برند ها, وبلاگ

کدام مارک ساعت مچی بهتر است؟

ساعت مچی تیسوت برند معتبر در بازار

برند ساعت مچی:ساعت مچی یکی از لوکس ترین اکسسوری ها محسوب می شود که امروزه علاوه بر آگاهی از زمان، به عنوان یک متریال شیک که در استایل مؤثر است، مورد استفاده قرار می گیرد. ساعت های بسیاری در طول زمان به بازار عرضه می شوند. هر یک از ساعت های تولید شده برند و مارک خاص خود را دارا می باشد. اما سؤال اصلی این است که چه مارک ساعت مچی از همه بهتر است.

در ادامه این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین برند های ساعت مچی میپردازیم.

برند کاسیوبرند ساعت مچی کاسیو

کاسیو یک برند ژاپنی است که در تولید انواع ساعت های مردانه و زنانه فعالیت می کند. کاسیو با تولید ساعت هایی که دارای ویژگی های جذاب هستند، توانست به بازار جهانی راه پیدا کند و هم چنین رقیب ساعت های سوئیسی شود. برند کاسیو در طول فعالیت خود موفق به تولید کالکشن هایی شده که حسابی مورد توجه قرار گرفته اند. کالکشن G-shockو sheen از جمله پر طرفدار ترین کالکشن های برند کاسیو هستند. جی شاک ساعت های مقاوم و ضد ضربه هستند.

کاسیو ساعت های متنوعی در سبک های مختلف طراحی می کند. بنابراین این ساعت ها همیشه به روز بوده و با هر استایلی به راحتی ست می شوند.

برند رولکس

رولکس اولین برند تولید کننده ساعت های ضد آب است. استفاده از ساعت های رولکس سبب افزایش جذابیت در استایل شما خواهد شد. این برند در میان ورزشکاران، سیاستمداران و همچنین بازیگران طرفداران بسیاری دارد و محبوب می باشد. رولکس از بهترین برند های تولید کننده ساعت های زنانه و مردانه در سبک های مختلف می باشد.

برند ساعت مچی کارتیر

در سال ۱۸۴۷ برند کارتیر کار خود را در پاریس آغاز کرد. این برند در ابتدا به ساخت جواهرات می پرداخت و در نهایت با تولید ساعت مچی که در آن از طلا، نقره و الماس استفاده می کرد، توانست محبوبیت بسیاری در میان کاربران علاقه مند به ساعت کسب کند. برند کارتیر بیشتر در تولید ساعت مچی با سبک رسمی و زنانه میپردازد اما ساعت های مردانه آن نیز بسیار زیبا و قابل توجه اند‌.

برند سیکوبرند سیکو

 در سال ۱۸۸۱ برند سیکو در توکیو ژاپن تأسیس شد. این برند با تولید ساعت های غواصی توانست به معروفیت و شناخت خود بیافزاید. هم چنین تولید کننده اولین ساعت های جی پی اس خورشیدی است.

سیکو با تولید ساعت های زنانه و مردانه با کیفیت و قیمت مناسب نسبت به رقبای خود، در صنعت ساعت سازی پیش رو بوده است.

برند ساعت مچی رومانسون

رومانسون یک برند کره ای است که بیشتر ساعت های آنالوگ در سبک رسمی و کلاسیک را طراحی می کند. در دست داشتن ساعت رومانسون به جذابیت استایل شما می افزاید. هم چنین از نظر ظاهری، زیبایی خیره کننده ای دارد. ساعت های بند چرم و دستبندی این برند از محبوبیت بسیاری در میان خانم ها برخوردار است.

برند سیتیزن

کم  پیش می آید که کسی اسم برند سیتیزن را نشنیده باشد. این برند ژاپنی سال هاست که با تولید ساعت های متنوع مردانه و زنانه در سبک های مختلف مشغول است.ساعتی با کیفیت و مقاوم است. هم چنین ظاهری شیک و جذاب را به استایل شما میبخشد. برای استایل اسپرت مناسب نیستند اما با هر استایل دیگری به راحتی ست می شوند. با خرید ساعت ستیزن از ساعت های دیگر بی نیاز خواهید شد‌.

برند رولکسبرند بولگاری

بولگاری یک برند ایتالیایی است که علاوه بر تولید جواهرات ارزنده، اکسسوری های لوکس، محصولات چرمی با کیفیت به تولید ساعت مچی نیز می پردازد. این برند در تولید محصولات متنوع همواره موفق بوده است. بولگاری با طراحی اولین کالکشن ساعت خود به نام serpentiحسابی معروف و شناخته شد. طراحی serpentiالهام گرفته از مار های ساعت دهه چهل است که به دور دست میپیچد. این کالکشن بسیار مورد استقبال خانم ها قرار گرفت و به محبوبیت بولگاری افزود.

بولگاری ساعت های رسمی متنوعی برای خانم ها طراحی می کند که بسیار جذاب هستند. از ساعت های مردانه بولگاری با بند نقره ای و طلایی با صفحه نمایش گرد نباید غافل شد.

جمع بندی

همانطور که قبلا گفته شد، در طول زمان و حتی روزانه شاهد طراحی و تولید ساعت های جدید هستیم. به همین دلیل ساعت مچی یکی از اکسسوری های متنوع با تولید فراوان است. اما برندهایی هستند که در مقایسه با سایر برند ها در اولویت قرار دارند. ما در این مقاله سعی کردیم بهترین و معروف ترین برند های ساعت مچی که ساعت با کیفیت و مقاوم را تولید می کنند به شما معرفی کنیم.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

2 دیدگاه در “کدام مارک ساعت مچی بهتر است؟

  1. نادر اطهری گفت:

    به نظرم،ساعتهای ژاپنی گوی سبقت رااز مشابه های اغلب سویسی ربوده اند.
    تکنولوژی ساخت گرند سیکو یا اکو درایو سیتیزن،یامشابه سویسی ندارند یا ساعتهای سویسی چنین کیفیتی درساخت ندارند.

  2. مهدی گفت:

    ساعت های خیلی بهتر از رومانسون هست که نام نبرید رومانسون یک ساعت میان رده رو به پایین با قیمت های نسبت ارزان که در واقع قاب و بند این برند در سوییس تولید نمی‌شود و کره تولید می‌کنه . تعجب کردم که این برند رو در کنار کارتیه رولکس و سیکو قرار دادید البته در قد و قواره های سیتیزن هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *