وبلاگ

معرفی ساعت های مچی زنانه + عکس

ساعت مچی اصل زنانه شیک

هنوز هم یکی از زیباترین و خاص ترین اکسسوری ها برای اغلب خانم ها استفاده از یک ساعت مچی  جداب است. تا آن جا که مشاهده می شود که  بعضی از آن ها، آن را مانند زیورالات خود می دانند. و اما آگاهی در انتخاب ساعت مچی خرید برای افرادی که به دنبال یک استایل کامل و بدون نقص هستند بسیار لازم و ضروری است. با توجه به اهمیت این موضوع تصمیم گرفتیم که مطلبی برای معرفی ساعت های مچی زنانه در تی تی بول ترتیب دهیم. پس با ما همراه باشید.

 

در خرید ساعت مچی زنانه باید به نکات ویژه ای توجه داشت. با توجه به تنوع بی شماری که این ساعت ها دارند معمولا انتخاب آن در میان برند ها و طرح ها متفاوت بسیار مشکل بوده و این کار می تواند موجب سردرگمی شما شود. از این رو انتخاب یک ساعت مچی مناسب اهمیت زیادی دارد.

 

بررسی اجزای مختلف ساعت مچی زنانه

ساعت های مچی زنانه را با توجه به وجود تنوع و برند های مختلف می توان به دسته های متفاوتی تقسیم کرد. که این دسته ها می توانند بر اساس رنگ و جنس بند و همچنین جنس صفحه آن باشد. و با توجه به اینکه بند ساعت یکی از مهمترین اجزای آن در همه حال می باشد ابتدا به بررسی بند ساعت می پردازیم.

ساعت مچی زنانه و بند چرمی

همیشه با توجه به کاربرد هر ساعت، بند های مختلفی برای آن در نظر گرفته می شود. برای مثال بسیاری معتقدند که ساعت هایی با بند های فلزی و باضخامت بالا بیشتر مخصوص آقایان است. و همین موضوع باعث سوق دادن خانم ها به سمت بند های لاستیکی، سرامیکی، استیل و چرمی می شوند که از این بین بند های چرمی شانس بیشتری برای ست شدن با لباس ها و کیف شما دارند و همین مسئله باعث جذابیت این نوع از ساعت ها می شود.

 

ساعت مچی زنانه فرانک مولر

ساعت مچی زنانه و بند طلایی

ساعت هایی با بند و بدنه طلایی که ظرافت خاصی دارند نیز می توانند در کنار داشتن طرح های جواهری تاثیر زیادی در تکمیل یک استایل خاص و تا حدی رسمی باشند.

 

 

ساعت مچی زنانه رومانسون نگین دار

 

ساعت های گلد همیشه یک انتخاب ایده آل برای کسانی هستند که می خواهند علاوه بر خاص بودن و جذابیت استایل تا حدی زرق و برق نبز به آن بیفزایند.

 

ساعت مچی ناویفرس مدل 5008

بند استیل

ساعت های مچی با بند استیل انتخاب مناسبی برای آن دسته از خانم هایی است که ساعت رسمی تری نسبت به ساعت های بند چرم یا گلد می خواهند. یکی دیگر از اجزای مهم ساعت صفحه آن است. که با توجه به عوامل مختلفی همچون باریک یا ضخیم بودن مچ دست یا نوع کاربری از آن تعیین می شود. مثلا ساعت های اسپرت معمولا صفحه بزرگتری دارند. جنس صفحه نیز می تواند از انواع مختلف شسشه، طلق و یا کریستال باشد که طبیعتا کریستال انتخاب مناسب تر برای جلوگیری از ایجاد خش و شکستگی است. که البته هزینه بیشتری نیز دارد.

تصویر زیر یک ساعت جولیوس با بند استیل و صفحه کریستالی اصل را نشان می دهد که شما می توانید با یک قیمت فوق العاده آن را خریداری کنید.

 

ساعت مچی اصل زنانه شیک

 

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. شما می توانید با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ما را در مطالب بعدی یاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *