هیچ محصولی یافت نشد.

خرید ساعت مچی راجر دوبویس ROGER DUBUIS

Roger Dubuis یک سازنده ساعت سوئیسی ساعتهای لوکس است که در ژنو، سوئیس واقع شده است. در سال 2008، شرکت توسط گروه Richemont خریداری شد. این ساعت ها بخاطر زیبایی و طرح منحصر بالفردی که دارند بسیار پرطرفدار هستند. این وبلاگ قصد دارد تا در رابطه با عنوان خرید ساعت مچی راجر دوبویس ROGER DUBUIS به شما اطلاعات ارزشمندی بدهد.

آیا Roger Dubuis مارک خوبی است؟

در حالی که سروصدای زیادی در مورد ساعت های مدرن بسیار مطلوب ایجاد شده است، بسیاری از مفسران برندهایی مانند Roger Dubuis را نادیده گرفته اند. اما این موقعیتی است که برند با آن راحت است، زیرا راجر دوبیس به همان اندازه ساعت‌های همتایان خود در ریچمونت تولید نمی‌کند.

 چه کسانی از ساعت های راجر دابیز استفاده می کنند؟

جردن صاحب ساعت‌های زیادی از Ulysse Nardin، Richard Mille و Roger Dubuis است، اما برندی که او همیشه به آن بازمی‌گردد Urwerk است. آخرین بار او را دیدیم که یک قطعه سفارشی پوشیده بود که اعداد آن به رنگ قرمز شیکاگو بولز و شماره 23 ام جی با اعداد رومی طلایی حک شده بود.

آیا راجر دوبیس صاحب برند دابیس زنده است؟

راجر دوبیس، یک ساعت‌ساز چیره دست و یکی از بنیان‌گذاران برند سوئیسی که نام او را برعهده داشت، در 14 اکتبر درگذشت. او 79 سال داشت. شرکت در بیانیه‌ای از مرگ او خبر داد اما علت آن را فاش نکرد.

تاریخچه راجر دابیس

راجر دوبویس در اواخر دهه 1950 کار خود را در Longines آغاز کرد و آتلیه خود را در سال 1980 پس از 14 سال ایجاد عوارض در ژنو برای Patek Philippe تأسیس کرد. او برای چندین سال سفارشاتی را برای طراحی پیچیدگی های جدید برای برندهای بزرگ دریافت کرد. کارلوس دیاس، طراح فرانک مولر، برای راه‌اندازی این برند به دوبیس پیوست.

این وبلاگ قصد داشت تا در رابطه با خرید ساعت مچی راجر دوبویس ROGER DUBUIS به شما اطلاعات ارزشمندی بدهد و استایلی زیبا با متد روزی دنبا برای شما بیافریند.