وبلاگ

ساعت پسرونه شیک : 10 مدل فوق العاده زیبا!

ساعت پسرونه شیک

ساعت پسرونه شیک : اگر از آن دسته آقایان شیک پوش و خوش تیپ هستید، حتما می دانید که داشتن یک ساعت زیبا می تواند شما را یک فرد جنتلمن نشان داده و تمام توجهات را به سمت شما جلب کند.

در خرید ساعت نکات زیادی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. از شناخت برندهای مختلف و شرکت های شناخته شده گرفته تا کارایی، کیفیت و در آخر ظاهر ساعت. اما چیزی که اغلب جوانان را فقط درگیر می کند شکل و شمایل ساعت مچی است. اما باید بدانید یک ساعت مچی لوکس ساعتی است که در درجه اول کیفیت بالایی داشته باشد.

در این مطلب قصد داریم 10 مدل شیک، به روز و باکیفیت از بهترین ساعت های دنیا که بسیار پرفروش نیز هستند را برای شما بررسی کنیم. امیدوارم در انتهای مطلب بتوانید با راحتی مدل مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

ساعت کاسیو

1.ساعت مچی مردانه CASIO mtp-1314d-1a

اگر به دنبال یک ساعت جهانی می گردید، بهتر است یکی از ساعت های برند کاسیو را امتحان کنید. این مدل از برند کاسیو چیزی نیست که کسی بتواند از آن چشم پوشی کند.

ساعت پسرونه شیک

2.ساعت مچی مردانه G-SHOCK GA-110 GB

 

آیا از آن دسته مردانی هستید که عاشق ساعت های تلفیقی هستند. ساعت مچی جی شاک با طراحی ترکیبی خود نمایه ای اسپورت به همراه تصویر کلاسیک ارایه می دهد. شما می توانید به صورت روزمره از این مدل ساعت مچی استفاده کنید.

 

ساعت مردانه ناوی فورس

6.ساعت مچی مردانه ناوی فرس NAVIFORCE NF9089 BB

اگر خیلی خاص پسندید و دوست دارید از اکسسوری های منحصر بفرد استفاده کنید، بی شک این مدل از برند ناوی فورس یک انتخاب شگفت انگیز برای شما خواهد بود. با استفاده از این ساعت می توانید در هر جمعی بدرخشید.

 

ساعت پسرونه شیک

7.ساعت مچی مردانه NAVIFORCE NF9153 M

اگر به دنبال ساعتی هستید که در عین زیبایی خیره کننده، کابردهای فراوانی نیز داشته باشد ما یکی از پرطرفدارترین مدل های شرکت ناوی فورس را به شما پیشنهاد میکنیم.

این مدل ساعت زمال را به صورت یک پکیج کامل که شامل ساعت، روز، هفته، ماه و سال می شود را در اختیارتان قرار می دهد. موتور زاپنی باکیفیت که در ساخت این ساعت بکار رفته است آن را به قابل اعتماد ترین مدل ها تبدیل کرده است.

 

ساعت مردونه

8.ساعت پسرونه شیک HUBLOT SPIDER 8787 sb

هابلوت اسپیدر یکی از محدود ساعت های با طراحی خاص است که شما می توانید بیابید. شکل و شمایل عنکبوتی این ساعت مچی می تواند مناسب کسانی باشد که همیشه دوست دارند متفاوت تر از دیگران به نظر برسند.

ساعت مچی هابلوت عنکبوتی می تواند به عنوان یک ساعت مچی لوکس مردانه جذابیت ظاهری شما را دو چندان کند.

 

 

ساعن رادو

9.ساعت مچی مردانه RADO JUBILE BG

طراحی ساده به علاوه ترکیب دو رنگ پرطرفدار طلایی و مشکی یکی از علل جذابیت ساعت پسرونه شیک رادو جوبیل است. این ساعت می تواند در هر موقعیتی بر روی مچ دستان شما به زیبایی خودنمایی کند.

این ساعت به دلیل ظاهر همه پسندی که دارد می تواند به عنوان یک هدیه ارزشمند برای پسران و مردان در روزهای خاص سال باشد.

 

ساعت شیک پسرونه

10.ساعت پسرونه شیک RADO DIASTAR 8019

طراحی خاص، جذابیت، رنگ آمیزی مدرن به همراه کیفیت و کارایی قدرتمند را همگی می توانید در این مدل از ساعت رادو بیابید. کافیست یکبار از آن استفاده کنید آنوقت است که دیگر دوست ندارید یه لحظه آن را از خود دور کنید.

طراحی بند این ساعت ان را به یکی از منحصربفردترین ساعت مچی های پسرانه بدل کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *