هیچ محصولی یافت نشد.

خرید ساعت مچی شوپارد چوپارد CHOPARD

ساعت مچی شوپارد یا چوپارد یکی از ساعت‌های برند دنیا است. این ساعت مچ هم در طرح زنانه و هم در طرح مردانه ساخته می‌شود. این ساعت‌ها هم در طرح بند استیل و هم در طرح چرم تولید می‌شوند. این وبلاگ قصد دارد تا درباره خرید ساعت مچی شوپارد چوپارد CHOPARD اطلاعات مفیدی به شما بدهد.

مزیت خرید ساعت مچی شوپارد چوپارد CHOPARD

ساعت مچی شوپارد یکی از ساعت‌های زیبا و خوش‌دست است که طرف‌داران بسیاری هم دارد. این ساعت‌ها برای هر استایلی مناسب هستند. شما از این ساعت‌های مچی می‌توانید در استایل‌های روزانه، رسمی و مهمانی استفاده کنید. اگر بخواهیم چند مورد از زیبایی‌های این ساعت را بگویم می‌توان به شیشه‌های ضد خش، استیل‌های ضد حساسیت و رنگ ثابت آن اشاره کرد.

شما با خرید این ساعت مچی می‌توانید از یک سال گارانتی سایت تی‌تی بول بهره‌مند بشوید. یکی از مورد حائز اهمیت دیگر آن است که شما با خرید ساعت مچی شوپارد چوپارد CHOPARD صاحب یک جعبه با مارک شوپارد می‌شوید. رنگ‌های به‌کاررفته در این ساعت‌ها استیل، گلد و دیگر رنگ‌ها است.

آیا شوپارد محبوب است؟

طبق گزارش اخیر آژانسی که شرکت‌ها و برندهای سوئیسی را ارزیابی می‌کند و 50 برند برتر سوئیسی را رتبه‌بندی می‌کند (بسیاری که بازیگران بزرگ صنعت ساعت هستند)، Chopard چهارمین برند محبوب ساعت سوئیسی در جهان با یک برند است و ارزشی 1098 میلیون دارد.

آیا شوپارد ارزشمند است؟

ارقام فروش فروشگاه‌های شوپارد هنوز در حدود یک میلیارد در سال تخمین زده می‌شود که برای یک تجارت خصوصی کاملاً چشمگیر است. باتوجه‌به ارزش فروش مجدد، آنها در بیشتر موارد ارزش فروش مجدد کمتری نسبت به ساعت کارتیه خواهند داشت. با این اوصاف آیا ساعت شوپارد سرمایه‌گذاری خوبی است؟

آیا ساعت‌های شوپارد ضد آب هستند؟

ساعت‌های لوکس شوپارد مجهز به واشرهای امنیتی هستند که مقاومت آنها در برابر آب را تضمین می‌کند. باگذشت زمان، این واشرها ممکن است خراب شوند و بدنه ممکن است مقاومت کمتری در برابر آب داشته باشد.

گارانتی ساعت شوپارد چقدر است؟

ساعت Chopard شما برای مدت (1) سال از تاریخ خرید اصلی از نمایندگی مجاز Chopard در برابر هرگونه نقص تولیدی در استفاده معمولی، پس از تأیید این عیوب توسط تکنسین‌های ما، ضمانت دارد.

شما با خرید ساعت مچی شوپارد می‌توانید یک هدیه دوست‌داشتنی به ارزشمندهای زندگی‌تان بدهید.