وبلاگ

خواب ساعت مچی تعبیرش چیست؟

خواب ساعت مچی

هنگام خواب، روح از بدن جدا شده و به آسمان میرود به همین دلیل است که شما بعضی شب ها به هنگام خواب، به عالم رؤیا رفته و خواب میبینید. در قرآن نیز بارها به این کلمه اشاره شده است که نشان از اهمیت و بار معنایی آن دارد. خواب در قرآن با کلماتی هم چون حلم یا احلام، رؤیا و منام آورده شده است. برخی خواب ها، رؤیای صادقه هستند. به این معنی که واقعی می باشند. خواب خوب را مبشرات می نامند.

در ادامه به تعبیر برخی از معبران درباره ی ساعت مچی میپردازیم. اگر شما در خواب خود ساعت مچی دیده اید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید تا به تعبیر رؤیای خود دست یابید.

خواب دیدن ساعت مچی از دیدگاه منوچهر مطیعی:

به طور کلی ساعت در خواب به معنای دوست خوبی است که صادق بوده ولی ممکن است در مواردی شما را به اشتباه بیندازد.

ساعت در جیب یا روی مچ: ساعت همیشگی خودتان داخل جیب یا بر روی مچ، به معنای سهل انگار بودن شماست که سبب شده موقعیت های بسیاری را از دست بدهید.

هدیه گرفتن ساعت: هدیه گرفتن و خرید ساعت مچی در خواب خوب است. به معنای داشتن دوست خوبی است که شما را در مراحل زندگیتان راهنمایی می کند. هم چنین اشتباهاتتان را گوشزد خواهد کرد.

ساعت بزرگ: دیدن ساعت بزرگ در خواب، به معنای ورود شما به یک تشکیلات بزرگ است که مسؤلیت هایی بر دوش شما خواهد بود. اگر ساعت خراب باشد، به معنای کوتاهی و قصور شما در انجام کارهاست که سبب خوب پیش نرفتن آن شده است.

دزدیده شدن ساعت: به معنای ضایع شدن حق شما توسط شخص خاصی است.

خراب کردن ساعت: اگر در حال خراب کردن ساعت با دستان خود هستید، به معنای رنجاندن دوست صمیمیتان توسط شما می باشد که ممکن است سبب آسیب و حتی خراب شدن رابطه دوستی شود‌.

تعبیر خواب ساعت مچیخواب دیدن ساعت مچی از دیدگاه آنلی بیتون:

آنلی بیوتن معتقد است که دیدن ساعت مچی در خواب به معنای نفوذ دشمنان خطرناک است. شنیدن صدای عقربه های ساعت به معنی خبر بد و یا مرگ دوست صمیمی است.

شکستن ساعت: اگر در خواب ببینید که ساعت از دست شما افتاده و شکسته شده، به معنای نگرانی شما در رابطه با موضوعی است که سبب پریشانی و مظطرب شدن شما می شود.

افتادن ساعت به نحوی که تنها شیشه ساعت بیفتد به معنای بی دقتی شماست.

گم شدن ساعت: گم شدن ساعت به معنای نگرانی و آشفتگی هایی در خانواده است که سبب ناراحتی می شود.

دزدیدن ساعت: اگر کسی قصد دزدیدن ساعت شما را دارد، به معنای این است که فردی در صدد وارد کردن خدشه به آبروی شماست‌.

هدیه دادن ساعت: هدیه دادن ساعت مچی به شخص دیگر به معنای هدف دار شدن زندگی و دل کندن از تفریحات بیهوده در زندگی است.

خواب دیدن ساعت مچی از دیدگاه لیلا برات:

در حالت کلی به معنای دیدار با دوست صمیمی و قدیمی است. اگر ساعت روی مچ دست باشد به معنای بی هدف بودن در زندگیست. در صورتی که ساعت روی مچ شخص دیگر باشد، به معنای پیشرفت و ترقی در کارها می باشد.

هدیه دادن ساعت مچی در خواب از دیدگاه لیلا برات به معنای داشتن روزهای خوب و عالی در آینده ای نزدیک است.

تعبیر خواب ساعت مچی چیست؟خواب دیدن ساعت مچی از دیدگاه کارل یونگ:

در حالت کلی نشان دهنده یک موقعیت مهم است که برای شما بسیار حائز اهمیت خواهد بود. یا در مواردی نگرانی در مورد نداشتن تسلط بر روی کارها و دوستان شما خواهد بود.

شنیدن صدای عقربه ساعت: شنیدن صدای عقربه های ساعت به معنای این است که در رابطه با کار و یا موضوعی که قرار است انجام دهید، زمان شما رو به پایان است. پس به نوعی گوشزدی برای سرعت بخشیدن به امور کاری می باشد.

ساعت خراب: ساعت خراب و یا ساعتی که کار نمی کند، نشان از مرگ و نیستی می باشد.

چرخش برعکس عقربه ها: اگر در خواب دیدی که عقربه های ساعت در جهت مخالف حرکت می کنند، به معنای این است که شما مسیر بر عکس را میروید که در آن پیشرفتی نخواهید داشت.

کوک کردن ساعت: اگر در خواب دیدید که مشغول کوک کردن ساعت خود هستید، به این معناست که برای رسیدن به هدف خود باید بسیار تلاش کنید.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *