آموزش خرید ساعت, اخبار سایت, برند ها, وبلاگ

خرید ساعت مردانه برای روز مرد

ساعت مچی مردانه کرست CREST 6025/1 G

خرید ساعت مردانه برای روز مرد

پدران، پسران و مردان خانواده، برای رفاه حال خانواده خود، همواره در تلاش هستند. ان ها زمان و انرژی خود را درگیر خانه و خانواده می کنند. روز مرد، بهانه کوچکی است برای جبران زحمات آن ها. البته که هیچ هدیه ای، جایگزین تلاش های آن ها نخواهد شد، اما می تواند لبخند و خوشحالی آن ها را به ارمغان بیاورد. انواع هدایای مختلفی وجود دارد که شما می توانید برای این عزیزان تهیه کنید، اما ساعت قطعا انتخاب خاص و شیک خواهد بود. انواع مختلفی از ساعت های مردانه با ویژگی های مختلف در سایت تی تی بول وجود دارد که می توانید برای مرد زندگی خود تهیه کنید. لیست زیر، تنها گوشه ای از ساعت های محبوب مردانه است که به نمایش گذاشته شده است.

ساعت مچی مردانه فسیل FOSSIL FS5414

ساعت مچی مردانه فسیل FOSSIL FS5414

برند فسیل، از محبوب ترین برندهای آمریکایی است که در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد. ساعت مچی مردانه فسیل FOSSIL FS5414 دارای ویژگی های منحصر به فردی است. این ساعت، از نوع آنالوگ بوده و توانایی تحمل فشار 50 متری آب را دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این ساعت برند فسیل، سه موتوره بوده و از طراحی ویژه ای برخوردار است. استیل به کار رفته در این مدل، تماما ضد زنگ است. بند چرمی به کار رفته در ساختار این ساعت، سبب شده تا مطابق میل و سلیقه مردان شیک پسند باشد. نشانگر تاریخ، کرنومتر و سرعت سنج از دیگر ویژگی های ساعت مچی مردانه فسیل FOSSIL FS5414 می باشد.

ساعت مچی مردانه جیشاک G-SHOCK GBD-800-2

ساعت مچی مردانه جیشاک G-SHOCK GBD-800-2

کمتر کسی است که با مدل معروف جی شاک آشنایی نداشته باشد. مدل جی شاک توسط کمپانی معروف کاسیو تولید می شود. ساعت های شاک در شرایط سخت،  بسیار خوب عمل کرده و از امکانات ویژه ای برخوردار هستند.  این مدل به ساعت های ورزشی نیز معروف می باشند. از آنجایی که  ساعت مچی مردانه جیشاک G-SHOCK GBD-800-2 در رنگ های مختلفی تولید می شود، امکان ست کردن ان با انواع لباس ها و لوازم ورزشی وجود دارد.این ساعت می تواند فشار 200 متری آب را تحمل کند؛ پس برای غواصان و شناگران انتخاب مناسبی خواهد بود. کرنومتر، آلارم، تایمر شمارش معکوس، قدم شمار و … از دیگر ویژگی های آن است. اگر به دنبال یک ساعت اسپرت هستید که در هر شرایطی بتواند به کار خود ادامه دهد، مدل جی شاک انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO MTP-1215A-1A

ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO MTP-1215A-1A

یک ساعت زیبا، شیک و ساده که برای جلسات رسمی بسیار مناسب است. با توجه به ویژگی های منحر به فرد، مقرون به صرفه نیز می باشد. این ساعت از نوع آنالوگ بوده و در برابر آب مقاوم است. نوع قفل نیز ضامن دار (کلیپسی) می باشد که باز و بسته شدن را برای شما راحت تر می کند. نشانگر تاریخ نیز در نزدیکی ساعت سه قرار دارد. اگر به دنبال یک ساده شیک برای استفاده روزمره هستید، ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO MTP-1215A-1A پیشنهاد ماست.

ساعت هوشمند آپ UPSMART CONNECT STEEL

ساعت هوشمند آپ UPSMART CONNECT STEEL

با پیشرفت تکنولوژی، ساعت های هوشمند به مرور در جایگاه ساعت های مچی کلاسیک قرار گرفتند که کاربرد های بیشتری نسبت به نوع کلاسیک دارند. البته هر گروه از ساعت طرفداران خاص خود را داشته و هر یک برای مکان خاصی، مناسب تر هستند. ساعت هوشمند آپ UPSMART CONNECT STEEL یکی از مدل های معروف است که دارای گواهی IP67 است؛ یعنی نسبت به رطوبت مقاوم می باشد. این ساعت با قابلیت اتصال به تلفن، امکان دسترسی به مخاطبین و پاسخگویی به تماس ها را فراهم می کند. البته این موارد تنها گوشه کوچکی از ویژگی های این ساعت است. سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون، گام شمار، سنجش میزان مسافت ،کرنومتر ، زنگ هشدار ، تقویم ، آب و هوا و… از سایر ویژگی های این ساعت زیبا است. جالب است بدانید که علاوه بر این موارد، از پنج نوع حالت ورزشی نیز پشتیبانی می کند.

ساعت مچی مردانه پلیس POLICE 14250XST/04

ساعت مچی مردانه پلیس POLICE 14250XST/04

پلیس، از برند های مطرح دنیای مد و فشن است. این برند ایتالیایی توانست توجه تعداد زیادی از افراد را به سمت محصولات خود جلب کند. ساعت مچی مردانه پلیس POLICE 14250XST/04 بسیار زیبا بوده و از قاب استیل ضد زنگ ساخته شده است. از موتور کوارتز ژاپنی برای ساخت این ساعت بهره گرفته می شود. این برند در برابر آب نیز مقاوم بوده و در رنگ های نقره ای، مشکی و طلایی تولید می شود. از کریستال مقاوم در برابر خش برای ساخت شیشه این ساعت استفاده شده است. انرژی ساعت مچی مردانه پلیس POLICE 14250XST/04 از باتری تامین می شود.

ساعت مچی مردانه کرست CREST 6025/1 G

ساعت مچی مردانه کرست CREST 6025/1 G

اگر به دنبال یک ساعت شیک و ویژه با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما ساعت مچی مردانه کرست CREST 6025/1 G است. این ساعت با استفاده از باتری کار می کند. جنس بدنه نیز از استیل بوده و رنگ نقره ای و طلایی تولید می شود. البته توجه داشته باشید که این ساعت مقاومت چندان بالایی در برابر آب نداشته و ممکن است آسیب ببیند. به علت استفاده از استیل، وزن نسبتا بالایی داشته و برای دور مچ دست تا اندازه 190 سانتی متر نیز مناسب است. شما به راحتی می توانید این ساعت زیبا و با دوام را از طریق سایت تی تی بول خریداری نمایید.

ساعت مچی مردانه جیشاک G-SHOCK DW-5600BBN-1

ساعت مچی مردانه جیشاک G-SHOCK DW-5600BBN-1

این مدل برای افرادی که به ساعت عقربه ای علاقه ای نداشته و در شرایط سخت کار می کنند، مناسب خواهد بود. همانند سایر مدل های جی شاک، توانایی و مقاومت بالایی در برابر آب از خود نشان داده و می تواند فشار 200 متر آب را تحمل کند. نور پس‌زمینه الکتروشب‌تاب، دید اعداد را برای شما ساده تر خواهد کرد. تایمر شمارش معکوس، آلارم چند منظوره، بوق ساعتی و تکرار خودکار از دیگر ویژگی های این محصول است. باتری این برند به طور میانگین می تواند سه سال کار کند.

لینک مرتبط خرید ساعت مردانه برای روز مرد

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *