نمایش 1–16 از 111 نتیجه

نمایش 20 40 60

خرید ساعت مچی اسپریت Esprit

اسپریت یک برند آمریکایی است که مالکان آن زن‌وشوهری خوش‌ذوق به نام‌های «داگ هاپکینز» و «سوزی راسل» هستند و امروز همچنان برند اسپریت به یکی از برندهای موفق و محبوب در بازار لباس و اکسسوری در تمام دنیا شناخته شده است. امروزه خرید ساعت مچی اسپریت Esprit در بین جوانان رواج بسیاری دارد. معروف و نامی آشنا در عرصه ی مد میباشد که به هنگام خرید ساعت و زیورآلات به آن فکر میکنیم. چرا که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را تولید و توزیع میکند‌.

مزیت خرید ساعت مچی اسپریت Esprit

ساعت‌مچی‌های اسپریت مانند دیگر ساعت‌ها از ویژگی‌ها و سبک خاص خود حمایت کند. به‌طورکلی می‌توان گفت که ساعت‌مچی‌های اسپریت در میان طرف‌داران خود بسیار محبوب بوده است. هر فردی با هر سبک استایلی می‌تواند از این ساعت‌های مچی استفاده کند.

تاریخچه ساعت مچی اسپریت

اسپریت یک برند آمریکایی است که اولین بار در سال ۱۹۶۸ توسط یک زوج در کالیفرنیا تأسیس شده است. طراحی هنرمندانه و خلاقیت سوزی همچنین کمک مالی داگ موجب راه اندازی برند اسپریت شده که در ابتدا شخصی به نام هلن ژاف محصولات این زوج را به صورت اختصاصی در فروشگاه خود به فروش رساند. سپس در سال ۱۹۷۹ اسپریت به یک برند معروف و محبوب بین جوانان در سراسر دنیا تبدیل شد.

این زن و شوهر در سال 1968 آپارتمان مسکونی خود را به دفتر مرکزی برندشان تبدیل کردند. داگ امور مالی و کارمندان را به عهده گرفت درحالی‌که همسرش سوزی کارهای طراحی محصولات را انجام می‌داد. نتیجه تلاش‌های این زن و شوهر پدیدآمدن برند اسپریت و تولیدات گسترده در زمینه پوشاک، ساعت مچی و انواع اکسسوری شد. البته با ایده‌های نوینی که داشتند مانند تولیدات پوشاک با الهام از دهه 60 میلادی، یا کارهای حفاظتی از محیط‌زیست توانستند متقاضیان جوان را به سمت برند خود جذب کنند.

در تمام قسمت‌های تشکیل‌دهنده محصولات این برند، می‌توانید نتیجه خوش‌ذوقی طراح آن را ببینید. همان‌طور که اسپریت معتقد است فقط جذابیت محصول کافی نیست، برای یک ارائه خوب می‌بایست جعبه، کیف دستی یا حتی محیط فروشگاه محصولات اسپریت برای مشتری جذاب و به‌یادماندنی باشد. از نظر داگ و سوزی، کارمندان در اسپریت از ابتدا نقش مهمی را ایفا می‌کنند و می‌توانند حتی چهره تبلیغاتی برندشان باشند. ازاین‌رو اسپریت به‌جای زیبایی‌های مدلینگ، مردم را به شکلی که هستند در تصاویر تبلیغاتی خود ارائه می‌دهد تا شعار" اسپریت متفاوت ، نزدیک‌تر و معتبرتر است" را از سمت مردم به برندش اختصاص دهد.

تنوع در ساعت های برند اسپریت Esprit

متنوع بودن در ساعت های اسپریت در میان سایر برندهای معروف دنیا، به جرأت میتوان گفت که حرف اول را میزند. ساعت هایی با دستبندهای چرمی، فلزی، نگینی، طلایی و... در انواع زنانه و مردانه که نیاز اکثریت افراد با سلایق مختلف را برطرف میکند. قیمت ساعت های اسپریت به گونه ای است که همه ی اقشار مختلف جامعه از نظر مالی را در بر میگیرد. از ساعت های گران قیمت و لاکچری تا ارزان اما با کیفیت در کلکسیون ساعت های اسپریت دیده میشود. این متنوع بودن در طراحی و همچنین قیمت آن سبب جذب مخاطب و محبوبیت، نسبت به سایر برندها در عموم مردم میباشد‌.

ویژگی های ساعت اسپریت Esprit

ساعت های برند اسپریت دارای ویژگی های بسیاری میباشند که با توجه به این ویژگی ها خاص بودن، دوام و کیفیت این برند را نشان میدهد. ویژگی هایی که همواره سعی بر بالا بردن سطح کیفیت آن میکند.

  • ساعت های اسپریت ضد آب بوده و امکان استفاده از آن ها به هنگام شنا و استحمام نیز وجود دارد و نگرانی شما را در این موارد برطرف میسازد.
  • هیچ مواد حساسیت زایی در ساخت و طراحی ساعت های اسپریت وجود ندارد.
  • شیشه ی استفاده شده در این ساعت ها از جنس کریستال معدنی بوده و ضد خش و شکستگی میباشد.
  • شعبات ساعت اسپریت در بیش از ۴۰ کشور جهان تأسیس شده است.
  • دارای ضمانت نامه ی دو ساله و خدمات پس از فروش میباشد‌.
  • مقرون به صرفه بوده و دارای شهرت و اعتبار جهانی است.
  • یک خط تولید مخصوص جوانان دارد که نیاز جوانان را در سلیقه های مختلف برطرف میسازد.

شناسایی ساعت اسپریت Esprit اصل از تقلبی

با معروف شدن یک برند، محبوبیت آن در بین افراد زیاد میشود، که همین امر سبب افزایش نمونه های فیک در جامعه میگردد. برای خرید ساعت اسپریت اصل بهتر است به نکاتی که گفته میشود توجه نمایید:

پشت ساعت: نام مدل و تعداد تولید ساعت های اسپریت در پشت ساعت درج شده است. هر گونه تغییر در فونت و املای آن نشان از فیک بودن آن است.

دقت به شماره شناسنامه: شماره شناسنامه ساعت های اسپریت، مشخصات محصول را به شما نشان میدهد که با یک سرچ ساده در اینترنت میتوانید اصلی یا تقلبی بودن آن را متوجه شوید.

وزن ساعت: ساعت های اصل گذشته از ساخت ظریفی که دارند دارای وزن سنگین میباشند.

قیمت ساعت: معمولا قیمت ساعت های فیک از اصل آن ارزانتر است. اما اکثرا آن را به قیمت اصل به فروش میرسانند. که برای جلوگیری از این خطا بهتر است از نمایندگی های ساعت اسپریت محصول را خریداری نمایید.

آیا اسپریت یک شرکت آمریکایی است؟

دفتر مرکزی اسپریت در آلمان و هنگ‌کنگ واقع شده است، جایی که این برند از سال 1993 در بورس اوراق بهادار هنگ‌کنگ ثبت شده است.