هیچ محصولی یافت نشد.

خرید ساعت مچی ژوانژی ژیوانچی GIVENCHY

ساعت‌مچی‌های جیوانجی یکی از پرطرف‌دارترین ساعت‌ها مشهور جهان است. این ساعت‌های طرح‌های متنوع و بسیاری دارند و زیبایی این طرح‌ها زبانزد همه طرف‌داران و صنعت مد و فشن دنیا است. این مطلب از سایت تی‌تی بول به معرفی برند و مزایای خرید ساعت مچی ژوانژی ژیوانچیGIVENCHY اشاره می‌کند.

مزیت خرید ساعت مچی ژوانژی ژیوانچی GIVENCHY

وجود طرح‌های متنوع در طرح ساعت‌های مچی ژیوانچی باعث شده است تا نیاز هر طرف‌دار و هر سبکی را رفع کند. طرح‌های چون: کلاسیک، اسپرت و باقی سبک و استایل دیگر.

Givenchy با مجموعه‌های مشهور مد و لباس مردانه و زنانه در جهان، از زمانی که در سال 1952 تأسیس شد، رمزهای ظرافت، ظرافت و زنانگی را دوباره تفسیر کرده است.

آیا برند Givenchy لوکس است؟

خانه مد و عطر لوکس فرانسوی در سال 1952 توسط طراح هوبرت دو ژیوانشی تأسیس شد و با تسلط خود در طراحی سیلوئت به شهرت رسید.

آیا Givenchy یک برند محبوب است؟

Givenchy یکی از محبوب‌ترین برندهای مد از زمان راه‌اندازی خود در اوایل دهه 50 بوده است، بنابراین جای تعجب نیست که افراد مشهور در سراسر جهان با طرح‌های Givenchy دیده می‌شوند. از خانواده سلطنتی گرفته تا بازیگران زن و کارداشیان ها، به نظر می‌رسد افراد مشهور عاشق این برند لوکس هستند.

چرا Givenchy این‌قدر محبوب است؟

از آن زمان Givenchy به دلیل تاریخچه، سلیقه و جذابیت منحصربه‌فرد فرانسوی خود در سراسر جهان به‌عنوان یکی از بهترین استانداردهای مد شناخته شده است. اولین مجموعه پاییز و زمستان او در سال‌های 1952 تا 1953 نقطه شروعی برای پیروزی برند جوان و آینده‌دار در آن زمان بود.

آیا ژیوانچی مد روز است؟

Givenchy اولین طراح مد است که مجموعه‌ای از لباس‌های آماده لوکس به نام Givenchy Université ایجاد کرد.

شما با خرید ساعت مچی ژوانژی ژیوانچیGIVENCHY می توانید امضای استایل خود را داشته باشید.