نمایش 1–40 از 44 نتیجه

نمایش 20 40 60

ساعت مچی BIGOTTI

یکی از ساعت‌های برند و اورجینال سایت تی‌تی بول ساعت مچی BIGOTTI است. ازآنجایی‌که ساعت‌ها جزء اکسسوری‌های جدانشدنی از دنیای ما هستند پس‌خرید یک ساعت بروز و درعین‌حال شیک حائز اهمیت است. ساعت‌مچی‌های که امروز در این وبلاگ به شما معرفی می‌کنیم ویژگی‌های مدنظر شما را حتماً دارا است.

چرا ساعت مچی BIGOTTI بخریم؟

ساعت‌های مچی BIGOTTI یکی از ساعت‌های برند و شیک است که به طور تخصصی برای آقایان و خانم‌ها ساعت می‌سازد.

شما برای خرید یک ساعت باید به جنس دسته‌ها، اندازه صفحه و خیلی موارد دیگر دقت کنید. ساعت‌های معرفی سایت تی‌تی بول تمام این موارد را برای شما مورد بررسی قرار داده‌اند.

چه زمانی ساعت‌های مچی جایگزین ساعت‌های جیبی شدند؟

در مدهای مردانه، در زمان جنگ جهانی اول، ساعت‌های جیبی جایگزین ساعت‌های مچی شدند، زمانی که افسران میدانی متوجه شدند که دسترسی به ساعتی که روی مچ بسته می‌شود راحت‌تر از ساعتی است که در جیب نگه داشته می‌شود.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد ساعت مچی BIGOTTI

هر ساعتی مناسب با نیازهای شما طراحی شده است. ساعت‌های معرفی شده توسط سایت تی‌تی بول اکثر نیازهای شما را می‌تواند رفع کند. ساعتی که در این وبلاگ به شما معرفی کردیم خاصیت‌های چون: ضد آب و عمر طولانی دارد.

ساعت‌های که در مقابل تغییرات آب‌وهوا بسیار مقاوم هستند. استایل شیک این ساعت‌ها به شما این فرصت را می‌دهد را تا در هر مناسبتی از آن استفاده کنید. شما حتی می‌توانید ساعت خود را با دسته‌های استیل و یا چرم تهیه کنید.

واچ فیس چیست؟

قسمتی از ساعت است که زمان را نشان می‌دهد. این در چندین رنگ مختلف و ترکیب نشانگر موجود می‌تواند باشد. عقربه‌ها نشانگرهای روی صفحه هستند که زمان را نشان می‌دهند. اکثر ساعت‌ها حداقل سه عقربه دارند که ساعت، دقیقه و ثانیه را نشان می‌دهند.

چرا روی دست چپ ساعت می‌گذاریم؟

دلیل اینکه اکثر مردم هنوز ساعت خود را روی مچ دست چپ خود دارند ساده است. یک ساعت می‌تواند مانع نوشتن یا کارهای دیگر شود و چون اکثریت مردم راست‌دست هستند، ساعت را در سمت چپ می‌پوشند. این موضوع در افرادی که چپ‌دست هستند هم بالعکس صدق می‌کند.

وبلاگ ساعت مچی BIGOTTI از سایت تی‌تی بول تقدیم به نگاه شما همراهان همیشگی شد. شما حتی می‌توانید در سری‌های متفاوت هم این ساعت را سفارش دهید.