نمایش 1–16 از 70 نتیجه

نمایش 20 40 60

خرید ساعت مچی یونیک UNIQUE

برندهای معروف در جهان به سبب کیفیت و مقاومت آن هاست که به شهرت رسیده اند. اگر برندی از کیفیت و زیبایی ظاهری کم، بهره برده باشد، پس از مدتی از چرخه ی انتخاب مخاطب حذف میشود. و دیگر جایگاهی در دنیای مد و فشن ندارد.

یک ساعت برند که دارای کیفیت و کارکرد قابل قبول از نظر مشتریان باشد دارای ویژگی هایی از قبیل: موتور دقیق و مقاوم در برابر آب، کیفیت در ساخت و بدنه و شیشه ضد خش میباشند.

ساعت های برند یونیک ویژگی های یک ساعت با کیفیت را دارند و به همین سبب سال ها مورد توجه افراد متفاوت، با سلیقه های مختلف قرار گرفته است. این برند، ساعت های متنوع در انواع سبک ها را طراحی و تولید میکند.

ساعت یونیک ساخت کدام کشور است؟

این برند تحت لیسانس انگلیس و ساخت کشور ژاپن میباشد‌. موتورهای ساعت یونیک دارای دوام و مقاومت بسیار طولانی میباشد. اما منبع انرژی ساعت های این برند توسط باطری تأمین میشوند‌. که پس از مدتی طولانی کارایی خود را از دست میدهند و باید تعویض شوند. مقاومت و کیفیت موتور ساعت برند یونیک ثابت شده است، و به همین دلیل جایگاه خاص خود را در میان سایر برندهای معروف پیدا کرده است.

مجموعه کلکسیونی ساعت های برند یونیک

این برند در انواع سبک های مختلف طراحی های خاص و ظریفی را انجام میدهد که برای هر سبک و سلیقه ای مناسب است. به همین منظور از همه ی رده های سنی با سلیقه های متفاوت، جذب ساعت های یونیک میشوند‌.

سبک کلاسیک: اگر روزانه در ادارات و جلسه مشغول به کار هستید، میتوانید با انتخاب یک ساعت کلاسیک، استایل شیک و جذابی را برای خود به ارمغان آورید. ساعت های کلاسیک یونیک مناسب برای استفاده روزانه و در محیط های رسمی کاربردی میباشد. این ساعت ها دارای بندهایی از جنس فلزی و چرمی هستند که با قاب استیل و شیشه ی معدنی ترکیب بی نظیری را خلق کرده است.

سبک اسپرت: این سبک از ساعت های یونیک به دلیل مقاومت بالا، برای استفاده ی روزانه و فعالیت های سنگین مناسب است. این ساعت ها دارای بندها و بدنه ی پلاستیکی از جنس ژله ای میباشند که در برابر ضربات شدید مقاوم میباشند.

سبک مجلسی: این سبک از ساعت یونیک برای مهمانی و مجالس پر زرق و برق مناسب هستند. نگین های به کار برده شده در صفحه ی ساعت های یونیک در سبک مجلسی، درخشندگی و جذابیت خاصی را به استایل شما میبخشد‌. که بند ساعت های این سبک از دو نوع استیل و چرم طراحی و تولید میشوند که برای هر سلیقه ای مناسب هستند.

سبک فشن: این سبک بسیار جوان پسند بوده و در زمره ی ساعت های پر فروش قرار دارد. چرا که دارای بندی پلاستیکی و وزنی کم میباشد. اما کیفیت و مقاومت آن سبب جذب طرفداران خاص خود میباشد‌.

انواع ساعت های برند یونیک

ساعت های یونیک در انواع سبک ها به صورت کاملا منحصر بفرد، در دو نوع زنانه و مردانه طراحی و تولید میشوند که بیشتر راجب آن ها توضیح خواهیم داد‌.

ساعت زنانه: ساعت های زنانه یونیک با ظرافت و زیبایی خاصی طراحی شدند که طرفداران خاص خود را دارند. این ساعت ها در مدل های یک و دو زمانه، با بندی استیل و چرم ضد حساسیت، قاب استیل، شیشه آنتی رفلکس و ضد آب تولید میشوند.

ساعت مردانه: ساعت های مردانه یونیک نیز بسیار متنوع هستند و دارای ویژگی هایی از جمله: یک تا سه موتوره، دو زمانه با رنگ ثابت دارای قفل هایی محکم و مقاوم، شیشه های ضد خش و شکستگی و همچنین ضد آب میباشد‌.

ساعت هوشمند یونیک: شرکت تولیدی یونیک با طراحی و ساخت ساعت های هوشمند، ظرافت، زیبایی، علم و تکنولوژی را هم زمان در یک محصول به نمایش میگذارد. این محصول با ویژگی هایی مانند بلوتوث، گام شمار، آلارم، کرنومتر، تایمر، ضد آب، نمایشگر دو زمانه و همچنین قابلیت اتصال به تلفن همراه با سیستم اندروید و آیفون بسیار خاص و بی نظیر در عرصه ی مد و فشن میباشد.

چگونه ساعت  یونیک اصل را از تقلبی شناسایی کنیم؟

  • نام برند یونیک بدون هیچ پسوند و پیشوندی بر روی جعبه ی ساعت یونیک حک شده است، غیر از این تقلبی میباشد.
  • یونیک ساخت کشور انگلیس است، درج نام کشور های دیگر نشان از تقلبی بودن محصول است.
  • همه محصولات یونیک دارای کد ۴رقمی هستند که ابتدای آن از حروفUNقرار دارد. که باید کد روی محصول و جعبه با هم یکی باشد‌.
  • برای خرید ساعت های یونیک بهتر است به نمایندگی های معتبر آن مراجعه کنید.