برند ها, وبلاگ

معرفی ۵ساعت مچی برند سیکو با قیمت مناسب

برند سیکو

 برند سیکو یکی از معروف ترین برندها در دنیا شناخته شده است. این برند ژاپنی به دلیل طراحی و تولید ساعت های با کیفیت و دوام بالا، بسیار پرطرفدار و محبوب است.اولین ساعت کوارتز در سال ۱۹۶۹به نام سیکو استرون، توسط سیکو پا به این عرصه گذاشت. از محبوب ترین ساعت های سیکو می توان سیکو ۵را نام برد. دارای چند زیر مجموعه به نام های پریسیج، استرون، پراسپکس و… می باشد. برند سیکو با پیشرفت روزافزون در طراحی ساعت های جدید، مخاطبان بیشتری را به خود جذب میکند. اکنون در این مقاله به معرفی ۵برند سیکو با قیمت مناسب می پردازیم.

برند سیکوساعت مچی سیکو مدل SNDV62P1

این ساعت مچی یکی از بهترین مدل های برند سیکو می باشد. صفحه ای گرد به رنگ قهوه ای، با قابی که به رنگ مسی و نقره ای ترکیب شده است. بدنه و قاب این مدل بسیار خاص و شیک می باشد که با بند چرم زیبایی را دو چندان کرده است. وجود نگین های درخشان روی قاب لوکس بودن را در حق ساعت تمام کرده است. با ظریف تر کردن کار،  ساعت را برای بانوان نیز مناسب و شیک کرده است. صفحه محافظ کریستال و عقربه هایی از جنس یاقوت مصنوعی، زیبایی ساعت را دو چندان کرده است. این ساعت ضد آب بوده و تا عمق ۱۰۰متری مقاوم است. دارای تقویم می باشد و روز و ماه را نیز به کاربران نشان میدهد.

برند سیکوساعت مچی سیکو مدل SNAE97P1

این مدل ساعت که به ساعت خلبانی نیز معروف می باشد، از استیل ضد زنگ و مقاوم ساخته شده است. جنس شیشه از یاقوت کبود می باشد که بسیار مقاوم و مستحکم است و در برابر ضربه و خط و خش ماند محافظ عمل می کند. دوخت سبز رنگ روی بند چرمی، خاص بودن و منحصر بودن آن را دو چندان می کند. دارای تقویم و کورنوگراف می باشد که توانایی اندازه گیری فواصل زمانی را دارد. دسترسی به باتری وموتور ساعت بسیار آسان است و به صورت پیچی می باشد. تا عمق ۱۰۰متری در برابر آب مقاوم می باشد.

برند سیکوساعت مچی سیکو مدل SNP082P1

این مدل از ساعت سیکو از تکنولوژی کنتیک بهر مند است. به معنای دیگر ساعت سیکو مدل SNP082P1 دیگر نیازی به تعویض باتری ندارد‌. انرژی مورد نیاز این ساعت کلاسیک خاص و شیک، با حرکت دست تأمین می شود. ۳تا ۴روز انرژی در خازن ساعت ذخیره می شود. بدنه ساعت از جنس استیل مقاوم و ضد خش نقره ای رنگ طراحی شده است. ترکیب رنگ خاص و اعداد یونانی به کار برده شده در ساعت سیکو نشانگر سبک کلاسیک می باشد. بند چرم قهوه ای رنگ آن بسیار لطیف و نرم می باشد که هیچگونه حساسیت پوستی ندارد‌. تا عمق ۱۰۰متری در برابر آب مقاوم است.

برند سیکوساعت مچی سیکو مدل SRQ015J1

در این مدل از ساعت مچی سیکو از تکنولوژی اتوماتیک استفاده شده است. از نظر ظاهری جز شیک ترین ساعت های برند سیکو محسوب می شود. به دلیل اتوماتیک بودن دیگر نیازی به باتری ندارد. فولاد ضد زنگ بکار برده شده در بدنه و بند این مدل از ساعت سیکو، آن را در برابر ضربه و خط و خش کاملا مقاوم ومستحکم ساخته است. هم چنین یاقوت استفاده شده در صفحه محافظ شیشه ای ساعت، زیباییش را چندین برابر کرده است.

برند سیکوساعت مچی سیکو مدل SNK805

همه ی ساعت های سیکو ۵ با عدد۵ طراحی شدند. به صورت اتوماتیک هستند. دارای نمایشگر تقویم و مقاوم در برابر ضربه می باشند. با پوشش محافظ و مقاومت در برابر آب تا عمق ۱۰۰، ساعت هایی مناسب و کاربردی به شمار میروند. با وجود کیفیت و دوام بالایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز بهره مندند. ساعت سیکو مدل SNK805دارای صفحه نمایش گرد و بند کنفی ساده می باشد که صفحه نمایش آن به دو نیم تقسیم شده است. حلقه ی درونی برای نمایش ساعت و حلقه ی خارجی جهت نمایش دقیقه طراحی شده است.

ویژگی های برند سیکو:

ساعت سیکو دارای ویژگی های بسیاری می باشد. که سبب متمایز شدن این برند از سایر برندها شده است.طراحی ساعت، عقربه ها، نوع حرکت و مقاومت بالا و بی نظیر آن سبب شده که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند. کیفیت و دوام بالای برند سیکو، سبب شده تابا برند های معروف وانند رولکس مورد مقایست قرار گیرد. فناوری های به روز و پیشرفته در ساخت ساعت های سیکو، مانند فناوری کینتیک و اسپرینگ درایو که همان تولید انرژی از طریق حرکت دست و کوارتز می باشد بهره برده است. با انتخاب ساعت های سیکو می توانید ساعتی لوکی و با کیفیت را با قیمتی مناسب هریداری نمایید‌.

ساعت های مردانه و زنانه سیکو:

تفاوت اساسی میان ساعت سیکو مردانه و زنانه وجود دارد. ساعت های زنانه سیکو از ظرافت و زیبایی بیشتری نسبت به ساعت های سیکو مردانه برخوردارند.

همچنین از وزن سبک تری نیز بهره مندند. ساعت های زنانه سیکو دارای وسایل تزئینی و مشتقات بیشتری نسبت به برند مردانه آن هستند. برند سیکو ساخت کشور ژاپن می باشد. که به دلیل کیفیت بالا و طراحی بی نظیر و متفاوت با سبک های مختلف، در رقابت جهانی با برند های معتبر و معروف قرار گرفته است. اگر به دنبال ساعتی با قیمت مناسب و طراحی فوق العاده هستید که حس شیک بودن را به شما القا کند‌، ساعت مچی سیکو بهترین و مناسب ترین انتخاب برای شماست.

 

1 دیدگاه در “معرفی ۵ساعت مچی برند سیکو با قیمت مناسب

  1. حسین فخرائی گفت:

    درود.
    سیکو بهترین مارک و برند در ساعت هست.
    ولی متاسفانه جدیدا با مدلهای مختلف و ارزانتر که چین تولید میکند، اعتماد مشتریان کم شده.
    چینی درجه 3،بی کیفیت، با قطعات سبک،، سیکو 5 اومده 1تومن،، تابلو،،
    نباید این برندهای معروف را بدهند چینیها،، سیکو ساخت چین.
    یا موتور ژاپنی و مونتاژ چین،،، این همون کامل چینی میشه
    جعبه اصلی ندارند،، یا جدا فروخته میشود..
    فکر کنم فقط ایران باشه که پول جعبه ساعت را جداگانه میگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *