آموزش خرید ساعت, وبلاگ

تفاوت ساعت اصل و تقلبی

تفاوت ساعت مچی اصل از تقلبی

تفاوت ساعت اصل و تقلبی:ساعت مچی یکی از اکسسوری های جذاب است که علاوه بر نمایش زمان، سبب شیک پوش بودن و زیبایی در استایل می شود. ساعت مچی در طرح های مختلف تولید شده و بسیار متنوع می باشد. بنابراین برای هر سلیقه و سبکی مناسب است و به راحتی ست می شود. افراد علاقه مند به ساعت مچی، به دنبال ساعت های اصل و اورجینال هستند که لاکچری بودن را در حق خود تمام کنند. در این میان با جا افتادن این اکسسوری و فروش بالای این محصول، سودجویان به میدان آمده و با ساخت ساعت های فیک، به دنبال کسب درآمد هستند. امروزه به قدری شاهد تولید و ساخت ساعت های فیک هستیم که شناسایی و تشخیص ساعت اصل از فیک از طریق چند روش قابل تشخیص و شناسایی است.

در ادامه این مطلب به مرور راه های تشخیص ساعت اصل از فیک میپردازیم. اگر قصد خرید ساعت مچی اصل دارید و نمیخواهید که به دام کلاهبرداران بیفتید، ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

تفاوت ساعت مچی اصل و تقلبیاختلاف قیمت در ساعت های اصل و تقلبی:

ساعت های اصل دارای قطعات با کیفیت و مقاومی هستند. هم چنین از طراحی های خاصی برخوردار می باشند که بسیار زمان بر بوده. موارد ذکر شده سبب می شود که قیمت ساعت های اصل از فیک بیشتر باشد. هیچ گونه اختلاف قیمتی در میان ساعت های اصل وجود ندارد و باید به همان قیمت تعیین شده در کارخانه فروخته شوند. اگر ساعت برند خاصی را با قیمت کم تر از کمپانی آن دیدید، به اصل بودن آن شک کنید.

شماره سریال ساعت های اصل:

تمامی ساعت های اصل دارای شماره سریال می باشند که به نوعی شناسنامه آن به شمار میرود. به طور معمول، شماره سریال در پشت قاب ساعت حکاکی شده است. با وارد شدن به وب سایت برند خریداری شده و وارد کردن سماره سریال از وجود ساعت خود در این کمپانی اطمینان حاصل کنید. با دقت زیاد به تصویر نگاه کنید و جزئیات را در نظر بگیرید، زیرا تفاوت جزئی و ریز میان ساعت های اصل و تقلبی وجود دارد.

تفاوت ساعت مچی اصل و تقلبیظاهر و ظرافت ساعت های اصل:

هر برند تولید ساعت، یک سری قوانین و ریزه کاری ها را برای برند خود در نظر دارد. لوگوی نا خوانا، رنگ پریدگی، عدم هماهنگی بین حروف، حرکت نامنظم عقربه ها از عواملی هستند که مختص برند خود می باشند و باید مورد بررسی قرار بگیرند. هنگام حرکت عقربه ها نباید لرزش وجود داشته باشد. عدم هماهنگی میان موارد ذکر شده، نشان از تقلبی بودن ساعت دارد‌.

اختلاف وزن و صدا:

یکی از روش های ساده تشخیص ساعت اصل از تقلبی، بی صدا بودن آن است. بنابراین ساعت را کنار گوش خود قرار داده، و در صورت بی صدا بودن آن، ساعت اصل است.

در ساعت های اصل و اورجینال از مواد با کیفیت و مقاوم مانند پلاتین، الماس، طلاو تیتانیوم استفاده می شود که این امر سبب افزایش وزن ساعت اصل از تقلبی می گردد.

تفاوت ساعت مچی اصل و تقلبیجعبه و بسته بندی ساعت اصل و تقلبی:

از عوامل دیگر در تشخیص ساعت اصل از تقلبی، جعبه ساعت مچی است. ساعت های اصل دارای جعبه ی با کیفیت هستند که آرم و لوگوی برند روی آن حک شده است. علاوه بر این درون جعبه دارای دفترچه راهنما و گارانتی است که مختص به برند خاص خود می باشد.

سخن پایانی

قبل از خرید ساعت مچی بهتر است که در اینترنت راجب برندهای مختلف تحقیق کنید تا با اطلاعات بیشتر و آگاهی کامل ساعت مورد علاقه خود را خریداری کنید.

فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر بسیاری در کشورمان وجود دارند که با خیالی آسوده می توانید از آن ها خرید کنید. در صورت شک داشتن می توانید با نمایندگی شرکت تماس گرفته و با دادن شماره سریال ساعت، از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *