نمایش 1–16 از 202 نتیجه

نمایش 20 40 60

خرید ساعت مچی جی شاک G-SHOCK

ساعت مچی جی شاک یکی از کالکشن های برند کاسیو می باشد که امروزه به عنوان مقاوم ترین ساعت های موجود در بازار شناخته می شود. مقاومت بالای ساعت های جی شاک در برابر ضربه و فشار در کنار ظرافت و زیبایی خاص آن ها موجب شده تا امروزه این ساعت ها از محبوبیت بالایی در میان جوانان برخوردار باشند. ضخامت قابل توجه بدنه ساعت های جی شاک موجب شده تا این ساعت ها به انتخاب ایده آلی برای ورزشکاران تبدیل شوند. اگر به دنبال یک ساعت خاص و در عین حال بسیار مقاوم هستید، بهتر است از کنار ساعت های G-SHOCK به سادگی عبور نکنید. در ادامه قصد داریم شما را با دلایل محبوبیت و نکات قابل توجه هنگام خرید ساعت مچی جی شاک G-SHOCK آشنا کنیم.

یکی از ساعت‌های ترند روز دنیا ساعت جی شاک است. ااین ساعت با طرح‌های بسیار زیبایی که دارد برای گروه سنی تینیجری موردپسند واقع می‌شود. این وبلاگ قصد دارد تا درباره خرید ساعت مچی جی شاک G-SHOCK به شما اطلاعات ارزشمندی بدهد.

مزایای خرید ساعت مچی جی شاک G-SHOCK چیست؟

یکی از مزایای استفاده از ساعت شوک کاسیو جی این است که لازم نیست قبل از قرارگرفتن در آب ساعت خود را بردارید و در معرض خطر گم‌شدن، گم‌شدن یا سرقت آن هستید. این ساعت تا عمق 200 متری در برابر آب مقاوم است و آن را به بهترین ساعت برای رفتن به ساحل هنگام موج‌سواری، شنا، اسکی روی آب یا ماهیگیری تبدیل می‌کند.

دلایل متعددی وجود دارند که منجر به محبوبیت فوق العاده این ساعت ها شده اند. از مهم ترین دلایل خرید ساعت مچی جی شاک G-SHOCK می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • مقاومت بالا:

مکانیزم مورد استفاده در تولید و ساخت انواع ساعت مچی جی شاک به گونه ای می باشد که این ساعت ها را در برابر شوک، فشار، ضربه، گرد و غبار، عرق و آب مقاوم نموده است. با توجه به این موضوع شما به راحتی می توانید در تمرینات ورزشی از ساعت خود استفاده نمایید و نگران خراب شدن آن نباشید.

  • عمر طولانی:

مقاومت بالای ساعت مچی جی شاک در برابر عوامل مختلف موجب می شود تا برای مدت زمان طولانی بتوان از آن استفاده نمود. به همین دلیل اگر به دنبال ساعتی هستید که سال ها از زیبایی و کیفیت آن بهره مند شوید، می توانید برای خرید ساعت مچی جی شاک G-SHOCK اقدام نمایید.

  • طراحی متنوع:

طراحی متنوع و بی نظیر این ساعت ها موجب شده تا تمامی افراد با توجه به سلیقه و نیاز خود بتوانند مناسب ترین ساعت مچی را خریداری نمایند. تنوع بالای ساعت های جی شاک امکان استفاده از آن ها را در جلسات کاری، تمرینات ورزشی، قرارهای عاشقانه و ... فراهم می کند.

  • کیفیت بی نظیر:

کیفیت بی نظیر قطعات ساعت مچی جی شاک از دیگر مزایای آن محسوب می شود. اگر نمی خواهید چندین ساعت مچی متفاوت را خریداری کنید و تنها به یک ساعت نیاز دارید، می توانید تا سال ها از این ساعت استفاده نمایید. کیفیت بالای ساعت های جی شاک در کنار مقاومت بالای آن ها استرس شما را نسبت به افتادن و شکستن ساعت برطرف خواهد نمود.

نکات قابل توجه هنگام خرید ساعت مچی جی شاک G-SHOCK

هنگام خرید ساعت مچی جی شاک G-SHOCK بهتر است به چند نکته کلیدی توجه داشته باشید.

  • فرم قاب ساعت های جی شاک گرد و یا چند ضلعی هستند. بنابراین حتما به فرم دست خود و هماهنگی قاب ساعت با آن توجه داشته باشید.
  • با توجه به اینکه برخی از ساعت های جی شاک ضخامت و وزن بالایی دارند، بهتر است به میزان کاربرد ساعت توجه داشته باشید. اگر ساعت را به صورت روزانه و طولانی مدت استفاده می نمایید، بهتر است به سراغ ساعت مچی های سبک جی شاک بروید.

آیا ساعت‌های جی شاک مد هستند؟

آنها زیبا به نظر می‌رسند اما اگر واقعاً بادوام‌ترین چوب G-shocks را با نسخه تمام دیجیتال می‌خواهید. G-Shocks بیش از دوام به نماد تبدیل شده است. آنها در حال حاضر لوازم جانبی مد قانونی هستند. در حال حاضر بیش از 330 مدل G-Shock موجود است.

آیا جی شاک ساخت چین است؟

ساعت‌های G-Shock امروزی در ژاپن، تایلند و چین تولید می‌شوند. (درگذشته کارخانه‌هایی در کشورهای دیگر وجود داشت که در حال حاضر فعال هستند).

ساعت‌های جی شاک چندساله هستند؟

این اعداد ذهن را درگیر می‌کنند و نشان می‌دهند که G-Shock چقدر در سراسر جهان محبوب است. در واقع، بیش از 70 میلیون ساعت G-Shock از زمانی که اولین واحد آن در سال 1983 وارد بازار شد، فروخته شده است.

جی شاک‌ها چقدر طول عمر می‌کنند؟

پاسخ کوتاه این است که باتری G-Shock شما بین دو تا پانزده سال دوام خواهد آورد و پنج تا شش سال همان چیزی است که شما باید انتظار آن را داشته باشید. به طور خاص مدت‌زمان ماندگاری آن کاملاً به نحوه استفاده شما از ساعت و اینکه آیا یکی از مدل‌های خورشیدی سخت G-Shock را دارید یا خیر بستگی دارد.

شما با خرید ساعت مچی جی شاک G-SHOCKمی‌توانید امضای سبک خود را داشته باشید.