برند ها, وبلاگ

معرفی چند ساعت مچی مینیمال

معرفی چند ساعت مچی مینیمال

سبک مینیمالیسم یکی از سبک های مطرح در دنیای مد و فشن می باشد. که به سادگی معروف است. تفاوت مینیمالیسم و کلاسیک در طراحی های خاص بصری سبک مینیمالیسم است. که به گونه ای به معرفی محصول می انجامد. اکنون در این مقاله به معرفی چند ساعت مچی با سبک مینیمالیسم می پردازیم. اگر قصد خرید این نوع ساعت مچی را دارید. مقاله را با دقت بخوانید و بررسی کنید.

ساعت مینیمال برینگ:

ساعت برینگ از طراحی مخصوص و عناصر زیبایی در ساخت خود استفاده نموده است. به همین دلیل از شناخته شده ترین سبک های مینیمال به شمار میرود.  ساعت برینگ به صورت یکدست و یکنواختی رنگ شده است. در عین سادگی، زیبایی بسیاری دارد. برای استایل های رسمی و روزمره نیز کاملا مناسب است.

معرفی چند ساعت مچی مینیمالساعت مینیمال پیکتو:

یکی از معروف ترین ساعت های مینیمال برند پیکتو می باشد. این برند انواع سلیقه ها را در نظر گرفته، و طیف عظیمی از ساعت های مردانه و زنانه را روانه بازار کرده است. دیزاین و طراحی برند پیکتو یکی از بهترین های صنعت ساعت مچی می باشد. ترکیب رنگ فوق العاده که حس خنثی بودن و سادگی را در هم می آمیزد. این برند برای استفاده روزانه کاملا بی نقص و کاربردی می باشد. و حس شیک بودن را به استایل فرد میبخشد.

ساعت مینیمال دنیل ولینگتون:

برند دنیل ولینگتون یکی از تولید کننده های سبک مینیمال است. که با تولید ساعت مچی ساده، ولی شیک و جذاب، توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. ظاهری ساده با استیل ضد زنگ، که برای استفاده روزانه کاملا مناسب است. موتور این برند از شرکت میوتا ژاپن می باشد. که کیفیت و ماندگاری آن را نشان میدهد.

معرفی چند ساعت مچی مینیمالساعت مینیمال آیس واچ:

برند آیس واچ، تولید کننده انواع ساعت مچی مینیمال مدرن و ساده می باشد. که علاوه بر سادگی، کیفیت، زیبایی و ظرافت در ساعت های برند آیس واچ قابل مشاهده است. کن در مدل های مردانه و زنانه در بازار موجود می باشد. این ساعت ها کاملا ضد آب بوده، و تا عمق۱۰۰متر نیز در برابر آب مقاوم است. برای استفاده روزانه و حتی شنا نیز کاملا کاربردی است.

معرفی چند ساعت مچی مینیمالساعت مینیمال موادو:

ساعت های برند موادو، بسیار ساده و زیبا می باشند. با طراحی مینیمال و ساده این برند، برای انواع سلیقه ها، خانم ها و آقایان کاملا مناسب است. موتور های سوئیسی به کار برده شده به همراه استیل ضد زنگ برند موادو، تضمینی برای ماندگاری و زیبایی این ساعت مچی خواهد بود. جنس شیشه استفاده شده در ساعت موادو، کریستال یاقوت کبود است. که در برابر ضربه و خط و خش کاملا مقاوم است.

ساعت مینیمال کومو میلانو:

این برند ایتالیایی با طراحی ساده و منحصر بفرد خود توانسته در دنیای مد و فشن شناخته شده باشد. ساعت های ساده با طراحی و رنگ بندی های متنوع، که برای همه ی سنین مناسب و قابل استفاده می باشد.

معرفی چند ساعت مچی مینیمالساعت مینیمال منیجر:

این برند سوئیسی، یک طراحی خاص و اصیل برای ساعت های خود در نظر گرفته است. ضد آب بوده، و برند منیجر روی آن حکاکی شده است. ویژگی های ذکر شده سبب محبوبیت و معروف شدن این برند در سبک مینیمال شده است.

معرفی چند ساعت مچی مینیمالویژگی های ساعت سبک مینیمال:

همه ی ساعت ها برای شناخته شدن کاربرد خود دارای ویژگی هایی می باشند. ساعت های مینیمال نیز از این قائدن مستثنی نیستند. یکی از ویژگی های بارز ساعت های مینیمال، سادگی، بدون پیچیدگی  های ساعت های لاکچری می باشد. یا به عبارتی هدف ساعت های مینیمال کاملا مشخص است. و آن نمایش زمان می باشد. بدون هیچ کاربرد و ویژگی دیگری. ساعت های مینیمال به دلیل سادگی که دارند به ساعت های کلاسیک بسیار شبیه هستند. در عین سادگی، دارای طراحی های خاص، و رنگ بندی های متنوع و جذاب می باشند. دارای عقربه ساعت شمار و دقیقه شمار در صفحه نمایش خود می باشند. معمولا از جنس استیل ضد زنگ و بند سیلیکونی می باشند. دارای ایندکس نمی باشند. و یا با ایندکس های نقطه ای و خطی طراحی می شوند.

نکاتی برای خرید ساعت مچی مینیمال:

برای خرید ساعت مچی مینیمال اصل، بهتر است به کد درج شده پشت ساعت و شماره سریال آن توجه کنید. بودجه ی در نظر گرفته شده برای خرید را در نظر بگیرید. اگر برای استفاده مدام و روزانه می خواهید حتما از بندهای فلزی خرید کنید. چرا که بندهای چرم سبب گرم شدن و رسیدن رطوبت به ساعت مچی می شود. که به آن آسیب میزند. افزایش قیمت در ساعت مچی، نشان از کیفیت و دوام ساعت دارد. بنابراین اگر به ساعت های مینیمال علاقه دارید، بهتر است مناسب بودجه ی خود بهترین ساعت را انتخاب و خریداری نمایید.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *