ساعت مچی اکتیو (ACTIVE)

ساعت مجی اکتیو به طور معمول با شکل های اسپورت و ورزشی تولید میشوند و ظاهر شیک و با جذابیت بالایی دارند. از ویژگی های مهم این ساعت های مچی میتوان ضد آب یودن اکثر این ساعت ها و مقاومت بالایی که دارند نام برد.

هر مکان و استایل های مختلف شخصی افراد نیازمند نوع پوشش منحصر فرد خودشان میباشد. قطعا فضا های رسمی و اداری نیازمند پوششی اداری و همچنین مکان های تفریحی و ورزشی نیازمند پوششی غیر رسمی و اسپورت میباشد.

خرید ساعت مچی اکتیو (ACTIVE)

ساعت های مچی اکتیو (ACTIVE) از بهترین برند های تولید کننده ساعت های مچی ورزشی و اسپورت میباشد که همواره ورزش کاران را به خود جذب میکند. ساعت‌های دیجیتالی برند اکتیو دارای مصرف انرژی بسیار محدودی میباشند و این مورد ساعت مچی ACTIVE را قوی و کارامد کرده است.

ویژگی و امکانات ساعت‌های اکتیو

ساعت های مچی برند ACTIVE دارای امکانات بسیار متنوع و کاربری مختلفی میباشد که انتخاب را برای کاران اسان نموده است . کشور ژاپن تولید کننده این ساعت میباشد که موتور های پر قدرت ژاپنی و امکان نمایش انالوگ و دیجیتال این ساعت ها انها را متمایز کرده است . ضد آب بودن ، شیشه ضد خش، استفاده در اعماق بالای 100 متر زیر آب و تحمل فشار از دیگر ویژگی های این ساعت میباشد

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

نمایش 1–40 از 51 نتیجه

نمایش 20 40 60