نمایش 1–16 از 2272 نتیجه

نمایش 20 40 60

ساعت مچی زنانه قیمت و خرد آنلاین

ساعت مچی زنانه یکی از جذاب ترین اکسسوری ها برای بانوان است. ساعت های مچی بیانگر شخصیت و نوع رفتار شما است و یک فاکتور مهم برای شیک پوشان است. خرید ساعت مچی زنانه هموار با مشکلات و چالش های بسیاری همراه است زیرا که تنوع در دنیای ساعت مچی بسیار است و همین مورد انتخاب را برای خریداران سخت می کند. یکی از جذاب ترین و زیباترین اکسسوری ها برای بیشتر خانم ها استفاده از ساعت مچی است بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به ساعت دارند و آن را مانند زیورالات خود می دانند. استفاده از اکسسوری ها برای بانوان از جذابیت فوق العاده ای برخوردار است. ساعت مچی نیز یکی از مهم ترین اکسسوری هایی می باشد که بانوان شیک پوش برای استایل خود انتخاب می نمایند. خوشبختانه ساعت مچی های زنانه از نظر قیمت و طراحی دارای انواع مختلفی هستند. به همین دلیل بانوان به راحتی می توانند با توجه به استایل خود مناسب ترین ساعت مچی زنانه را خریداری نمایند. البته هنگام خرید ساعت های زنانه باید به موارد متعددی توجه داشت. به همین منظور در ادامه شما را با نکات قابل توجه هنگام خرید ساعت مچی زنانه، آشنا خواهیم کرد.

خرید ساعت مچی زنانه

اگر میخواین یه ساعت مچی زنانه خرید کنید باید به یه سری نگه توجه داشته باشید.  اولین و مهم ترین نکته این است که قصد خرید از چه برندی را دارید؛ برند های سیتیزن (CITIZEN)، رولکس (Rolex)، فسیل(FOSSIL)، کاسیو (Casio) و گوچی (GUCCI) معروف ترین کمپانی های تولید ساعت در جهان هستند. این شرکت ها با تولید ساعت هایی با طراحی خاص و کیفیت بی نظیر توانسته اند محبوبیت بسیاری در بازار های جهانی پیدا کنند.

برای خرید و بازدید از انواع ساعت زنانه، می توانید به سایت تی تی بول مراجعه کنید.

از آنجایی که ساعت های مچی از تنوع بسیار بالایی در طراحی و ساخت برخوردار هستند، هنگام خرید ساعت مچی زنانه بهتر است به چند نکته مهم توجه شود.

  • ابتدا بودجه مورد نظر خود را برای خرید ساعت مچی زنانه تعیین نمایید. از آنجایی که ساعت های اورجینال توسط برندهای مختلفی عرضه می شوند، قیمت آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است. بنابراین در ابتدا مشخص کنید که چقدر می توانید هزینه کنید و با توجه به آن ساعت های مناسب را ارزیابی نمایید.
  • محل استفاده از ساعت را مشخص کنید و با توجه به آن مناسب ترین سبک ساعت مچی زنانه را خریداری نمایید. به طور مثال اگر برای استفاده روزانه از ساعت مچی بهتر است ساعت های اسپرت با مقاومت بالا را انتخاب کنید.
  • از دیگر نکات کلیدی هنگام خرید ساعت مچی زنانه توجه به موتور آن است. موتور ساعت ها انواع مختلفی دارند شامل کوارتز، اتوماتیک، مکانیکی و ... می شوند. فراموش نکنید که ساعت مچی با موتور ضعیف فاقد ارزش است و به سرعت خراب می شود. بنابراین ساعتی را خریداری نمایید که از موتور باکیفیت و قدرتمندی برخوردار است.

فروش ساعت مچی زنانه

تی تی بول ارائه دهنده و فروش انواع ساعت مچی زنانه با کیفیت، مدرن و شیک است. شما می توانید ساعت مورد نظر خود را از هر رنگی که دوست دارید انتخاب کنید.

در فروشگاه اینترنتی تی تی بول انواع ساعت ها از برندهای Rolex ،omega ،Q&Q ،patek philippe ،mont blanc و … در اشکال و سبک های مختلف وجود دارد.

با خرید ساعت مچی از فروشگاه تی تی بول همیشه شیک و جذاب بنظر برسید.

قیمت ساعت مچی زنانه

قیمت ساعت مچی زنانه در فروشگاه تی تی بول به صورت روزانه اپدیت میشود و این اطمینان را به کاربران خود میدهد که پایین ترین قیمت ساعت ها در هر برندی در میان فروشندگان ساعت فراهم اورده است.

اگه میخواین یه ساعت خوب و شیک در این حال با اصالت خرید کنید باید تو انتخاب بسیار توجه کنید چراکه بازار امروز پر از ساعت های کپی و تقلبی شده است که ظاهر خوبی دارن ولی کیفیت و دوام خوبی ندارند. هم اینکه ساعت های ارزان و تقلبی نباید نظر شما را به خاطر قیمت پایین جلب کنه، تی تی بول این اطمینان را به مشتریان خود میدهد که تمام اطلاعات درج شده در مصولات کاملا درست بوده، و این عاملی بر اطمینان شما میباشد .

ساعت مچی زنانه برند

ساعت مچی زنانه برند دراستایل بانوان بسیار تاثیر گذار میباشد همیشه بهتر است قبل از خرید ساعت مچی از برند های معتبر آن با خبر باشیم چرا که برند های معتبر با توجه به سالهای زیاد کاری که داشته اند ساعت های با کیفی بیشتری را ارائه میدهند. برند های زیادی در ساعت های مچی وجود دارند که بهترین این برند ها میتوان به ساعت های مچی کاسیو، رولکس، اومگا، هابلوت و وینستون اشاره نمود.

ساعت های مچی زنانه را با توجه به طراحی و عملکرد آن ها می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود. بنابراین بانوان می توانند با توجه به نیاز خود و سبک استایل مورد نظرشان مناسب ترین ساعت مچی زنانه را انتخاب نمایند. دسته بندی انواع ساعت های زنانه به شرح زیر می باشد.

  • کلاسیک:

ساعت مچی زنانه کلاسیک نهایت ظرافت و زیبایی را به رخ می کشد. ساعت های کلاسیک در نهایت سادگی از ظرافت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توان آن ها را با لباس های رسمی و مجلسی ست نمود.

  • مد روز:

بانوانی که به مد روز علاقه دارند و به دنبال ساعت های خاص و به روز هستند، می توانند از این ساعت ها استفاده نمایند. این ساعت ها معمولا رنگ هایی منحصر به فرد و تند دارند و قاب آن ها نیز خاص و متفاوت است.

  • ورزشی:

ساعت مچی زنانه ورزشی انتخاب مناسبی برای گردشگری و ورزش است. این ساعت ها به گونه ای طراحی شده اند که تحمل شرایط سخت را دارند و از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. مقاومت در برابر آب، ضد ضربه، روزشمار، زنگ هشدار و کرنوگراف از ویژگی های این ساعت ها محسوب می شوند.

  • خلاقانه:

ساعت های هنری و خلاقانه نیز از صفحه نمایش جذابی برخوردار هستند و با طراحی غیر متعارف به بازار عرضه می شوند. این ساعت ها برای اهل هنر و شعر انتخاب مناسبی می باشند.

ساعت مچی زنانه هوشمند

ساعت های مچی هوشمند زنانه که که با نام اسمارت واچ نیز شناخته میشود از برند های معتبری چون شیامی و ایفونو سامسونگ میتوان اشاره نمود که ساعت هایی با کیفیت بالا تولید نموده و امکانتی چون نوتیفیکیشن و تماس را برای کاربران فراهم اورده است. و به راحتی میتوان پیغام ها و تماس هرا چک نمود.

ساعت های مچی هوشمند ساعت های بسیار عالی و بی نظی هستند که در بخش ساعت های هوشمند میتوانید خرید بنمایید.

ساعت مچی زنانه دیجیتال

ساعت های مچی زنانه دیجیتال تحول عظیمی در عرصه ساعت های مچی  به وجود اورده است که روزانه مدل های متنوعی از ساعت های مچی دیجیتال روانه بازار میشود و برند های معتبری در این عرصه پا نهاده اند که تنوع محصولات را بالا برده اند.

ساعت مچی زنانه ورزشی

عموما ساعت های مچی زنانه ورزشی به صورتهوشمندمیباشد که در طراحی ان با استفاده از ابزار هایی برای سنجش ، ارتباط مناسبی را میان ورزش و استایل بانوان ایجاد میکند. برای خرید ساعت مچی زنانه ورزشی میتواند از طریق منوی سایت از ساعت های هوشمند و دیجیتال دیدن نمایید.

ساعت مچی زنانه اورجینال

همیشه باید قبل از اقدامی برای خرید ساعت مچی به مواردی دقت نمود مواردی چون گارانتی کالا، شرکت وارد کننده کالا و اعتبار فروشنده در بازار و همچنین خدمات پس از فروش ساعت اشاره نمود. تی تی بول یبا سالها تجربه در عرصه واردات و فروش ساعت های مچی اطمینان خرید ساعت های اورجینال ذکر شده در محصولات را به شما میدهد.

عوامل تاثیر گذار در یک ساعت

جنس صفحه ساعت

صفحه ساعت های مچی را میتوان از جنس های مختلفی ساهت که در ساعت های مچی عموما از جنس های تلق، شیشه و کریستال استفاده میشود. این الیاژ ها بر اساس خش و مقاومت قیمت های متفاوتی دارند و کیفیت کار را تغییر میدهند. جنس شیشه ای شکننده تر است، جنس های پلاستیکی و تلقی خش پذیر تر هستند و بهترین نوع صفحه کریستال میباشد که قیمت بالتری نیز دارد اما انتخاب خوبی برای ساعت های مچی با توجه به شکنندگی کم و ضد خش بودن هستند

بند ساعت

عموم ساعت های مچی مردانه در نوع جنس بند ساعت چرمی و فلزی هستند که که مدل های بند فلزی در استفاده های روزانه بیشتر به چشم می آید و مدل های چرمی برای تیپ های رسمی و کاری بسیار جذاب هستند. به طور معمول رنگ بند های ساعت های چرمی را باید با کیف پول و کفش ست نمود که بسیار زیبا است.

برند ساعت

برند اعتبار است و قطعا برند های معتبر ساعت های با کیفتی را تواید میکنند که پیشنهاد میشود از برند های معتبر خرید کنید . علاوه بر موارد ظاهری یکی از تاثیرگذارترین معیارهای انتخاب ساعت برند تولید کننده آن است. در رده بندی بهترین ساعت‌های مچی اسم برندهای سیکو، رولکس، سواچ، کاسیو، رومانسون و…میباشد که در سایت تی تی بول قابل مشاهده میباشد.

ساعت مچی مردانه