آموزش خرید ساعت, برند ها, وبلاگ

معرفی ساعت های قدیمی معروف در ایران

معرفی ساعت های قدیمی معروف در ایران

اهمیت وجود ساعت و آگاهی از زمان بر همگان مشخص است. در طول تاریخ و از زمان اختراع ساعت تا کنون، مدل ها و انواع مختلفی از ساعت، بر حسب مد و سلیقه ی افراد، تولید و طراحی شده است. بنابراین برندهایی وجود دارند که سابقه ی طولانی در ساخت ساعت دارند. و از قدیمی ترین برندها شناخته می شوند. که همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه میدهند. امروز میخواهیم در این مقاله به معرفی چند برند قدیمی ساعت بپردازیم. اگر قصد خرید ساعت های با برند معروف و قدیمی دارید، ما را در این مقاله دنبال کنید. تا با آگاهی بیشتری در این زمینه، خرید خود را انجام دهید.۱۰نمونه از برندهای قدیمی ساعت:

معرفی ساعت های قدیمی معروف در ایران۱: بلنک پین ((Blancpain

برند بلنک پین در سال ۱۷۳۵توسط ژون ژاک بلنک پین تأسیس شده است. از قدیمی ترین برندهای ساعت در دنیا شناخته می شود. برند بلک پین توانست در مدت کوتاهی به شهرت دست پیدا کند. اگر چه برای مدتی فعالیت خود را به تعویق انداخت. اما اکنون به مالکیت برند سواچ درآمده است.

۲:فاور لوبا((Favre Leuba

برند فاور لوبا در سال۱۷۳۷تأسیس شده است. که دارای قدمت بسیار دیرینه ای می باشد‌. اما با ورود ساعت های ارزان و کوارتز به بازار، مشکلاتی برای این برند به وجود آمد.ساعت های Bathy و Bivouacاز طراحی های خاص و کلاسیک این برند به شمار میروند. از برندهای قدیمی محسوب می شود که اکنون در حال بازسازی می باشد.

۳:واشرون کنستانتین(VacheroConstantin)

برند واشرون کنستانتین در سال ۱۷۵۵توسط ژان مارک واشرون در ژنو تأسیس شد. این برند از مدیریت قوی نسبت به برندهای دیگر برخوردار است. این برند بی وقفه و همچنان با گذشت سال های بسیار به فعالیت خود در زمینه ی ساخت ساعت های با کیفیت و به روز می پردازد.

۴: برگه یا بریژیت((Breguet

برند بریژیت در سال ۱۷۷۵توسط آبراهام لوئیس بریژیت تأسیس شده است. که به تولید اولین ساعت مچی معروف است. تولیدی های این برند زمانی متعلق به ملکه و امپراطور فرانسه بوده است. بنابراین از خاص ترین ها محسوب می شود. با گذشت سال ها همچنان به فعالیت خود در زمینه ساخت ساعت می پردازد. البته در سال ۱۹۹۹تحت مالکیت برند سواچ قرار گرفت.

۵:Gallet&Co

این برند در سال ۱۸۲۶توسط گالت تأسیس شده است. از قدیمی های تولید و ساخت ساعت شناخته می شود. هم چنان برای داشتن شهرت و تولیدات پر قدرت از سبک های متنوع و به روز استفاده می کند.

معرفی ساعت های قدیمی معروف در ایران۶:پتک فیلیپ(Patek Philippe)

برند پتک که از سال ۱۸۳۹شروع به فعالیت کرده است.ساعت های معروف و خاصی از جمله کالیبر۸۹را تولید کرده است. این برند از شهرت بالایی در بین سنین مختلف برخوردار است. و در طول زمان بسیار توانسته با تولید ساعت های مدرن، همچنان از محبوبیت بسیاری دربین طرفداران خود داشته باشد‌.

۷:والتهام((Waltham

برند والتهام در ماساچوست از سال ۱۸۵۰شروع به فعالیت کرده است. شعبه ی دیگر این برند در سال ۱۹۵۴در سوئییس تأسیس شد. که شعبه ی اصلی آن در سال ۱۹۵۷بسته شد. اما شعبه ی دیگر آن در سوئیس همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد.

معرفی ساعت های قدیمی معروف در ایران۸:اودمار پیگه(Audemars piguet )

اودمار و ادوارد در سال ۱۸۷۵برند اودمار پیگه را تأسیس کردند. Apنماد یکی از قدیمی ترین برند ها محسوب می شود. این شرکت همچنان به فعالیت خود در زمینه تولید و ساخت ساعت با کیفیت می پردازد.

 ۹:سیکو ((Seiko

برند سیکو که در سال ۱۸۸۲تأسیس شده است، با تولید اولین ساعت کوارتز توانست چشم همگان را به سمت خود خیره کند. و به شهرت جهانی برسد. این برند اسپانسر فعالیت های ورزشی می باشد. به همین دلیل همچنان به فعالیت خود در تولید ساعت نیز ادامه میدهد.

معرفی ساعت های قدیمی معروف در ایران۱۰: رولکس

رولکس یکی از برندهای معروف و شناخته شده و قدیمی در دنیا می باشد. این برند سوئیسی با تولید ساعت های مدرن و کلاسیک، و مناسب با همه ی سلیقه ها توانسته محبوبیت بسیاری را کسب کند. و همچنان به تولید و طراحی خود در این زمینه ادامه میدهد.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *