وبلاگ

ساعت مچی گرد یا مستطیل؟

ساعت مچی گرد یا مستطیل

امروزه ساعت مچی ها بسیار متنوع هستند و در انواع طرح، رنگ، سبک و سلیقه تولید می شوند. تنوع زیاد ساعت مچی سبب شده که به یکی از بهترین و جذاب ترین اکسسوری ها تبدیل شود. ساعت مچی به عنوان یک اکسسوری جذاب، علاوه بر نمایش زمان، در جذابیت استایل شما بسیار مؤثر است. هم چنین سبب آشکار شدن سلیقه و مود شما برای مخاطبتان می گردد.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را با انتخاب اصولی ساعت مچی بیشتر آشنا کنیم.

ساعت مچی مستطیلجنس بند ساعت مچی:

بند ساعت مچی انواع مختلفی دارد که به توضیحات بیشتری راجب آن میپردازیم.

ساعت با بند چرم: ساعت با بند چرم یک انتخاب ایده آل برای روزمرگی و فعالیت های نیمه رسمی است. بسیار مقرون به صرفه بوده و به روی دست خوش مینشیند. همچنین سبب جذاب تر شدن استایل شما می گردد.

ساعت با بند فلزی: ساعت با بند فلزی بسیار راحت و کاربردی است. برای روزمرگی و فعالیت های رسمی کاملا ایده آل و مناسب است. ظاهری زیبا را برای شما رقم میزند.

ساعت با بند جواهر نشان: ساعت هایی که بند آن ها با سنگ قیمتی تزئین شده باشد، برای مراسمات رسمی و جشن ها کاملا مناسب اند. بیشتر مانند دستبند روی دست جلوه می کنند. بسیار لوکس و قیمتی هستند.

ساعت مچی گردساعت با بند پارچه ای: ساعت بند پارچه ای بیشتر در میان جوانان  کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. برای فعالیت های روزانه مناسب است.

ساعت با بند پلاستیکی: ساعت های اسپرت که برای باشگاه و فعالیت های ورزشی کاربرد دارند، اکثرا دارای بند از جنس پلاستیک هستند.

شکل صفحه ساعت مچی:

صفحه مربعی: ساعت با صفحه نمایش مربعی یکی از سبک های خاص است که نشان دهنده انعطاف کم افرادی است که از این صفحه استفاده می کنند.

صفحه گرد: از رایج ترین صفحه های ساعت مچی، صفحه گرد است. افرادی که از این ساعت ها استفاده می کنند دارای روحیه ی انعطاف پذیر و منظم و دارای چارچوب هستند.

اشکال منتظم: صفحه های با اشکال منتظم سبکی خاص پسند هستند که برای همه ی افراد معقول به نظر نمیرسند. افراد خاصی این سبک را پسند می کنند و در مکان های مختلف با استایل متفاوت استفاده میکنند.

اشکال غیر منتظم: اشکال غیر منتظم در برندهای مختلفی مورد استقبال قرار گرفته و روحیه افراد ساختار شکن را به نمایش می گذارد که اهل ریسک هستند. بنابراین این سبک نیز بسیار خاص بوده و همه پسند نمی باشد.

ساعت مچی مستطیلرنگ صفحه ساعت مچی:

برای انتخاب یک ساعت مچی ایده آل، باید قبل از هر چیز رنگ پوست خود را بشناسید و با توجه به گرم، سرد و یا خنثی بودن رنگ پوست خود، ساعت درست را انتخاب کنید.

ساعت هایی با بند نقره ای مناسب پوست هایی با رنگ سرد و رنگ نقره ای برای پوست هایی با رنگ گرم مناسب اند.

دو رنگ مطرح شده، بیشترین رنگ مورد استفاده در ساعت های بند فلزی هستند. بنابراین مقیاس انتخاب را این دو رنگ در نظر گرفتیم. در صورتی که  می خواهید از رنگ هایی استفاده کنید که به هر لباسی بیاید و به راحتی ست شود از ساعت های با بند ترکیبی استفاده کنید.

ساعت های با بند چرم، به راحتی قابلیت ست شدن را ندارند. رنگ مشکی در بند چرم بیشترین استقبال را دارا می باشد که می توانید با صفحه سفید انتخاب کنید.

ظرافت ساعت مچی:

برای خرید یک ساعت مچی مناسب و ایده آل باید به دستان خود دقت کنید. اگر دستان ظریفی دارید، بهتر است از ساعت هایی با بند ظریف و صفحه کوچک استفاده کنید. در صورتی که دستان شما توپر است، ساعت بزرگ با بند پهن استفاده کنید. اگر نکات ذکر شده را به هنگام خرید ساعت مچی رعایت کنید، انتخابی ایده آل و مناسب را خواهید داشت.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

1 دیدگاه در “ساعت مچی گرد یا مستطیل؟

  1. Maryashaah گفت:

    بعضی که ساعت چهارگوش می پوشند معمولا استعداد منحصر به فرد و هنری دارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *