آموزش خرید ساعت, وبلاگ

مقایسه سری های مختلف اپل واچ

مقایسه سری های مختلف اپل واچ

کمپانی اپل، در طی سال های فعالیت خود، توانسته محصولات گوناگون و متنوعی را به بازار عرضه کند. که عدم آگاهی از کاربرد و متریال های به کار رفته در اپل واچ ها، سبب دگرگونی و انتخاب نادرست می شود. بنابراین برای انتخاب مناسب بهتر است ما را در این مقاله همراهی کنید. تا انتخابی درست و مقرون به صرفه داشته باشید.

مقایسه صفحه نمایش اپل واچ ها:

اپل واچ های مدل ۳,۶,۷و SEدارای نمایشگر OLED Retina با قابلیت Force Touch می باشند. اپل واچ سری ۶وSEدارای صفحه نمایش تا ۳۰درصد بزرگتر از اپل واچ سری ۳هستند. و از طراحی جذاب تری بهره مندند. که طراحی اپل واچ سری ۷از سری ۶وSEدارای رشد ۲۰ درصدی بوده است.

مقایسه سری های مختلف اپل واچمقایسه طراحی اپل واچ ها:

اپل واچ های سری ۶,۷و SEدارای ضخامت ۱۰.۷ میلی متری می باشند.که قابلیت های سری ۷از سری ۶وSEبیشتر است. اپل واچ سری ۷دارای تأییدیه Ipx6می باشد. هم چنین سنسورهای ضربان قلب، سطح اکسیژن رسانی و قطب نما را دارا می باشد. همه ی اپل واچ هایی که در این مقاله مقایسه می کنیم، دارای اسپیکر و میکروفون در سمت چپ خود می باشند. هم چنین در برابر آب تا عمق ۵۰متر مقاومت دارند. اپل واچ سری ۳ دارای ضخامت۱۱.۴میلی متری می باشد. که نسبت به سری ۶,۷وSEضخیم تر است.

مقایسه سری های مختلف اپل واچمقایسه مدل اپل واچ ها:

اپل واچ سری۳در مدل آلومینیومی نقره ای یا خاکستری موجود می باشد. و در ابعاد ۳۸و ۴۲میلی متری به بازار عرضه می شود. این مدل شامل GPSبوده و نوع بدون وGPSونایک آن وجود ندارد. اپل واچ های SE فقط از نوع آلومینیوم آن موجود می باشد. که در رنگ های طلایی، نقره ای و خاکستری به بازار عرضه می شود. اپل واچ های سری ۶و۷به ترتیب جایگزین های مناسبی برای سری ۳و SEمی باشند. در نوع اپل واچ سری ۶از رنگ های قرمز و آبی نیز موجود می باشد. که با فولاد ضد زنگ به رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای به بازار عرضه می شود. دو مدل تیتانیوم نیز از این محصول موجود می باشد.

ویژگی مشترک انواع اپل واچ:

  • دارای قابلیت میکروفون و بلندگو
  • دارای تعویض بند از ۴۰میلی متر یا ۴۴میلی متر
  • دارای شتاب سنج
  • دارای سنسور اندازه گیری ضربان قلب
  • دارای بلوتوث و اتصال به wifi

مقایسه سری های مختلف اپل واچبررسی انواع مدل اپل واچ:

همانطور که قبلا گفته شد، کمپانی اپل به تولید و ساخت اپل واچ های بسیاری با قابلیت های مختلف در طی سال های فعالیت خود پرداخته است. که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها می پردازیم.

سری صفر یا نسل اول: این مدل دیگر منسوخ شده و در دست تولید نمی باشد. در سال ۲۰۱۵اپل واچ سری اول به بازار عرضه شد. این مدل دارای سرعت پایین و عمر باتری بسیار کم است.

سری ۱:سری ۱اپل واچ نیز دارای همان ویژگی ها اما با پردازنده سریع تر می باشد.

سری ۲: در سری ۲اپل واچ شاهد پیشرفت در صفحه نمایش، باتری و هم چنین ضد آب بودن اپل واچ خواهیم بود. این سری دارای GPSنیز می باشند.

سری ۳: دارای پردازنده سریع تری نسبت به سری های قبل خود می باشد.

سری ۴: دارای صفحه نمایش بزرگ و بدنه ی باریک تر نسبت به سری های قبل خود می باشد. علاوه بر تفاوت در ظاهر، از نظر کیفیت و سرعت نیز ارتقا گرفته است. دارای سنسور تشخیص سقوط نیز می باشد.

سری۵: دارای قابلیت های بهتری نسبت به سری ۴می باشد‌. بهبود عمر باتری، صفحه نمایش همواره روشن، قطب نما وافزایش حجم حافظه ی داخلی از موارد پیشرفت در این سری می باشند.

سری۶: در سری ۶اپل واچ، اندازه گیری سطح اکسیژن، نوار قلب و مسائل امنیتی قابل مشاهده می باشد.

سری۷: در این مدل از اپل واچ، تغییر چندانی ایجاد نشده است. تنها امکان شارژ سریع تر باتری، و صفحه نمایش بزرگ تر در مقایسه با سری۶ قابل مشاهده است.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *