آموزش خرید ساعت, وبلاگ

ساعت مردانه برای مهمانی: نکات مهم در انتخاب + عکس

ساعت مردانه برای مهمانی: ساعت یکی از مهم ترین اکسسوری های مردان است که در استایل آن ها به چشم می آید. از ساعت های مختلف برای موقعیت های مختلفی استفاده می شود. امروزه ساعت ها فقط وسیله ای نیستند که زمان را نشان دهند بلکه نشان دهنده ی کمی از شخصیت و اعتبار شما نیز هستند. در ادامه ی این مطلب از فروشگاه ساعت مچی تی تی بول به بررسی نکات مهم برای انتخاب ساعت مچی می پردازیم. با ما همراه باشید.

خرید ساعت مچی

برای خرید ساعت سراغ ساعت هایی بروید که توسط تولید کنندگان و طراحان معتبر ساخته شده اند. این ساعت ها مسلما از ساعت های فیک کیفیت بیش تر و عمر طولانی تری داشته و ظاهر بهتری هم دارند. در محل کار به سراغ ساعت های پر زرق و برق نروید، بهتر است از ساعت هایی استفاده کنید که تمرکز دیگران بر روی قابلیت هایتان باشد نه ساعتتان! برای روز های عادی و یا مهمانی های خودمانی و زمان هایی که تیپ اسپرت دارید می توانید از ساعت های اسپرت استفاده کنید و برای زمانی که کت و شلوار شیک و رسمی به تن دارید به سراغ ساعت هایی بروید که زیر سر آستینتان قرار بگیرد و زمانی که سر آستین کمی بالا تر می رود دیده شود، این ساعت باید بند ظریفی داشته باشد. برای این استایل ساعت های بند چرمی توصیه می شوند.

رنگ ساعت مچی

برای هماهنگی رنگ ساعت و لباس هایتان می توانید از این نکات استفاده کنید:

  • در صورتی که بند ساعت شما قهوه ای است می توانید از کفش و کمربند قهوه ای استفاده کنید.
  • در صورتی که بند ساعت شما مشکی، فلزی یا نقره ای است بهترین انتخاب برای شما کفش و کمربند مشکی است.
  • و اگر بند ساعت شما رنگ طلایی دارد، وجود داشتن رنگ طلایی در سگک کمربندتان زیبایی خاصی به استایل شما می بخشد.

 

ساعت مردانه برای مهمانی

ساعت مردانه برای مهمانی

ساعت مچی مجلسی

استفاده از ساعت های اسپرت با صفحات بزرگ و بند های رنگی با لباس مجلسی همچون کت و شلوار اصلا ایده ی خوبی به نظر نمی رسد. وقتی که برای یک مجلس رسمی آماده می شوید همان طور که استایل خود را تغییر می دهید باید به ساعت خود نیز توجه کنید. بهترین گزینه برای مجالس رسمی استفاده از ساعت های کلاسیک است. کاسیو، رومانسون و دیزل برند های معتبر و معروفی هستند که می توانید از ساعت های کلاسیک این برند ها استفاده کنید.  اگر می خواهید ساعت مچی کلاسیک و منحصر به فردی داشته باشید می توانید از برند های رومانسون و کاسیو استفاده کنید. این برند ها در عین این که کلاسیک و رسمی هستند در صفحه ان ها ظرافت های هنری دیده می شود. برای مجالس رسمی هر چند ساعت های دیجیتال هم می توانند جالب باشند اما اکثریت ساعت های مجلسی آنالوگ (عقربه ای) هستند. این ساعت ها به دلیل داشتن عقربه مجلسی تر هستند. از پر طرفدار ترین ساعت ها برای استفاده در مجالس ساعت های بند چرمی و ساعت های بند استیل هستند.

 

ساعت مردانه برای مهمانی

ساعت مردانه برای مهمانی

بهترین برند های ساعت مچی

برند رولکس ROLEX

ساخت ساعت های رولکس در سال 1905 در انگستان آغاز شد. این برند از جمله قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت مچی در جهان است. ساعت های رولکس از محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم برخوردار اند. قیمت ساعت‌های رولکس از حدود 50 میلیون آغاز می‌شود.

برند سیکو SEIKO

در سال 1895 در ژاپن اولین ساعت مچی این برند ساخته شد. این برند در ایران طرفداران زیای دارد. سیکو علاوه بر ساعت عرضه کننده ی جواهرات و عینک نیز هست. قیمت ساعت های سیکو از حدود قیمت 45 دلار آغاز می شود.

برند سیتیزن

سیتیزن یکی از برندهای ژاپنی است که از یک هسته‌ی مرکزی و یک گروه همکاری بین‌المللی ژاپنی‌ تشکیل شده است و مرکز آن‌ در توکیو است. این برند فعالیت خود را در سال 1918 آغاز کرد و رفته‌ رفته به یکی از برند‌های معتبر ساعت در جهان تبدیل شد. قیمت ساعت های سیتیزن بین 87000 دلار تا 7000 دلار است.

 

ساعت مردانه برای مهمانی

ساعت مردانه برای مهمانی

برند امپریوآرمانی Emporio Armani

امپوریو آرمانی در سال 1975 توسط جورجو آرمانی تاسیس شد. این برند در اکثر زمینه‌های مد نظیر کفش، لباس، جواهرات، عینک، ساعت و دکوراسیون داخلی خانه فعالیت می کند. محصولات آرمانی تحت نام‌ها و برندهای مختلف زیادی عرضه می‌ شوند و افراد با توان مالی مختلف می‌توانند از آن خرید کنند. قیمت ساعت های امپریوآرمانی از 100 دلار آغاز می شود.

برند امگا

این برند سوئیسی که بیش از ۱۶۰ سال قدمت دارد یکی از مشهورترین برند های ساعت لوکس است. لوئیس برانت بنیان‌گذار اصلی این برند است که در ابتدا در کار ساعت‌های جیبی فعالیت می‌کرد.  این شرکت در ابتدا با نام شرکت لا ژنرال شناخته مى شد و در سال ١٩٨٢، رسماً با نام امگا (Omega SA) به ثبت رسید.

چندین ساعت کلاسیک و با دوام مردانه:

Rolex President

شناخته شده ترین مدل ساعت کلاسیک است که نسخه های کپی آن در بازار به فراوانی یافت می شوند. توجه داشته باشید که فقط مدل اصل این ساعت است که از دوام بالایی برخوردار است.

Patek Philippe Calatrava

این ساعت یکی از شیک ترین و بادوام ترین مدل های ساعت مچی است که تا به حال طراحی شده است. این ساعت از عمر بسیار طولانی برخوردار است به طوری که حتی نسل های بعدی نیز می توانند از ان استفاده کنند.

 

ساعت مردانه برای مهمانی

ساعت مردانه برای مهمانی

Jaeger Lecoultre Memovox

ساخت این ساعت به دهه ۵۰ میلادی بر می گردد و هنوز هم کلاسیک است و تولید می شود.

Tag Heuer Monaco

این ساعت همان ساعتی است که استیو مک کوین در فیلم (Le Mans) به دست داشت. ساعت Tag Heuer Monaco از جمله اولین ساعت های چند زمانه ای است که ساخته و طراحی شده است شده است.

در انتخاب فروشگاه دقت کنید

خرید ساعت های لوکس باید از فروشگاه هایی که شهرت و محبوبیت بالایی دارند صورت بپذیرد. باید توجه داشته باشید که برخی از ساعت ها همچون ساعت امگا و ساعت رولکس دارای ضمانت نامه های معتبری هستند. در صورتی که می خواهید ساعت خریداری شده از این ضمانت نامه برخوردار باشد باید هزینه امضا و دریافت ضمانت نامه را پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *