نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 20 40 60

خرید و قیمت ساعت مچی امگا

داشتن یک ساعت مچی خاص و باکیفیت می‌تواند نگاه‌ها را به سمت شما خیره کند. کسانی که از ساعت مچی خاص و ویژه به عنوان اکسسوری استفاده می‌نمایند معمولا از جذابیت بالایی برخوردار می‌باشند. شما نیز اگر به دنبال یک ساعت منحصربه‌فرد هستید و می‌خواهید استایل خاص خودتان را داشته باشید، از کنار ساعت مچی امگا به سادگی عبور نکنید. این برند امروزه به یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان تبدیل شده است. در ادامه شما را با دلایل محبوبیت این برند و نکات قابل توجه هنگام خرید ساعت امگا (OMEGA) آشنا خواهیم کرد.  امگا (OMEGA) یکی از مشهورترین برندهای ساعت سازی لوکس در جهان است. این برند با تولید ساعت های جذاب با طراحی های خیره کننده توانسته توجه بسیاری از افراد را در سراسر جهان کسب کند. ساعت مچی امگا (OMEGA) در سراسر جهان خواهان بسیاری دارد.

دلایل محبوبیت ساعت مچی OMEGA

برند امگا یک برند سوئیسی می‌باشد که ارائه دهنده ساعت مچی‌های بسیار باکیفیت و قدرتمند می‌باشد. ساعت مچی امگا امروزه به یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های مورد استفاده در میان جوانان تبدیل شده است. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت و خرید ساعت امگا (OMEGA) می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • ضمانت‌نامه معتبر:

یکی از مهم‌ترین دلایل خرید ساعت امگا (OMEGA) ارائه ضمانت‌نامه معتبر می‌باشد. این ضمانت‌نامه نشان می‌دهد که برند امگا نهایت دقت و کیفیت را در طراحی و ساخت ساعت‌های خود مورد استفاده قرار داده است. ضمانت‌نامه 5 ساله برند امگا می‌تواند هرگونه نگرانی شما را برطرف نماید تا با خیال راحت خرید کنید.

  • ضد آب:

ساعت مچی امگا ضد آب است و به شما این امکان را می‌دهد تا با ساعت خود بتوانید شنا کنید. آزمایشات انجام شده روی این ساعت‌ها نشان داده که ساعت‌های امگا می‌توانند فشار بالای اقیانوس را تحمل کنند و می‌توانید آن‌ها را تحت عنوان ساعت غواصی خریداری نمایید.

  • دقت بالا:

از دیگر دلایل خرید ساعت امگا (OMEGA) می‌توان به دقت فوق‌العاده آن‌ها اشاره داشت. این ساعت‌ها دارای گواهینامه COSC هستند که تایید کننده دقت کرنومتر این ساعت‌ها می‎‌باشد. آن

 

  • ساعت ضد مغناطیسی:

در طراحی و ساخت ساعت مچی امگا از تکنولوژی ضد میدان مغناطیسی استفاده شده است. این تکنولوژی از کاهش سرعت و دقت ساعت جلوگیری می‌کند و کیفیت ساعت شما را تا سال‌ها حفظ می‌نماید.

  • نمایش ساعت و تاریخ همزمان:

ساعت‌های امگا این قابلیت را دارند که به طور همزمان تاریخ و ساعت را به نمایش بگذارند. بنابراین شما به راحتی با مشاهده ساعت خود تاریخ روز و ماه را نیز مشاهده خواهید نمود.

نکات قابل توجه هنگام خرید ساعت امگا (OMEGA)

برند امگا از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال در ساخت ساعت مچی‌های خود استفاده نموده است. به همین دلیل شما با خرید ساعت امگا (OMEGA) می‌توانید تا سالیان سال از جذابیت و کیفیت بالای ساعت خود لذت ببرید. البته نکاتی وجود دارند که با توجه به آن‌ها می‌توانید بهترین ساعت امگا را خریداری نمایید.

  • ساعت مچی امگا از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. بنابراین هنگام خرید قیمت اصلی ساعت را از ساعت رسمی این برند مشاهده نمایید تا بتوانید از اصل بودن ساعت مورد نظر خود مطمئن شوید.
  • ساعت مچی امگا اصل دارای یک شماره سریال است که به عنوان شناسنامه ساعت شناخته می‌شود. بنابراین هنگام خرید ساعت حتما این شماره سریال را مورد ارزیابی قرار دهید.
  • ظرافت از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت مچی امگا می‌باشد. این ظرافت را می‌توان در طراحی و نگارش برند و لوگو روی ساعت مچی نیز مشاهده نمود.

ساعت مچی امگا (OMEGA)

برند امگا (OMEGA) در سال 1848 توسط لوییس برانت تاسیس شد. این کمپانی یک شرکت سوئیسی است که با گذشت سال ها توانست محبوبیت بسیاری پیدا کند.

امگا (OMEGA)، پیاژه (Piaget)، رولکس (Rolex) و پتک فیلیپ (Patek Philippe) یکى از قدیمترین ساعت سازى جهان مى باشند که در این صنعت جزو بهترین ها نیز هستند!

شما می توانید برای خرید و بازدید از انواع ساعت های امگا به سایت تی تی بول مراجعه کنید.

ساعت مچی کاسیو  ساعت مچی مردانه  ساعت مچی زنانه