نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 20 40 60

خرید ساعت مچی برایتلینگ BREITLING

کیفیت ساعت مچی برایتلینگ ( BREITLING )  مثال‌زدنی است و نسل‌ها در کنار ساعت بازها و علاقه‌مندان ساعت بوده است. خلبان‌ها خاطره‌ساز این نوع ساعت‌ها هستند. با جرئت می‌توان ساعت‌های مچی BREITLING را موفق‌ترین برندهای سوییسی نام برد. این وبلاگ قصد دارد دررابطه‌با خرید ساعت مچی برایتلینگ BREITLING به شما اطلاعات ارزشمندی بدهد.

مزیت خرید ساعت مچی برایتلینگ BREITLING

برند برایتلینگ تولیدکننده ساعت‌های مچی باکیفیت و بادوام و بادقت بالا بوده که در تمام دنیا این برند شناخته شده است. این ساعت در میان ورزشکاران و اسپورت پسندها بسیار مرسوم هست و باتوجه‌به استفاده بالای خلبانان از این ساعت در  لوگوی این برند نیز از شکل بال استفاده شده است. تی تی بول فروش تخصصی این برند با مدل‌های اصل و های‌کپی این ساعت‌ها را برای کاربران خود در داخل کشور فراهم آورده است.

تاریخچه ساعت مچی برایتلینگ

این ساعت مچی توسط لئون برایتلینگ در سال 1884 بعد از تولید اولین هواپیما تولید شد و باتوجه‌به علاقه ایشان به‌سرعت ین ساعت را مناسب با این وضعیت طراحی و تولید نمود که در نسل‌های بعد و دوره‌های جدید اقدام به تولید مدل‌های متنوع و کارآمد نمود و در تمام انواع کاربری می‌توان این ساعت را یافت.

 چه نوع فردی Breitling می‌پوشد؟

ساعت‌های Breitling به طور سنتی برای مردان با اعتمادبه‌نفس و جسور با دوز زندگی سالم در رگ‌های آن‌ها جذاب است. کسانی که برایتلینگ می‌پوشند، حرکت دهندگان و تکان‌دهنده‌های موفق، خلبانان جنگنده و ورزشکاران در کلاس جهانی هستند که گاهی اوقات هر سه به طور هم‌زمان هستند.

Breitling چه ویژگی خاصی دارد؟

Breitling به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو ساعت‌های لوکس در جهان، به‌خاطر ساعت‌هایی باکیفیت و دقت استثنایی شهرت دارد. برچسب "ساخته شده توسط Breitling" به معنی آزمایش بدون سازش، بهترین مواد و کنترل کیفیت دقیق است. بیش از یک قرن از تخصص و طراحی‌های جاودانه است.