نمایش 1–16 از 32 نتیجه

نمایش 20 40 60

خرید ساعت مچی گس GUESS

برند گس یکی از برندهای معروف ساعت و پوشاک در دنیا است. ساعت‌مچی‌های گس جزء ساعت‌های ارزان، اقتصادی و درعین‌حال شیک و پرطرف‌دار هستند. پس‌ خرید ساعت مچی گس GUESS می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها و تجربه ها در زمینه خرید ساعت مچی از سایت تی تی بول باشید. این وبلاگ قصد دارد تا دررابطه‌با ساعت‌مچی‌های گس به شما اطلاعات ارزشمندی بدهد.

از آنجایی که برند گس یک برند جهانی میباشد، نه تنها به تولید و عرضه ی ساعت مچی می پردازد بلکه فعالیت اصلی آن در تولید پوشاک و زیورآلات میباشد‌. این برند توجه بسیاری به سبک زندگی انسان ها دارد و تاکنون مقدار قابل توجه ای از محصولات خود را به ۸۰کشور دنیا عرضه نموده است. شعبات برند گس در ۸۰کشور دنیا به عرضه و تولید محصولات مطابق میل و سلیقه ی مشتریان، به سبک های مختلف می پردازد. ساعت مچی گس یکی از خاص ترین برندهای ساعت مچی در دنیا به شمار میرود. متنوع بودن ساعت مچی در این برند سبب شده که یکی از برندهای پرطرفدار و مشهور در سرتا سر دنیا باشد. کلکسیونی از ساعت اسپرت، کلاسیک و لاکچری، گس را از سایر برندها متمایز ساخته است. برند گس در سال ۱۹۸۱توسط برادران مارسیانو (جورج، موریس) تأسیس شده است. در سال ۲۰۰۴با یک نام خرده فروشی به نام مارچیانو اوج گرفت و در سال ۲۰۰۷ یک برند معروف و شناخته شده در کشور ایالات متحده آمریکا میباشد. برند گس دارای ۴۸۴ شعبه در سراسر جهان میباشد. همچنین مالک فروشگاه های زنجیره ای مارسیانو نیز میباشد. شعبه ی اصلی فروشگاه این برند در شهر لس آنجلس، کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا قرار دارد.

تاریخچه ساعت‌مچی‌های گس GUESS

Guess در سال 1981 به‌عنوان یکی از سبک‌های زیبا توسط ژرژ، موریس، آرماند و پل مارسیانو شروع به فعالیت نمود. فعالیت اصلی این برادران از طراحی و تولید شلوار جین آغاز شد. شلوارهای جین برند این تولیدات در سال 80 جزء پرفروش ترین شلوارهای جین نیز بوده است.

برند گس در سال 1983 ساعت های خود را روانه بازار کرد. برند گس فقط به تولید ساعت های مچی بسنده نکرده و تولیدات دیگری در زمینه برندهای تجاری نیز داشته است و به همین دلیل خیلی در جزئیات ساعت ها ریز نمی شوند ولی به معنی آن نیست که مشتری مداری جزء ارکان اساسی آنها نباشد.

شرکت callanen internationalدر سال ۱۹۸۴ اولین خط تولید ساعت های گس را راه اندازی کرد. این شرکت از سال ۱۹۸۴ به ساخت ساعت های گس مشغول شد و این برند را به سراسر دنیا عرضه کرد. Callane یک شرکت فرعی متعلق به Timex است. در سال ۲۰۰۵ طی توافقنامه ای ۱۰ ساله اعلام کردند که حق تولید ساعت های گس به شرکت Fossil منتقل میشود. که کم تر از یک ماه اعلام کردند که توافق آن ها به هم خورده است. در طی این ماجرا شرکت گس اعلام کرد که شرکت callanen همچنان به تولید ساعت های گس ادامه میدهد. شرکت تایمکس در سال ۲۰۰۶ تصمیم به سازماندهی callanen گرفت، و یک شرکت بین المللی جدید به نام sequel AG  را به مجموعه شرکت های خود اضافه کرد. بنابراین از سال ۲۰۰۷ شرکت sequel مسئولیت تولید و توزیع ساعت های گس را بر عهده دارد و همچنان نیز پابرجاست.

تولیدات برند گس GUESS چیست؟

در سال 2005، Guess شروع به بازاریابی عطر کرد. این شرکت Guess for Women را در بهار 2005 معرفی کرد. Guess خط Guess for Men را در بهار 2006 معرفی کرد. Guess همچنین خط لباس Guess Kids خود را تا دهه 2000 ادامه داد و در سال 2006، Guess شروع به تبلیغ خط لباس برای دختران کرد و پسران از طریق فروشگاه‌های خرده‌فروشی کارخانه آن گس همچنان توسط برادران مارسیانو، به‌عنوان رئیس مشترک و مدیرعامل، هدایت می‌شد.

موریس مارسیانو بر طراحی و رشد فروش آن نظارت داشته است، درحالی‌که پل مدیریت تصویر و تبلیغات را بر عهده دارد. این شرکت در بسیاری از کشورهای جهان فعالیت می‌کند و اکثر فروشگاه‌های آنها در ایالات متحده و کانادا واقع شده‌اند.

آیا گس یک برند لوکس برای ساعت است؟

اگر به دنبال ساعت‌های جذابی هستید که استایل شما را تکمیل کند، ساعت‌های گس ممکن است ارزش بررسی و نگاهی اجمالی را داشته باشند. آنها یک بازیگر کلیدی در بازار بین‌المللی ساعت‌های لوکس هستند و در مورد ارزش زمان صحبت می‌کنند.

ساختار و طراحی ساعت گس

از آنجایی که ساعت های گس به روز و مدگرایانه هستند، بیشتر روی ظاهر و زیبایی آن ها کار میشود و اکثرا دارای موتور کوارتز هستند. موتور کوارتز، مواد اولیه و همچنین ظاهری شیک و جذاب، همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. موتور بکار رفته در ساعت های گس ساخت ژاپن میباشد که از عملکرد و استحکام خوبی برخوردار میباشند. ساعت های گس با ظاهری خیره کننده، همه را مجذوب خود میکنند. اما بهتر است برای فعالیت های سنگین مانند کوهنوردی و شنا از ساعت های مستحکم تری استفاده نمایید. چرا که ساعت های گس بیشتر روی ظاهر آن ها توجه میشود. این برند با سابقه ی چندین ساله ی خود در تولید و طراحی پوشاک و ساعت با کیفیت مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا مجذوب خود ساخته است.

شناسایی ساعت گس اصلی از تقلبی

شناسنامه ساعت های گس: همه ی محصولات برند گس، از جمله ساعت های آن دارای شناسنامه میباشند. شماره مدل درج شده در شناسنامه باید با شماره مدل پشت ساعت همخوانی داشته باشد. هرگونه ناهماهنگی نشانه تقلبی بودن آن است.

نام و لوگوی ساعت گس: نام و لوگوی برند گس باید دقیقا شبیه به اصل آن روی ساعت حک شده باشد در غیر این صورت نشانه ی تقلبی بودن آن است.

دفترچه راهنما: بسیاری از ساعت های جدید گس دارای دفترچه راهنما میباشند.

ضمانت نامه ساعت گس

شرکت گس گارانتی دو ساله برای شهروندان ایالات متحده که ساعت خود را از اول ژوئیه ی ۲۰۱۷ خریداری کردند در نظر گرفته، و خریدهای قبل از این تاریخ دارای گارانتی محدود ۱۰ ساله میباشند. این ضمانت نامه شامل نقص یا اختلال در عملکرد میباشد. و برای خرابی هایی از جمله فرسودگی، باتری، بدنه یا دستبند کاربردی ندارند. و خرابی هایی که خارج از کارخانه رخ دهد را تحت پوشش خود قرار نمیدهد.

سخن پایانی

تخصص شرکت Guess در تولید پوشاک میباشد. اما در طول این سال ها ثابت کرده است که در طراحی و تولید ساعت های خاص و ممتاز نیز تبهر دارد. اگر شما نیز به دنبال ساعتی برند و ظریف هستید پیشنهاد ما به شما ساعت ها مچی میباشد‌.