نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 20 40 60

خرید ساعت مچی اینویکتا INVICTA

ساعت‌های Invicta ارزان هستند زیرا به‌صورت عمده تولید می‌شوند. تولید عمده ساعت‌های Invicta نیز به کشورهای ارزان‌تر برون‌سپاری می‌شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قیمت را با حاشیه قابل‌توجهی پایین نگه دارند. آنها همچنین از مواد باکیفیت پایین‌تر استفاده می‌کنند. در این وبلاگ قصد داریم تا دررابطه‌با خرید ساعت مچی اینویکتا INVICTA به شما اطلاعات ارزشمندی بدهیم، پس با ما همراه باشید.

مزیت خرید ساعت مچی اینویکتا INVICTA

به‌عنوان یک برند، اینویکتا همیشه به‌عنوان یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین برندهای ساعت در بازار مطرح بوده است. قیمت‌های آن‌ها همیشه پایین‌تر است و به نظر می‌رسد ساعت‌های Invicta نیز همیشه در فروش هستند. البته این قیمت‌های پایین‌تر بسیار جذاب هستند. اما شما را متعجب می‌کند که چگونه Invicta این ساعت‌های ارزان‌قیمت را ارائه می‌دهد. برای این، ما باید به دو عامل که در درجه اول مسئول قیمت پایین‌تر هستند نگاه کنیم.

ساعت‌های Invicta اغلب از یک حرکت کوارتز ژاپنی استفاده می‌کنند. این به دلیل اول مرتبط است، اما جنبش کوارتز ژاپنی در حال حاضر در سمت مقرون‌به‌صرفه‌تر است. آن را با فرایند تولید انبوه جفت کنید و سیستم حرکتی نسبتاً ارزان دارید. باز هم به این معنی نیست که این یک ساعت بد با حرکات بد است. فقط باید بدانید که آنها با درنظرگرفتن بودجه ساخته شده‌اند.

تاریخچه ساعت‌مچی‌های اینویکتا INVICTA

Invicta یک شرکت ساعت‌سازی سوئیسی است که در سال 1837 تأسیس شد. در سال 1991، این برند توسط یک شرکت آمریکایی خریداری شد. امروزه Invicta در ایالات متحده مستقر است.

ساعت Invicta کجا ساخته شده است؟

آخرین عامل اصلی برای قیمت ارزان‌تر ساعت‌های Invicta، محل ساخت آن‌ها است. باوجوداینکه Invicta یک شرکت آمریکایی است، آنها در واقع بیشتر فرایند تولید خود را به کشورهای ارزان‌تر برون‌سپاری می‌کنند.

بیشتر تولید در چین انجام خواهد شد. در اینجا، دستمزدها کمتر است که منجر به کاهش هزینه تولید و هزینه مونتاژ کمتر می‌شود. این به نوبه خود به قیمتی که ما مصرف‌کنندگان می‌پردازیم کاهش می‌یابد.