نمایش 1–16 از 3824 نتیجه

نمایش 20 40 60

ساعت مچی مردانه

خرید ساعت مچی مردانه از ویژگی های استایلی مردان شیک پوش به شمار می‌آید.باور کنید یا نه مردان وقتی بهترین ساعت مچی را می پوشند درجه یک و جذاب به نظر می‌رسند. ساعت های مردانه به عنوان یک کالای کاربردی هستند به همین علت نیاز است تا مطمئن شوید ساعتی که انتخاب می کنید با کیفیت و بادوام است.

ساعت مچی یکی از جذاب ترین اکسسوری های مردانه است که می تواند جذابیت و خاص بودن استایل مردانه را بیشتر به نمایش بگذارد. داشتن یک ساعت مچی مردانه خاص و زیبا در ارتباطات اجتماعی آن ها نیز نقش بسیار زیادی دارد. از نظر علم روانشناسی آقایانی که از ساعت مچی های بارز و جذاب استفاده می نمایند، نشان می دهند که چقدر برای زمان خود ارزش قائل هستند. به همین دلیل در روابط عمومی این ویژگی می تواند یک امتیاز مثبت محسوب شود. البته هنگام خرید ساعت مچی مردانه باید به نکات متعددی توجه داشت که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

داشتن یک ساعت به شما کمک می کند تا به سمت یک برنامه‌ریزی دقیق به دلیل دانستن مدام زمان راهنمایی شوید. شما باید متناسب با مد و سبکی که پیروی می‌کنید، یک ساعت را انتخاب کنید.

البته ساعت های لوکس مردانه ای نیز هستند که برای هر زمان و مکانی مناسب اند. آنها از شما یک مرد جذاب و پر قدرت می سازند، یک شخصیت فراموش نشدنی!

اما اگر شخصی هستید که علاقه چندانی به تجملات ندارید می‌توانید ساعت‌های معمولی تر اما با ظاهری جذاب و کیفیت بالا را تهیه کنید.

خرید ساعت مچی مردانه

اگر خانم هستید و مرد زندگی شما ساعت مچی ندارد می‌توانید با خرید ساعت مچی مردانه، او را با سبک زندگی شیک آشنا کنید.

اگر از آن دسته مردانی هستید که همیشه لباس های راحت به تن دارید احتمالا بهترین انتخاب برای شما ساعت مچی اسپرت خواهد بود.

اگر برعکس آقایی هستید که اغلب به صورت رسمی لباس می‌پوشید، پس انواع ساعت های کلاسیک بند چرمی و استیل می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

فروش ساعت مچی مردانه

تی تی بول ارائه دهنده و فروش انواع ساعت مچی مردانه با کیفیت، مدرن و شیک است. شما می توانید ساعت مورد نظر خود را از هر رنگی که دوست دارید انتخاب کنید.

در فروشگاه اینترنتی تی تی بول انواع ساعت ها از برندهای Rolex ،omega ،Q&Q ،patek philippe ،mont blanc و … در اشکال و سبک های مختلف وجود دارد.

با خرید ساعت مچی از فروشگاه تی تی بول همیشه شیک و جذاب بنظر برسید.

قیمت ساعت مچی مردانه

قیمت ساعت مردانه در فروشگاه تی تی بول به صورت روزانه اپدیت میشود و این اطمینان را به کاربران خود میدهد که پایین ترین قیمت ساعت ها در هر برندی در میان فروشندگان ساعت فراهم اورده است.

برای خرید ساعت مچی مردانه مناسب و باکیفیت بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید.

  • ابتدا میزان بودجه خود را تعیین کنید و با توجه به آن ساعت های مناسب را ارزیابی نمایید.
  • با توجه به انواع ساعت ها، بهتر است مشخص کنید که کدام نوع ساعت مچی مردانه برای شما مناسب است.
  • هنگام خرید ساعت مچی مردانه دقت کنید که کدام موتور ساعت از نظر شما مناسب است. موتور ساعت ها به انواع مکانیکی، خورشیدی، اتوماتیک، کوارتز و ... دسته بندی می شوند که هر کدام از ویژگی های متفاوتی بهره مند هستند.
  • در زمان انتخاب ساعت مچی مردانه حتما به ابعاد ساعت و هماهنگی آن با سایز دست خود توجه داشته باشید. ساعت ها ابعاد و سایز متفاوتی با یکدیگر دارند که شما با توجه به سایز مچ دست خود می توانید مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.
  • برند مورد نظر خود را تعیین نمایید. ساعت مچی مردانه اورجینال توسط برندهای مختلفی تولید می شود که شما می توانید بهترین آن ها را انتخاب نمایید.

انواع ساعت مچی مردانه در فروشگاه تی تی بول

در فروشگاه اینترنتی تی تی بول می‌توانید انواع ساعت‌ها از مدل‌های اسپرت تا ساعت‌های شیک و رسمی مردانه اورجینال و های کپی را با قیمت‌های متنوع پیدا کنید. نکته مهم این است که قیمت ساعت رابطه مستقیمی با کیفیت و دوام آن دارد، پس در انتخاب خود دقت بفرماید.

برای خرید ساعت مچی مردانه در ابتدا نیاز است تا انواع ساعت های مردانه را بشناسید. سپس با توجه به نیاز خود می توانید مناسب ترین ساعت مچی را انتخاب نمایید. به طور کلی انواع ساعت های مردانه عبارتند از:

  • خلبانی:

این ساعت مچی مردانه بسیار کاربردی بوده و از تطبیق پذیری، خوانایی و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. مقاومت در برابر رطوبت، آب و فشار بالای محیط از دیگر ویژگی های این ساعت می باشند.

  • لوکس:

ساعت های لوکس از کیفیت و طراحی ظاهری فوق العاده ای برخوردار می باشند. این ساعت ها معمولا با توجه به دنیای مد طراحی می شوند.

  • رسمی:

ساعت های رسمی معمولا به سبک کلاسیک طراحی می شوند. این ساعت ها صفحه باریک تری داشته و معمولا بند فلزی یا چرمی دارند.

  • غواصی:

این ساعت ها نیز به منظور استفاده در عمق 100 متری آب طراحی شده اند. مقاومت بالای آن ها در برابر آب و کیفیت فوق العاده بالای قطعات از مهم ترین ویژگی های این ساعت ها محسوب می شوند.

  • ورزشی:

ساعت مچی مردانه ورزشی با توجه به نوع ورزش از انواع گوناگونی برخوردار است. مقاومت در برابر ضربه، ردیابی ضربان قلب، گام شمار، ردیابی کالری و خواب، ضد آب بودن و ... از ویژگی های این ساعت شناخته می شوند. این ساعت ها می توانند عملکرد تمرینی ورزشکاران را مدیریت نمایند.

نکاتی برای خرید ساعت مردانه

  • عموما تیپ های که شکل رسمی دارند بهتر است از ساعت هایی با بند چرمی استفاده کنند که هم جذاب هستند و هم شیک همچنین رنگ چرم های مشکی با تمام کلاس های تیپی بی نظیر است.
  • برای افرادی که تیپ های نیمه رسمی دوست دارند نیز بند چرمی پیشناد میشود و پیشنهاد بهتری به نسبت ساعت های فلزی هستند.
  • بند های فلزی بیشتر از بند های چرمی دیده میشوند که افراد به صورت روزمره از ساعت های فلزی استفاده میکنند.

عوامل تاثیر گذار در یک ساعت

جنس صفحه ساعت

صفحه ساعت های مچی را میتوان از جنس های مختلفی ساهت که در ساعت های مچی عموما از جنس های تلق، شیشه و کریستال استفاده میشود. این الیاژ ها بر اساس خش و مقاومت قیمت های متفاوتی دارند و کیفیت کار را تغییر میدهند. جنس شیشه ای شکننده تر است، جنس های پلاستیکی و تلقی خش پذیر تر هستند و بهترین نوع صفحه کریستال میباشد که قیمت بالتری نیز دارد اما انتخاب خوبی برای ساعت های مچی با توجه به شکنندگی کم و ضد خش بودن هستند

بند ساعت

عموم ساعت های مچی مردانه در نوع جنس بند ساعت چرمی و فلزی هستند که که مدل های بند فلزی در استفاده های روزانه بیشتر به چشم می آید و مدل های چرمی برای تیپ های رسمی و کاری بسیار جذاب هستند. به طور معمول رنگ بند های ساعت های چرمی را باید با کیف پول و کفش ست نمود که بسیار زیبا است.

برند ساعت

برند اعتبار است و قطعا برند های معتبر ساعت های با کیفتی را تواید میکنند که پیشنهاد میشود از برند های معتبر خرید کنید . علاوه بر موارد ظاهری یکی از تاثیرگذارترین معیارهای انتخاب ساعت برند تولید کننده آن است. در رده بندی بهترین ساعت‌های مچی اسم برندهای سیکو، رولکس، سواچ، کاسیو، رومانسون و...میباشد که در سایت تی تی بول قابل مشاهده میباشد.

ساعت مچی زنانه   ساعت مچی کاسیو