نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 20 40 60

خرید ساعت مچی پاتک فیلیپ PATEK PHILIPPE

یکی از ساعت‌مچی‌های زیبایی که بیشتر در استایل کلاسیک و مجلسی مورداستفاده قرار می‌گیرد ساعت‌مچی‌های پاتک فیلیپ است. این ساعت‌ها در زمره سبک کلاسیک قرار می‌گیرند. در ادامه برای شما دررابطه‌با مزیت خرید ساعت مچی پاتک فیلیپ PATEK PHILIPPE توضیحاتی می‌دهیم.

مزیت خرید ساعت مچی پاتک فیلیپ PATEK PHILIPPE

درحالی‌که ساعت‌های دست‌دوم Patek Philippe می‌توانند بسیار گران باشند، دلایل زیادی وجود دارد که قیمت آنها را توجیه می‌کند. این برند با ساخت باکیفیت بالا و سابقه نوآوری، برندی است که ارزش خود را برای نسل‌های آینده حفظ خواهد کرد.

تاریخچه پاتک فیلیپ

Patek Philippe SA یک تولیدکننده ساعت و ساعت لوکس سوئیسی است که در کانتون ژنو و Vallee de Joux واقع شده است.

آیا پاتک مارک خوبی است؟

پاتک فیلیپ در دنیای ساعت به‌خاطر تولید ساعت‌های لباس باکیفیت بالا و با پیچیدگی بالا شناخته شده است و از نظر بسیاری به‌عنوان معتبرترین برند ساعت مچی لوکس شناخته می‌شود.

آیا پاتک از رولکس گران‌تر است؟

بدیهی است که  ساعت‌های Pateks گران‌تر هستند، اما این لزوماً آنها را در طرح بزرگ «بهتر» نمی‌کند. پاول آلتیری، بنیان‌گذار ساعت‌های باب و کلکسیونر مشهور رولکس، خاطرنشان می‌کند: پاتک 180 سال است که ساعت می‌سازد، درحالی‌که رولکس تنها 110 سال است که وجود داشته است.

کدام برند شماره 1 در ساعت است؟

مسلماً شناخته‌شده‌ترین برند ساعت، رولکس اولین‌های بسیاری را در اختیار دارد، از جمله اولین ساعت ضدآب که به‌درستی Oyster نامیده می‌شود که در سال 1926 ساخته شد. Patek Philippe به طور مداوم در صدر فهرست بهترین مارک‌های ساعت در جهان قرار دارد و یک نماد وضعیت است که شبیه هیچ‌چیز دیگری نیست.

چرا پاتک این‌قدر گران است؟

کیفیت باارزش‌ترین منبع Patek Philippe است. کل شرکت برای پشتیبانی از آن طراحی شده است. با معرفی Patek Philippe Seal در سال 2008، این شرکت استانداردهای سفت و سختی را اعمال کرد که اغلب از استانداردهای معمول صنعت فراتر می‌رود. اما تعهد به کیفیت فقط در مورد خود ساعت‌ها صدق نمی‌کند.