وبلاگ

اشتباهات رایج در پوشیدن ساعت مچی

اشتباهات رایج در پوشیدن ساعت مچی

پوشیدن ساعت مچی: ساعت مچی یکی از پر طرفدار ترین اکسسوری ها به شمار میرود. که علاوه بر نمایش زمان، ظاهری شیک و جذاب را برای شما به همراه خواهد داشت. اما نکاتی در رابطه با انتخاب ساعت مچی، متناسب با استایل و ظاهر وجود دارد. که در ادامه به آن می پردازیم. رعایت قوانین موجود در رابطه با استفاده از ساعت، به شما کمک می کند که بهتر از همیشه در جامعه و مهمانی ها حضور پیدا کنید‌.

پوشیدن ساعت روی کدام دست درست تر است؟

قانونی در رابطه با پوشیدن ساعت روی دست غالب وجود دارد. به این معنی است که اگر دست راست هستید، روی مچ دست چپ، و اگر دست چپ هستید، روی مچ دست راست ببندید. اما در هر صورت اولویت با راحتی شما خواهد بود. و بهتر است ساعت را روی مچ دستی ببندید که احساس راحتی و بهتری به شما میدهد.

اشتباهات رایج در پوشیدن ساعت مچیپوشیدن ساعت مناسب استایل:

ساعت مچی در انواع مختلف ورزشی، مجلسی، رسمی و زرق و برق دار ساخته می شود‌. بنابراین بهتر است که برای بهتر دیده شدن، همیشه از ساعت مناسب استایل خود استفاده کنید. به طور مثال ساعت اسپرت را نمی توان با کت و شلوار ست کرد. چرا که صورت خوشی ندارد‌. و نه تنها کمکی به جذاب تر شدن شما نمی کند، بلکه نظم استایل شما را کاملا بهم میریزد.

IWC TOP GUN

برای مناسبات رسمی، ساعت رسمی و برای ورزش و فعالیت های روز مره ساعت های اسپرت بهترین انتخاب هستند.

ست کردن بند ساعت با کراوات و کمربند نیز نشان از خوش سلیقه گی و خوش پوش بودن شما خواهد بود.

برای استفاده از ساعت های با صفحه نمایش بزرگ بهتر است که از تیشرت آستین کوتاه و یا پیرهنی که آستین آن را به بالا جمع کرده اید استفاده کنید.

اشتباهات رایج در پوشیدن ساعت مچیاستفاده از بند تیره یا روشن؟

بهتر است که در طول روز از ساعت هایی با بند روشن، و شب هنگام از رنگ های تیره برای ست کردن ساعت مچی با استایل خود در نظر بگیرید.

ROMANSON 14056 W

چک کردن زیاد زمان:

هنگامی که در جلسات، مهمانی ها و حتی قرار های دوستانه حضور پیدا کردید، بهتر است که از چک کردن لحظه ای زمان خود داری کنید. چک کردن لحظه ای زمان و نگاه کردن به ساعت، بی وقفه، وجهه ی عجله داشتن و یا لذت نبردن از حضور در جمع را خواهد داشت. بنابراین بهتر است که این نکته را در ملاقات های خود در نظر داشته باشید. تا از به وجود آمدن هر گونه سو تفاهمی جلوگیری کنید.

اشتباهات رایج در پوشیدن ساعت مچیانتخاب ساعت مچی راحت:

برای داشتن یک انتخاب مناسب و راحت، هنگام خرید ساعت مچی، باید نرم بودن بند ساعت را در نظر بگیرید. که هنگام استفاده دست شما را اذیت نکند. و حس خوب و راحتی را به شما انتقال دهد. هم چنین توجه به سایز و اندازه ی ساعت نیز بسیار حائز اهمیت است. اگر مچ دست شما کوچک و ظریف است، از ساعت های ظریف استفاده کنید. تا به روی دست شما بشیند و ظاهری جذاب را برای شما به همراه داشته باشد.

OMEGA GLOBEMASTER

داشتن سبک های مختلف ساعت:

اگر از علاقه مندان به ساعت مچی هستید، و به صورت روزانه و همیشگی از ساعت استفاده می کنید، بهتر است که چند مدل ساعت در کمد خود داشته باشید. تا در فعالیت های مختلف از ساعت مناسب استایل خود استفاده کنید. ساعت های ساده و کلاسیک معمولا برایی هر محیطی مناسب هستند. بنابراین بهتر است که این سبک ساعت مچی را فراموش نکنید. امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی و حضور ساعت های هوشمند در بازار هستیم. اغلب افراد با هر استایلی از ساعت هوشمند استفاده می کنند. قرار های کاری، مهمانی ها و حتی محیط ورزشی. اما توصیه ما به شما استفاده از ساعت های کلاسیک در قرار های کاری می باشد.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

1 دیدگاه در “اشتباهات رایج در پوشیدن ساعت مچی

  1. کاظمی گفت:

    خیلی آموزنده بود’عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *