نمایش 1–16 از 32 نتیجه

نمایش 20 40 60

خرید ساعت مچی پلیس POLICE

ساعت مچی پلیس یکی از محبوب ترین و جذاب ترین ساعت هایی می باشد که اکثر جوانان به ویژه آقایان طرفدار آن هستند. ساعت های اسپرت و خاص این برند از طراحی فوق العاده ای برخوردار می باشند که نظر اکثر جوانان را به خود جلب می نمایند. از طرفی برند پلیس یکی از قدرتمندترین برندهای عرصه مد می باشد که جایگاه مناسبی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. کیفیت بالای قاب در کنار قدرت بی نظیر بند ساعت های پلیس از مهم ترین دلایل محبوبیت این ساعت ها شناخته می شوند. در ادامه قصد داریم شما را با دلایل محبوبیت و نکات قابل توجه هنگام خرید ساعت مچی پلیس POLICE آشنا کنیم.

نکات قابل توجه هنگام خرید ساعت مچی پلیس POLICE

هنگام خرید ساعت مچی پلیس POLICE بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید.

  • ساعت های برند پلیس از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل هنگام خرید ساعت حتما از اصل بودن آن مطمئن شوید.
  • با توجه به تنوع بالا در عملکرد ساعت های پلیس بهتر است هنگام خرید آن ها مشخص نمایید که به چه منظور قرار است از آن ها استفاده نمایید. به طور مثال اگر اهل شنا هستید بهتر است به سراغ ساعت های غواصی پلیس بروید.

دلایل محبوبیت ساعت مچی POLICE

دلایل متعددی وجود دارند که منجر به محبوبیت ساعت مچی پلیس در میان جوانان شده است. ویژگی های خاص و منحصر به فرد این برند چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن ها عبور کرد. از مهم ترین دلایل محبوبیت ساعت های پلیس می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • کیفیت بالا:

یکی از ابتدایی ترین ویژگی های ساعت مچی پلیس کیفیت بالای قطعات مورد استفاده در ساخت آن است. بدنه، موتور و بند بسیار باکیفیت از مهم ترین تجهیزاتی هستند که در ساخت ساعت های پلیس مورد استفاده قرار گرفته اند.

  • طراحی خاص و منحصر به فرد:

از دیگر دلایل خرید ساعت مچی پلیس POLICE می توان به طراحی خاص و منحصر به فرد آن اشاره داشت. طراحی ساخت های پلیس بسیار جوان پسند بوده و با سلیقه اکثر افراد مطابقت دارد.

  • تکنولوژی بروز:

در ساخت ساعت های پلیس از جدیدترین تکنولوژی های هوشمند سازی استفاده شده است. این موضوع موجب می شود تا شما بتوانید از کاربری هوشمند آن ها نیز بهره مند شوید.

  • کاربردی:

طراحی ساعت مچی پلیس این امکان را به شما می دهد تا بتوانید یک ساعت کاربردی برای تمامی شرایط مانند ورزش، محل کار، جلسات رسمی و ... داشته باشید. از طرفی ساعت های پلیس به گونه ای طراحی شده اند که برای تمامی سنین مناسب اند و تمامی افراد در هر سن و جایگاهی می توانند از آن ها استفاده نمایند.

  • مقاومت بالا:

مقاومت در برابر ضربه و آب از دیگر ویژگی های ساعت مچی پلیس است. اکثر ساعت های این برند در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم هستند و برخی از آن ها به ساعت های غواصی معروف می باشند. سازگاری با فناوری خورشیدی نیز منجر به سازگاری آن ها با محیط زیست شده است.

چه کسانی دست به خرید ساعت مچی پلیس POLICE می‌زنند؟

در طول سال‌ها، این شرکت از افراد مشهوری مانند جورج کلونی، بروس ویلیس و دیوید بکهام برای تبلیغ برند خود استفاده کرده است.Police یک برند مد ایتالیایی است که در سال 1983 شروع به ساخت عینک آفتابی کرد. عینک‌های آن‌ها محبوب شد، بنابراین از آن زمان خط تولید خود را به انواع لوازم جانبی مد گسترش دادند و از سال 2003، ساعت‌های مچی را به خط تولید اضافه کردند. این مطلب دررابطه‌با خرید ساعت مچی پلیس POLICE به شما اطلاعات ارزشمندی می‌دهد.

مانند اکثر ساعت‌های مد، ساعت‌های پلیس در درجه اول طراحی هستند، بنابراین شما به ساعت‌های جالبی نگاه می‌کنید که ظاهر خوبی دارند، اما احتمالاً هیچ نوآوری جدیدی را «زیر کاپوت» ارائه نمی‌کنند.

کیفیت ساخت ساعت‌های پلیس

ساعت‌های پلیس توسط گروه Gevril، تولیدکننده و توزیع‌کننده بزرگ ساعت‌های مچی آمریکایی، تولید و توزیع می‌شود. Gevril برای تعدادی از برندهای مد ساعت می‌سازد و کیفیت آنها نسبتاً خوب است.

ساعت‌های پلیس دارای قاب‌های فولادی ضدزنگ هستند و صفحه‌های ساعت توسط کریستال معدنی محافظت می‌شوند که کافی است، اما به‌اندازه کریستال یاقوت کبود بسیار گران‌تر در برابر خش مقاوم نیست.

مقاومت در برابر آب 50 متر است، به این معنی که خیس کردن ساعت شما مشکلی ندارد، اما نمی‌خواهید با آن شنا یا غواصی کنید.

قالب استفاده از ساعت‌های مچی پلیس

این شرکت در حال حاضر حدود 50 مدل مختلف را ارائه می‌دهد که بسیاری از آنها دارای تغییرات متعددی هستند. این شرکت در حال حاضر هیچ مدلی را ارائه نمی‌دهد که به طور خاص برای زنان ساخته شده باشد، و بیشتر سایز قاب‌ها بزرگ‌تر از آن چیزی است که اکثر خانم‌ها دوست دارند بپوشند.

همه موارد از جنس استنلس‌استیل هستند. شما هیچ طلا یا فلز گران‌بهایی را در خط تولید پیدا نخواهید کرد. از سوی دیگر، این برند دارای قیمت کاملاً مقرون‌به‌صرفه‌ای است که نشان‌دهنده عدم وجود فلزات گران‌بها یا حرکات مکانیکی است.