آموزش خرید ساعت, وبلاگ

تعریف تاچومتر و معرفی چند ساعت تاچومتردار

معرفی چند ساعت تاچومتردار

با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد تغییر و تحول در نحوه و سبک زندگی هستیم. ساعت های مچی نیز از این پروسه عقب نمانده اند. و شاهد وجود متریال های پیشرفته در ساخت ساعت هستیم. تاچیمتر که به آن تکومتر نیز گفته می شود، ابزاری کاربردی برای اندازه گیری زمان است. که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

تاچومتر چیست؟

تاچیمتر یک ابزار کاربردی جهت اندازه گیری زمان بر حسب فاصله و فاصله بر حسب زمان است‌. یا به عبارت دیگر شما می توانید، مقدار زمان طی شده برای صرف انجام کاری را اندازه گیری کنید. هم چنین اندازه گیری میزان مسافت طی شده در زمان مشخص، مثلا یک ساعت. اعداد اندازه گیری تاچیمتر بر روی صفحه نمایش قاب ساعت قرار می گیرد. و از ۶۰تا ۵۰۰درجه بندی شده است‌.

چند ویژگی سنجش در ساعت مچی

معرفی چند ساعت تاچومتردارنحوه استفاده از تاچومتر

برای استفاده صحیح از تاچیمتر، باید با نحوه ی استفاده و عملکرد آن آشنا باشید. با فشردن دکمه ی pusherکه در کنار ساعت قرار دارد. می توانید سرعت مسافت طی شده ی خود، مثلا پنج کیلومتر را از نقطه ی الف تا ب اندازه گیری کنید‌. با فشردن دکمه در پایان عدد بدست آمده سرعت شما در واحد زمان را نمایش میدهد. برای اندازه گیری فاصله بر حسب زمان و یا زمان بر حسب فاصله، می توانید به همین سادگی به آگاهی برسید.

تفاوت بین تاچومتر و کرنوگراف

تاچیمتر و کرنوگراف دو متریال جداگانه محسوب می شوند. و عملکردهای متفاوتی و تا حدودی شبیه بهم دارند.‌ ساعت هایی که دارای کرنوگراف هستند، فاقد تاچیمتر می باشند‌. کرنوگراف یک تایمر است که زمان را اندازه گیری می کند. اما تاچیمتر برای اندازه گیری سرعت و زمان بر حسب فاصله می باشد.

نحوه تشخیص ساعت اصلی و کپی 

معرفی چند ساعت تاچومتردارمعرفی چند ساعت برند معروف تاچومتردار

اکثر ساعت های تاچومتر دار یا کرونوگراف، در سبک اسپرت و ورزشی تولید میشوند. یا به عبارتی این گونه در میان افراد جا افتاده است. اما در ادامه به معرفی برند هایی با سبک متفاوت که تاچومتر نیز دارند، میپردازیم.

ساعت کاسیو هوشمند مردانه با سبک اسپرت

این ساعت هوشمند علاوه بر وجود تاچومتر و زمان سنج، دارای قابلیت اتصال به تلفن همراه، از طریق بلوتوث را دارد. که با اتصال به تلفن همراه به صورت خودکار تنظیم می شود. دارای تایمر شمارشگر معکوس، دارای زنگ هشدار، قابلیت نمایش ساعت جهانی، تقویم، زمان سنج و…. را نیز دارا می باشد.

معرفی چند ساعت تاچومتردارساعت کلاسیک متی تیسوت مردانه

این برند سوئیسی با ساخت ساعت مردانه با بند استیل، که دارای تاچومتر نیز می باشد، توانسته بسیار جلب توجه کند‌. علاوه بر تاچومتر، کرنوگراف و امکان نمایش تاریخ را نیز دارا می باشد‌. سبک کلاسیک این ساعت بسیار خاص و چشم نواز است. و برای استفاده روزانه کاملا مناسب و ایده آل به شمار میرود.

ساعت اسپرت سیکو مردانه

این مدل ساعت به دلیل وجود بند برزنتی، و ظاهری آراسته و شلوغ، سبکی خاص و متفاوت است. دارای نمایشگر تاریخ، کرنوگراف و تاچومتر نیز می باشد. در سبک اسپرت تولید می شود‌. اعداد اندازه گیری زمان از ۶۰تا ۴۰۰در دور قای حکاکی شده اند‌.

معرفی چند ساعت تاچومتردارساعت فشن ژاک لمن زنانه

وجود تاچومتر تنها در ساعت های اسپرت و مردانه نیست. خانم ها ی با سلیقه نیز می توانند با خرید این برند از ساعت مچی، از قابلیت تاچومتر استفاده کنند و نهایت لذت را ببرند. اعداد ذکر شده در این برند، از ۶۰تا ۱۲۰۰ می باشند. کن دور قاب نوشته شده اند.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

1 دیدگاه در “تعریف تاچومتر و معرفی چند ساعت تاچومتردار

  1. بنده خدا گفت:

    همه ی اینها برار ۹۹/۹ درصد مردم غیر ضروریه. هنوز چیزی نیومده کخ غیر از نشان دادن زمان ، کاربردی باشه. فقط تایمر برای ورزشکاران و الا بقیه فاکتورها جنبه تبلیغی داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *