خرید ساعت پورشه دیزاین PORSCHE DESING

ساعت های مچی پورشه دیزاین برای اولین بار توسط فردیناند الکساندر پورشه تأسیس شده است. شرکت تولید کننده ی ساعت های پورشه دیزاین، محصولات فوق العاده زیبا و بی نظیری را عرضه و توزیع میکند‌. از سال ۱۹۷۲ پورشه دیزاین با طراحی و ساخت مدل هایی هم چون اقیانوس ۲۰۰۰ یا کرونوگراف انقلابی به پا کرد و در زمره ی ساعت های معروف و مشهور جهان قرار گرفت. فردیناند الکساندر پورشه در سال ۱۹۷۲ با خلاقیت و نبوغ خود توانست ساعت های مچی پورشه دیزاین را به ماشین افسانه ای ۹۱۱ پورشه جفت کند. و مؤسس و بنیانگذار ساعت پورشه دیزاین شود. اولین ساعت پورشه که باعث معروف شدن این برند شد، به کرونوگراف معروف است. که در سال ۱۹۷۳ به جهانیان عرضه شد‌. ویژگی های ساعت کرونوگراف که آن را از سایرین متمایز میکند، قاب سیاه براق و همچنین صفحه ی مشکی ساعت میباشد. که با شاخص های سفید سبب خوانا بودن در هر ساعت روزمره میشود. چرا که از انعکاس نور بر روی صفحه جلوگیری میکند. تولید وساخت ساعت های پورشه دیزاین از سال ۱۹۷۸ تا سال ۱۹۹۵ توسط شرکت Iwc فراهم میشد. اما بعد از سال ۱۹۹۵ تولید ساعت های این برند توسط شرکت Eterna اتفاق می افتد. ساعت قطب نما یکی از محصولات فوق العاده از همکاری پورشه و اورفینا میباشد. که این همکاری از سال ۱۹۷۸ توسط iwcکه علاقه ی بسیاری به طراحی و ساخت ساعت داشتند، فراهم شد. ساعت قطب نما ترکیبی از موتور اتوماتیک با یک قطب نما است که درون قاب قرار میگیرند. این ساعت از دو قسمت بالایی (شامل صفحه ساعت) و قسمت پایینی (شامل قطب نما) طراحی شده است که جنس قطب نما از آلومینیوم میباشد. محصول دیگری که از همماری پورشه و iwcساخته شد و بسیار تأثیر گذار بود، ساعت کرونوگراف در سال ۱۹۸۰ بود. اولین ساعتی که قاب و دستبند آن از جنس تیتانیوم بود. امروزه که استفاده از تیتانیوم در ساخت ساعت ها اممان پذیر است، جالب به نظر نمی آید. اما در گذشته این دستاوردی بی نظیر و فوق العاده در عرصه ی مد و ساعت سازی به شمار میرفت. ساعت اقیانوس ۲۰۰۰ یا کرونوگراف که باعث معروف و مشهور شدن این برند شد، توسط نیروی دریایی آلمان طراحی شده است. و تا عمق ۲۰۰۰ متر نیز در برابر آب مقاوم است.

ساعت مچی کاسیو  ساعت مچی مردانه  ساعت مچی زنانه

هیچ محصولی یافت نشد.

همکاری ساعت پورشه دیزاین با اترنا

پورشه همکاری خود را با شرکت اترنا در اواسط دهه ۱۹۹۰، هنگامی که همچنان با iwcمشارکت داشت، آغاز کرد. و به توسعه ی برند خود و افزایش مجموعه ی ساعت ها پرداخت. که سرانجام در سال ۲۰۱۲ نسخه ی جدید ساعت کرونوگراف و قطب نما تولید شد و به ۹۱۱ نسخه محدود شد.

قیمت ساعت های پورشه دیزاین

قیمت ساعت های پورشه دیزاین بسته به نوع مدل، جنس بدنه و دستبند متفاوت است و به عواملی که ذکر شد بستگی دارد. قیمت ساعت های پورشه دیزاین اصلی در سایت خود شرکت از ۵۳۵۰ دلار تا ۳۱۵۰۰ دلار متفاوت است. اما قیمت ساعت های فیک و کپی از ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان شروع میشود.

ساعت های پورشه دیزاین در کجا ساخته میشود؟

طراحی ساعت های پورشه توسط یک کمپانی معروف در آلمان صورت میگیرد. که به طراحی و تولید اکسسوری نیز میپردازد. اما کارگاه تولید ساعت های پورشه دیزاین در سوئیس میباشد.

ویژگی های ساعت مچی پورشه دیزاین

ساعت های برند پورشه دیزاین از بند چرمی بسیار مقاوم و زیبا بهره میبرد. که با قاب استیل ضد زنگ و ضد حساسیت ترکیب فوق العاده ای را به نمایش میگذارد. شیشه ی صفحه ی ساعت از جنس کریستال معدنی است که ضد خش و شکستگی میباشد. دارای سه موتور فعال کرنوگراف و با کیفیت میباشد، که قابل شستشو است و یک انتخاب خوب و عالی برای افرادی که به زیبایی ظاهری خود اهمیت میدهند محسوب میشود. از دیگر خصوصیات این ساعت میتوان به عقربه های شب نما و نشانشگر ساعت شبانه روز و تاریخ اشاره کرد

شناسایی ساعت پورشه دیزاین اصل از تقلبی

با معروف شدن یک برند، محبوبیت آن در بین افراد زیاد میشود، که همین امر سبب افزایش نمونه های فیک در جامعه میگردد. برای خرید ساعت پورشه دیزاین اصل بهتر است به نکاتی که گفته میشود توجه نمایید‌:

پشت ساعت: نام مدل و تعداد تولید ساعت های پورشه دیزاین در پشت ساعت درج شده است. هرگونه تغییر در فونت و املای آن نشان از فیک بودن آن است.

دقت به شماره شناسنامه: شماره شناسنامه ساعت های پورشه، مشخصات محصول را به شما نشان میدهد که با یک سرچ ساده در اینترنت میتوانید اصل یا تقلبی بودن آن را متوجه شوید.

وزن ساعت: ساعت های اصل گذشته از ساخت ظریفی که دارند دارای وزن سنگین میباشند‌.

قیمت ساعت: معمولا قیمت ساعت های فیک از اصل آن ارزانتر است. اما اکثرا آن را به قیمت اصل به فروش میرسانند. که برای جلوگیری از این خطا بهتر است از نوایندگی های ساعت پورشه محصول را خریداری نمایید.