نمایش 1–16 از 64 نتیجه

نمایش 20 40 60

خرید ساعت مچی جولیوس JULIUS

امروزه مردم ساعت جولیوس را عمدتاً به دلیل طراحی محبوب، لوکس و کیفیت بالا می‌شناسند. این یک ساعت عالی است که موردعلاقه بسیاری از جوانان در سراسر جهان است. اما در پس هر موفقیتی، شاید شما از تاریخ درخشان جولیوس با اولین‌ها و تلاش‌های جالب بسیاری بی‌خبر باشید. این وبلاگ قصد دارد تا دررابطه‌با خرید ساعت مچی جولیوس JULIUS به شما اطلاعات ارزشمندی بدهد.

مزیت خرید ساعت مچی جولیوس JULIUS

شما با خرید ساعت مچی جولیوس JULIUS می‌توانید صاحب یک سال گارانتی ضمانت و باکس زیبای این ساعت مچی بشوید. طراحی‌های متنوع این ساعت‌ها باعث شده تا در میان صنعت مد و فشن ساعت طرف‌داران خاص به خود را پیدا کند.

تاریخچه ساعت مچی جولیوس

ساعت جولیوس که در سال 2001 تأسیس شد، یک برند ساعت مد از سئول، کره است. جولیوس با تلاش زیاد برای ساخت این برند، در سال 2015 به یک برند بزرگ بین‌المللی تبدیل شد. در سال 2012، جولیوس با جایزه بهترین طراحی 2012 در نمایشگاه ساعت هنگ‌کنگ مفتخر شد.

جولیوس پس از 17 سال توسعه، هنگامی که از روزهای اول در کره ظاهر شد مورد استقبال پرشور زنان قرار گرفت، سپس گسترش یافت و در مادرید سیستم بین‌المللی علامت تجاری در بیش از 30 کشور در سراسر جهان مانند آمریکا، کانادا، مکزیک، ایران به ثبت رسید.

جولیوس دارای یک فرایند تولید بسته است که توسط کارشناسان مد کره‌ای طراحی شده است، ماشین‌آلات ژاپنی را وارد کرده و طبق استانداردهای بین‌المللی در چین مونتاژ می‌شود.

جولیوس یک تقسیم‌بندی قیمت رقابتی و میان‌رده ارائه می‌دهد. جولیوس به طور فزاینده‌ای در حال ساخت یک برند ساعت قوی است و قلب دوستداران مد جوان را تسخیر می‌کند.

کیفیت ساعت‌های جولیوس

استحکام جولیوس نه‌تنها یک خط ساعت مچی مد است، بلکه استانداردهای کیفی مانند ماشین‌آلات ژاپنی، ضد آب، مدرن‌ترین فناوری آبکاری خلأ، نوار فولادی ضدزنگ، شیشه‌های معدنی سکوریت شده و مقاومت در برابر ضربه را نیز برآورده می‌کند.

بنابراین، مشتریان می‌توانند هنگام داشتن یک ساعت جولیوس با طراحی مد روز و کیفیت مطلق، کاملاً مطمئن باشند. ساعت‌های جولیوس نیز هدیه‌ای ایدئال است که جوانان می‌توانند در روزهای تولد یا تعطیلات به یکدیگر هدیه دهند.