نمایش 1–16 از 34 نتیجه

نمایش 20 40 60

خرید ساعت مچی داتیس Datis

ساعت های داتیس با ظرافت و زیبایی خاصی طراحی و تولید میشوند. و بیشتر به تولید ساعت های زنانه میپردازند. بنابراین با مقایسه ی ساعت های داتیس که بسیار متنوع هستند میتوانید یک انتخاب خوب و با کیفیت داشته باشید. از پرطرفدار ترین ساعت های داتیس میتوان به بند حصیری آن اشاره کرد، که بسیار زیبا و مقاوم میباشند. و در میان مخاطبان ساعت های داتیس بند حصیری و فلزی نسبت به سایر محصولات مخبوب تر میباشد. برند داتیس علاوه بر ساخت ساعت های زنانه با ظرافت و زیبایی، در ساخت ساعت های مردانه اورجینال نیز مهارت دارد. و در این زمینه به شهرت رسیده است. ساعت های داتیس مردانه، در انواع مدل های تک موتوره و سه موتوره موجود هستند. همچنین سبک های کلاسیک و مدرن آن ظاهری جذاب و لاکچری را برای آقایان خوش استایلی که به ظاهر خود اهمیت میدهند به ارمغان می آورد. برند داتیس در تولید ساعت های LEDیا لمسی، و همچنین اسپرت، کلکسیون بی نظیری را به وجود آورده است. که برای همه ی سلیقه ها انتخاب مناسب و عالی میباشد‌.

ساعت مچی کاسیو  ساعت مچی مردانه  ساعت مچی زنانه

ویژگی ساعت مچی برند داتیس

ساعت های مچی برند داتیس نسبت به متریال های استفاده شده در ساخت محصولات خود قیمت های بسیار مناسبی دارد.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با دوام در ساخت ساعت های داتیس و قیمت مقرون به صرفه آن سبب جذب مخاطبان بسیاری برای خرید از برند داتیس میباشد. موتور استفاده شده در این برند ساخت ژاپن میباشد که از طول عمر بالایی برخوردار است. همچنین دارای قاب از جنس برس و بندهایی از جنس حصیری و چرم میباشد که زیبایی آن را چندین برابر میکند‌.

ساعت های داتیس دارای یک جعبه ی اختصاصی و همچنین گارانتی یک ساله شرکتی نیز میباشند‌. و شما میتوانید یک ساعت برند و با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر برندها با همین کیفیت خریداری نمایید. این ساعت ها ضد آب میباشد، اما تنها برای شستن دست ها مناسب اند و برای استفاده در استخر و حمام توصیه نمیشوند.

شناسایی ساعت داتیس اصل از تقلبی

با معروف شدن یک برند، محبوبیت آن در بین افراد زیاد میشود، که همین امر سبب افزایش نمونه های فیک در جامعه می گردد. برای خرید ساعت داتیس اصل از تقلبی به نکاتی که گفته میشود توجه نمایید.

پشت ساعت: نام مدل و تعداد تولید ساعت های داتیس در پشت ساعت درج شده است. هر گونه تغییر در فونت و املای آن نشان از فیک بودن آن است.

دقت به شماره شناسنامه: شماره شناسنامه ساعت های داتیس، مشخصات محصول را به شما نشان میدهد که با یک سرچ ساده در اینترنت میتوانید اصل یا تقلبی بودن آن را متوجه شوید.

وزن ساعت: ساعت های اصل گذشته از ساخت ظریفی که دارند دارای وزن سنگین میباشند‌.

قیمت ساعت: معمولا قیمت ساعت های فیک از اصل آن ارزانتر است. اما اکثرا آن را به قیمت اصل به فروش می رسانند. که برای جلوگیری از این خطا بهتر است از نمایندگی های ساعت داتیس محصول را خریداری نمایید.