آموزش خرید ساعت, وبلاگ

ساعت زنانه برای مهمانی : نکات مهم در انتخاب + عکس

ساعت زنانه برای مهمانی

یکی از جذاب ترین و زیباترین اکسسوری ها برای اکثر بانوان استفاده از ساعت مچی است. بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به ساعت دارند و آن را مانند زیورالات خود می دانند و در صورت نداشتن ساعت مچی احساس نقص در تیپ و استایل می کنند. خرید ساعت مچی برای افرادی که به دنبال یک استایل کامل و بدون نقص هستند بسیار لازم و ضروری است اما باید در خرید ساعت مچی زنانه به نکات بسیار مهمی توجه داشت با توجه به تنوع بی شماری که ساعت ها دارند معمولا انتخاب آن در میان برند ها و طرح ها متفاوت بسیار مشکل است و کار چندان راحتی نیست. به همین دلیل انتخاب یک ساعت مچی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مطلب تی تی بول با ساعت زنانه برای مهمانی همراه ما باشید.

 

هنگام خرید ساعت زنانه برای مهمانی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از دغدغه های همیشگی برای خرید ساعت مچی زنانه، ست کردن آن با لباس ها است. البته بسیاری از مواقع نیز پیش می آید که شما در هنگام خرید لباس مجلسی به ساعت هایتان توجه کنید. برای ست کردن ساعت مچی زنانه با لباس مجلسی باید به برخی اصول توجه شود. این اصول به شما کمک می کنند تا انتخاب هوشمندانه تری برای خرید ساعت یا خرید لباس داشته باشید.

اولین اصل برای انتخاب ساعت مچی و ست کردن آن با یک لباس، رسمی یا غیر رسمی بودن ساعت است. فرقی نمی کند از ساعت های آنالوگ استفاده می کنید یا ساعت های دیجیتال، در هر صورت باید سعی کنید ساعت را با نوع لباس خود ست کنید.

برای مثال اگر می خواهید در مهمانی کت و شلوار یا کت و دامن به تن کنید، بهتر است که از ساعت های اسپرت استفاده نکنید و اگر تصمیم دارید در مهمانی از لباس اسپرت یا لباس کاملا غیر رسمی استفاده کنید، انتخاب ساعت مچی اسپرت می تواند گزینه مناسبی به نظر برسد.

در نتیجه باید با توجه به میهمانی یا مجلسی که دعوت هستید، رسمی یا غیر رسمی بودن تیپ خود را مشخص کنید. شاید کار سختی به نظر برسد؛ اما با مشخص شدن این موضوع، کار شما برای ست کردن ساعت با لباستان ساده تر خواهد شد.

بند ساعت نیز نکات خاص خود را دارد. اگر تیپ رسمی دارید، برای ست کردن ساعت مچی با لباس مجلسی خود باید از ساعت با بند رسمی تر استفاده کنید. برای مثال در بین انواع ساعت مچی، ساعت هایی که بند چرمی مشکی دارند، رسمی تر هستند. در مقابل اگر تیپ اسپرت دارید، می توانید رنگ بند ساعت را با رنگ لباستان ست کنید.

 

انواع بند ساعت زنانه برای مهمانی :

1_ بند چرمی، ساعت مچی کلاسیک و شیک

ساعت‌های بند چرمی اولین بار برای استفاده‌ی خلبانان ساخته شد، بندهای چرمی نسبت به دسته‌های فلزی سبک‌تر بودند. این ساعت‌ها برای استفاده در استایل روزمره مناسب هستند. البته برای استایل رسمی شما بهتر است از یک ساعت مچی با دسته‌ی چرمی ظریف استفاده کنید. بهترین گزینه ساعت مچی دسته چرم قهوه‌ای، سفید یا مشکی است و با کیف و کفش چرم استایل شما کامل می‌شود.
برند پتک فیلیپ (PATEK PHILIPPE)، گوچی (Gucci)، ورساچه (VERSACE) و فسیل (FOSSIL) از بزرگترین و بهترین توبید کنندگان ساعت بند چرمی زنانه هستند.

 

ساعت زنانه برای مهمانی

ساعت زنانه برای مهمانی

2_ دسته فلزی، ساعت مچی مناسب مهمانی و مجالس

برای استایل مجلسی و مهمانی شب بهتر است از ساعت مچی نقره‌ای به همراه یک لباس سفید یا مشکی ابریشمی استایل خودتان را تکمیل کنید. بهتر است لباس شب شما کمی ساده تر باشد و از یک ساعت مچی با دسته‌ی طلایی با کریستال‌های درخشان و یک اکسسوری گوشواره الماس گونه استایل خودتان را مجلل جلوه دهید.
ساعت های دنیل کلین با کریستال‌های درخشان بهترین انتخاب در این مناسبت‌هاست. درخشش کریستال‌های دنیل کلین به کار برده شده در صفحه‌ی ‌ساعت بی شک مناسب لباس‌های شب شماست.

 

ساعت زنانه برای مهمانی

ساعت زنانه برای مهمانی

 

3_ بند ساعت فانتزی، مناسب استایل کژوال

ساعت‌های با بند رنگی و بند برزنتی مناسب استایل کژوال و راحت شماست. رنگ بند ساعت مچی تان را می توانید با یکی از آیتم‌های استایل‌تان همانند رنگ کتانی، تیشرت و یا فرم عینک آفتابی‌تان ست کنید. این نوع از ساعت ها با دسته های سبکی که دارند، بهترین انتخاب برای استفاده روزمره‌ی شما و حتی موقع ورزش کردن از آن‌ها استفاده کنید.

برند سواچ یکی از برندهای سوئیسی است که با قیمت نسبتا مناسبی، دارای طیف گسترده‌ای از رنگ و طرح این مدل ساعت مچی است. این شرکت با کاهش اجزای داخل ساعت توانست محصولات ارزان‌تر اما همچنان با کیفیت را ارائه دهد. هدف نیکولاس هایک، موسس برند، این است که کیفیت را برای تمامی مردم به ارمغان بیاورد.

 

ساعت زنانه برای مهمانی

ساعت زنانه برای مهمانی

 

4_ ساعت مچی دیجیتال

ساعت‌ های دیجیتال می‌توانند با همه استایل‌های شما به راحتی ست شود. لازم به ذکر است که بعضی از برندها با طراحی‌های متفاوت انواع ساعت مچی‌های دیجیتال را برای مراسم رسمی، غیر رسمی و اسپورت تولید کرده‌اند. ساعت‌های دیجیتال کاسیو، برند ژاپنی، ساعتی با قیمت نسبتا مناسب و شیک می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *