دسته‌بندی نشده

با ساعت های مچی برند سیکو بیشتر آشنا شویم

ساعت های مچی برند سیکو

سیکو یک برند ژاپنی می باشد. که به دلیل کیفیت بالا و طراحی بی نظیر، در سطح رقابتی با برندهای معروف قرار گرفته است. برند سیکو توانسته در مدت زمان کوتاهی به شهرت جهانی برسد.

تاریخچه برند سیکو

کینتارو هاردی۲۲ساله توانست کارخانه ساعت سازی را در ژاپن تأسیس کند. ابتدا با ساعت های دیواری و جیبی شروع به کار کرد. که با ساعت های جیبی خود توانست افراد بسیاری را به خود جذب کند. در سال۱۹۱۳اولین ساعت مچی ژاپنی تولید شد. که در سال ۱۹۲۳فعالیت خود را به صورت رسمی در تولید ساعت مچی آغاز کرد. اینگونه برند سیکو ایجاد شد و شروع به کار کرد. و در سال ۱۹۶۹با تولید اولین ساعت کوارتز، انقلابی در صنعت ساعت سازی به وجود آورد. و به شهرت و معروفیت خود افزود.

ساعت های مچی برند سیکوبرند سیکو ساخت کدام کشور است؟

سیکو یکی از برندهایی است که تمامی قطعات ساعت خود را در ژاپن تولید می کند. مونتاژ ساعت سیکو در چین، ژاپن، مالزی و سنگاپور نیز انجام می شود. اما اغلب قطعات و مدل های برند سیکو در ژاپن تهیه می شود.

ویژگی های ساعت مچی برند سیکو:

برند سیکو علاوه بر تنوع در طراحی و متناسب بودن با همه ی سبک ها و سلیقه ها، دارای کیفیت بالا، مقاومت و ماندگاری بسیاری می باشند. سیکو یک برند معروف و شناخته شده در بین برندهای مختلف است. که نسبت به آپشن های فوق العاده ای که دارد از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. برند سیکو از نظر کیفیت با برندهای سوئیسی رقابت می کند. اگر قصد خرید ساعت مچی دارید، از برند سیکو غافل نشوید.

ساعت های مچی برند سیکوقیمت ساعت برند سیکو:

همواره انتظار میرود که متناسب با هزینه ای که انجام می شود، کیفیت دریافت کنیم. اما ساعت های سیکو این امکان را به شما میدهد، که با کم ترین هزینه، بیشترین کیفیت و بهترین متریال های روز دنیا رو تجربه کنید. برند سیکو نسبت به برند های سیتیزن و کاسیو دارای قیمت بیشتری می باشد. که دلیل آن لوکس بودن ساعت های سیکو می باشد. قیمت های برند سیکو نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مقرون به صرفه می باشد. اما محصولات گران قیمتی را نیز برای افرادی که قادر به خرید هستند، در نظر گرفته است.

 

گارانتی ساعت های برند سیکو:

تمامی محصولات برند سیکو دارای گارانتی دو ساله ی بین المللی می باشند. و شما می توانید با خیالی راحت، خریدی مطمعن را تجربه کنید.

ساعت های مچی برند سیکوکالکشن برند سیکو:

همانطور که قبلا گفته شد، برند سیکو دارای تنوع بسیاری در طراحی های خود می باشد. که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود می باشند. اما یکی از معروف ترین کالکشن های برند سیکو، سیکو۵ می باشد. که در سال۱۹۶۳تولید شد. کالکشن سیکو ۵به دلیل داشتن ۵ویژگی مشترک به شهرت جهانی رسید. این ویژگی ها عبارتند از:

  • ضد آب بودن
  • تاج فرو رفته در موقعیت ساعت ۴
  • موتور اتوماتیک
  • نمایشگر تاریخ
  • قاب و بند محکم و مقاوم

گرند سیکو چیست؟

گرند سیکو از ساعت های لاکچری و با ارزش برند سیکو محسوب می شود. که به صورت دستی تنظیم و ساخته می شود. گرند سیکو همواره در تلاش است که با ساخت ساعت های با کیفیت و بهترین متریال، در صنعت ساعت سازی پیشرو باشد. که موفق نیز بوده است.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

1 دیدگاه در “با ساعت های مچی برند سیکو بیشتر آشنا شویم

  1. Saeed گفت:

    سیکو در ایران بسیار بسیار کمیاب است.سیکو۵ که اصلا وجود نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *