وبلاگ

نمایشگاه های ساعت مچی در دنیا

نمایشگاه های ساعت مچی در دنیا

نمایشگاه بازل سوئیس

بازل ورد یکی از محبوب ترین و معروف ترین نمایشگاه های ساعت در جهان می باشد‌. که قدمت ۷۳ساله دارد. برگزاری مراسم نمایشگاه در ابتدای بهار می باشد. که در شهر بازل سوئیس انجام می گیرد. در ابتدای تأسیس بازل ورد، نمایشگاهی برای ثروتمندان به شمار می رفت. که با حضور خود در مراسم به یکدیگر فخر میفروختن. با گذشت سال ها، همچنان از ۴۵کشور دنیا محصولات خود را به نمایش می گذارند. پیشتازان صنعت ساعت سازی هر سال با نمایش محصولات خود در بازل ورد، سبب جذب افراد در سراسر دنیا می شوند. با وجود این تنها ۱۰مدل از ساعت ها توسط هیئت داوران انتخاب می شود. نمایشگاه دیگری نیز در ژنو برگزار می شود. که محصولات لاکچری را به نمایش می گذارد‌. این محصولات متعلق به بزرگترین شرکت های ساعت سازی می باشد. ساعت هایی که با الماس و نگین تزئین شده اند و بسیار لوکس می باشند، در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شوند. مسئولان نمایشگاه، سعی در دست گرفتن بازارهای عمده و مهم جهان را دارند. تا از شرکت های رقیب عقب نمانند.

نمایشگاه های ساعت مچی در دنیانمایشگاه سنگ زمان در انگلیس: این نمایشگاه که در لندن برگزار می شود، برای نمایش ساعت های گران قیمت و تزئین شده با جواهرات برگزار می شود. فضای برگزاری مراسم بسیار خاص و لاکچری می باشد. که هرساله توسط بزرگترین طراحان منتخب جهان دیزاین می شود.جواهرات بکار برده شده در این ساعت ها به ارزش ساعت می افزاید.  

نمایشگاه فناوری پوشیدنی در ایفا: نمایشگاه فناورانه که هرسال در آلمان برگزار می شود، یکی از کامل ترین فناوری های دنیا به شمار میرود. که علاوه بر نمایش ساعت، به نمایش فناوری های پیشرفته دنیا می پردازد. به طور مثال؛ شرکت ال جی برای اولین بار ساعت مچی هوشمند خود را در ایفا به نمایش گذاشت. این عمل نشان از رقابت بین تولید کنندگان و فناوران عصر جدید دارد‌.

نمایشگاه های ساعت مچی در دنیانمایشگاه فناوری لاس و گاس: نام تجاری نمایشگاه فناوری لاس و گاس CESمی باشد. که علاوه بر معرفی تبلت، تلفن همراه و مانیتورها، به معرفی تولید کنندگان ساعت مچی می پردازد.

نمایشگاه ساعت هنگ کنگ: یکی دیگر از نمایشگاه های معروف و معتبر ساعت بعد از بازل ورد، هنگ کنگ می باشد. که بهترین و معروف ترین برندهای ساعت در دنیا را به نمایش می گذارد. رقابت میان تولید کنندگان ساعت، در این نمایشگاه نیز به خوبی قابل مشاهده است. از قدیمی ترین نمایشگاه ها به حساب می آید. اما ارزش ساعت های نمایشگاه هنگ کنگ به اندازه نمایشگاه لندن و ژنو نیست. طرفداران خاص خود را دارد. و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

نمایشگاه های ساعت مچی در دنیانمایشگاه طلا و جواهر استانبول: این نمایشگاه دو بار در سال مراسم برگزار می کند. با فرصت به شرکت ها و کمپانی های حرفه ای این صنعت، سبب نزدیکی و پیشرو بودن در صنعت ساعت سازی شده است. سابقه ی طولانی و ۳۰ساله ای را در این زمینه دارد. که علاوه بر ساعت می توان به شناخت و معرفی در زمینه ماشین آلات، خودرو، الماس و سنگ های قیمتی دست یافت.

نمایشگاه ساعت و جواهرات در شارجه: شارجه امارات یکی دیگر از نمایشگاه های ساعت، طلا و جواهرات می باشد. که با برگزاری ۳۵دوره موفق توانسته در سطح بین المالی قرار بگیرد. تولید کننده های بسیاری در سراسر دنیا برای نمایش محصولات خود در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند. تمامی تولید کننده ها در سراسر دنیا اغلب در این مراسم حضور دارند. و دانسته ها و خلاقیت خود، در زمینه ی ساعت، طلا و جواهرات در معرض دید عموم قرار میدهند.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *