هیچ محصولی یافت نشد.

خرید ساعت مچی دنیل ولینگتون DANIEL WELLINGTON

ساعت‌مچی‌های دنیل ولینگتون در سبک و استایل مینیمال به‌وفور یافت می‌شود. یک پیشنهاد عالی برای شما که مایل هستید تا همیشه استایلی شیک داشته باشید خرید ساعت مچی دنیل ولینگتون DANIEL WELLINGTON است. این ساعت زیبا در تنوع بسیاری تولید می‌شود و طرف‌داران بسیاری در سبک خود نیز دارد.

مزیت خرید ساعت مچی دنیل ولینگتون DANIEL WELLINGTON

طراحی ساده و کلاسیک این ساعت باعث شده است تا افراد بسیاری به این ساعت‌ها علاقه نشان دهند. این طراحی باعث شده است تا با هر پوششی بتوان آنها را چیدمان و دیزاین کرد. شرکت ساعت دنیل ولینگتون در سال 2011 تأسیس شد.

ساعت‌مچی‌های دنیل ولینگتون جزء ساعت‌مچی‌های ارزشمندی به‌حساب می‌آیند که هر فردی باید در کلکسیون اکسسوری‌های خود داشته باشد. ساعت‌مچی‌های دنیل ولینگتون را می‌توان با دستبندهای ساده، شیک و چرم است کرد.

آیا دنیل ولینگتون یک برند لوکس است؟

دنیل ولینگتون برندی است که از زمان آغاز به کار خود در سال 2011 با فروش یک طرح مینیمالیستی در طیفی از رنگ‌ها با بند‌های رنگارنگ، موفق بوده است. تبلیغات آنها به‌شدت حاکی از یک محصول لوکس از یک برند لوکس است. شما با خرید ساعت مچی دنیل ولینگتون DANIEL WELLINGTON می توانید یک هدیه بسیار عالی برای اطرافیان خود در نظر بگیرید.

چرا دنیل ولینگتون این‌قدر محبوب است؟

طراحی کلاسیک با تسمه‌های قابل تعویض که به وجود آمده است، مینیمال و ظریف است و با جذابیت واقعاً گسترده‌ای به یک اصل تبدیل شده است. باگذشت چند سال، این طرح هنوز بخشی از پارچه چیزی است که دانیل ولینگتون را بسیار خاص می‌کند. دنیل ولینگتون دوست داشت ساعت‌هایش را روی‌بندهای قدیمی ناتو بپوشد.

یک ساعت دنیل ولینگتون چقدر دوام می‌آورد؟

تمام ساعت‌های دانیل ولینگتون از یک حرکت کوارتز ژاپنی یا حرکت خودکار استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود باتری‌های نصب شده در ساعت‌های ما بسته به عوامل خارجی مانند دمای خارجی، رطوبت، فشار هوا و غیره، بین 2 تا 4 سال دوام بیاورند.

آیا ساعت‌های دنیل ولینگتون ضد خش هستند؟

تمام بندهای چرمی ما از چرم اصل ایتالیایی ساخته شده‌اند. ازآنجایی‌که چرم یک ماده ارگانیک است، تمام بندهای ساعت از نظر دانه‌بندی و بافت متفاوت خواهند بود. تغییر رنگ ناشی از پوشیدن معمولی بخشی طبیعی از روند پیری است. سرامیک سبک‌وزن است، ضد خش است و رنگی را حفظ می‌کند که هرگز محو نمی‌شود.

شما با خرید ساعت مچی DANIEL WELLINGTON می توانید امضای استایل خوشپوشی خود را داشته باشید.