گوناگون

چه ساعتِ مچی مناسب دستان شماست؟

ساعت مچی مناسب

چه ساعتی برای مچ دستان انتخاب می کنید؟ از بین تمام زیورآلات و جواهرات موجود در بازار ٬ ساعت از اهمیت ویژه ای برای آقایان برخوردار است برای مثال یک مرد با گردنبند طلا زیاد جالب به نظر نمی رسد ولی اگر هم این اتفاق در مورد ساعت مردانه بیفتد استایل او تفاوت چشمگیری پیدا خواهد کرد.
اما واقعی نمی شود فقط به یک ساعت اتکا کرد با پوشش ها و استایل های مختلف٬ ساعت های متفاوتی مورد نیاز است باید بتوانید در هنگام خروج از خانه انتخاب های مختلفی برای ساعت خود داشته باشید . شاید یک ساعت استیل برای یک جلسه مناسب باشد ولی برای یک مراسم عروسی خیلی کلاسیک نیست در واقع نیاز به یک کلکسیون ساعت احساس می شود اما معمولا هر چند وقت یکبار مدل پوشش خود را تغییر می دهیم.

به هر دلیلی ساعت ها هم بیانگر شخصیت و رفتار و اخلاق شما هستند پس وظیفه‌ی آنها چیزی فراتر از نشان دادن زمان و تاریخ است .حال باید بدانیم کدام ساعت را با تیپ و استایل خود استفاده کنیم . هر ساعت یک متخصص ویژگی های خاصی دارد با توجه به آنها می تواند انتخاب خوبی را برای هماهنگی با استایل خود داشته باشیم .

sevenfriday
همیشه گفته شده که آقایان به ساعت های مختلف احتیاج دارند یکی برای محل کار یکی برای مجالس معمولی برای مهمانی های رسمی که چیزی جز ما را نشان می دهند .در واقع به نوعی باید بگویم یک ساعت کلاسیک ٬ یک ساعت اسپرت و یک ساعت رسمی در کمد هر مردی باید وجود داشته باشد .
بیشتر آقایان از ساعت های کلاسیک و اسپرت خود بصورت متناوب در طول روز استفاده می کنند و ساعت رسمی خود را برای مراسم های رسمی تر می گذارند. مجموعه ای از قوانین برای هماهنگ کردن ساعت با تیپتان وجود دارد. اول اینکه چرم ها و فلزی ها باید با هم همخوانی داشته باشند . کفشتان قهوه ای است و یا کیف قهوه ای دارید ٬ باید بند مشکی ساعتتان عوض کنید.

ساعت مردانه
اگر گردنبند طلایی رنگ یا انگشتری طلا دارید پس ساعت نقره ای یا دستبند نقره ای نیندازید. حواستان باشد وسایل چرمی و فلزی با هم هماهنگ باشد بعلاوه باید ساعت ها را با محیطی که در آن قرار دارید هماهنگ کنید هر چند ساعت تا کارایی بیشتری داشته باشد کمتر رسمی تر به نظر می آید در مراسم های عروسی نیاز ایجاد دیدن زمان دارید تا یک ساعت رسمی برای شما کافی است همانطور مهم هست که ساعتتان با تیپ و استایل سلطان هماهنگ باشد باید توجه کنید با محیطی که در آن قرار می گیرید هم سازگاری داشته باشد آن بیاید در واقع یک جمله قدیمی می گویند اگر در یک قرار رمانتیک هستید اصلا نباید ساعت دست کنید چرا که قرار است از آن قرار لذت کافی ببرید و نگرانی زمان نباشید پس بدانید که در کجا باید چه ساعتی را بدست کنید.
ساعت راجر دابیوس
ساعت اول یا همان ساعت دم دستی نباید بیش از حد گران باشد و باید مناسب محیط کارتان باشد.
از لحاظ دوام هم جنس خوبی داشته باشد چرا که بیشتر افراد هر ۴، ۵ سال یکبار توانایی خرید ساعت را دارند اشتباهی که خیلی از افراد مرتکب میشوند این است تا وقتی پول دست شان می آید می خواهند ساعت بخرند و سراغ ساعت های مجلسی می روند ولی مگر چند بار در سال میهمانی و مجالس رسمی دعوت می شویم بیشتر از این ساعت ها هم زرق و برق دار هستند و نمی توان در محیط کار از آنها استفاده کرد.

ساعت مچی کریستین رونالدو

ساعت مچی مناسب

پس باید در انتخاب ساعت هایی که میخریم دقت کنیم حواسمان باشد ساعت هایی که برای خرید انتخاب می کنیم به درد کارمان بخورند تصور این است که هر چه ساعت ساده تر باشد ارزانتر است و یا چون گران خریدند باید کمتر استفاده کنند.

این تصور غلط را فراموش کنید ساعتی که مدام استفاده می کنید باید حتما جنس خوبی داشته باشد و همانطور که قبلاً گفتیم کارایی ساعت های رسمی بسیار کمتر هست در آخر باید این را بگویم که ساعته فرد نشانگر شخصیت است پس در انتخاب ساعت های خود در مراسم های مختلف دقت کنید این را به خاطر داشته باشید که ساعت ها هم همانند وسایل دیگرمان هر چند وقت یکبار نیاز به رسیدگی و یا حتا تعمیرات دارند گران ترین مدل ماشین هم نیازبه تعمیرات دارند پس فکر نکنید چون ساعت گران خریده اید تا آخر عمر باید برای شما کار کند به هم خوانی و هماهنگی ساعت ها با استایل خود و محیط خود دقت کنید متوجه باشید برای ساعت های مختلف چقدر هزینه می کنید

5 دیدگاه در “چه ساعتِ مچی مناسب دستان شماست؟

  1. مسعود گفت:

    از راهنمایی خوب وبدرد خورتان متشکرم چون اطلاعات مارا در انتخاب ساعت مناسب بالا میبره متاسفانه شاهدیم که بعلت مشکلات واردات وگرانی آلبوم ساعتهاتون محدودتر شده.امیدوارم بتونیم به فراوانی روزهای قبل برگردیم.

  2. Hosseiiin گفت:

    سلام. ببخشید امکان خرید با پرداخت در محل هم وجود داره؟

    1. رضا اسدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله دوست عزیز

      1. mobarhanamirreza501@jmail.com گفت:

        سلام من ی ساعت فسیل میخوام هرچی میگردم نیس مدلش عکسشو دارم چجوری میتونم پیدا کنم

        1. رضا اسدی گفت:

          سلام دوست عزیز واتس اپ پیام بدید لطفا ۰۹۱۲۲۸۰۸۰۱۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *