آموزش خرید ساعت, وبلاگ

ساعت زنانه برتر برای خانم ها : با هر بودجه ای!

از میان تمامی اکسسوری‌ها، ساعت مچی زنانه یکی از اکسسوری ‌های زیبا و چشمگیر محسوب می‌شوند که هر نگاهی را به خود جذب می‌کنند.
فراموش نکنید که یک ساعت مچی زنانه شیک علاوه بر اینکه زیبایی و جذابیت استایل شما را دو چندان خواهد کرد در معرفی شما به عنوان یک خانم آراسته و زیبا  نیز نقش موثری دارد. در ادامه این مطلب از تی تی بول قصد داریم 10 ساعت زنانه برتر برای خانم ها را معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید یک خرید خوب داشته باشید.

10 ساعت زنانه برتر برای خانم ها

 

1_ ساعت مچی زنانه اسکمی

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

 

برند اسکمی ‏(‏Skmei‏)‏ در سال 2005 در چین تاسیس شد. نام تجاری اسکمی در 200 کشور جهان ثبت شده است و هر ماه بیش از 1 میلیون ساعت مچی اسکمی تولید میشود. برند اسکمی جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی میان‌رده و پایین‌رده در بازار جهانی است‏. استفاده از موتور‌های ژاپنی و متریال با‌کیفیت مانند شیشه معدنی، چرم، استیل و مابقی موارد تضمین کیفیت خوب محصولات این برند را به دنبال دارد.

2_ ساعت مچی زنانه کولبرت

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

 

برند کولبرت (Colbert) سال 2015 در انگلیس تاسیس شد و اکنون بیش از 20 نمایندگی در کل اروپا دارد این برند ساعت مچی شیک و با کیفیت در عین حال مقرون به صرفه به شمار می رود. از ویزگی های این برند میتوان به موتور کوارتز ساخت ژاپن با کیفیت عالی، بند چرمی بسیار زیبا و مقاوم  و در آخر شیشه کریستالی مقاوم در برابر خش اشاره کرد.

3_ ساعت مچی زنانه سیتیزن

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

ساعت مچی زنانه ی شیک سیتیزن

 

برند سیتیزن (Citizen) به طور رسمی در سال 1918 توسط سرمایه گذاران سوئیسی و ژاپنی تاسیس شد. با این حال برند سیتیزن 103 ساله است و یکی از با قدمت ترین برند های ساعت مچی دنیا به حساب می آید. سیتیزن به عنوان یکی از برندهای قابل اعتماد و اطمینان در تولید محصولات مختلفی از جمله ساعت، دستگاه‌های الکترونیکی و صنعتی است. اگر به دنبال یک ساعت مچی زیبا و در عین حال باداوم هستید، سیتیزن بهترین انتخاب است.

4_ ساعت مچی زنانه اسپریت

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

 

برند اسپریت (ESPRIT) توسط زوج موفق تامپکینز در سال 1960 در کالیفرنیا آمریکا تاسیس شد. از همان ابتدا با شعار مردم واقعی، شادی واقعی کار خود را در زمنیه های مد و اکسسوری شروع کردند. اکنون اسپریت در 40 کشور دنیا نمایندگی رسمی دارد. . انواع ساعت های مچی زنانه اسپریت با بند چرمی و فلزی، در این مجموعه تولید می شود. ساعت های سه موتوره ی اسپریت خیلی زود نظر بسیاری از علاقه مندان به ساعت را به خود جلب کردند. به علاوه، صفحات ساده و تک رنگ این ساعت ها در کنار عقربه هایی که در عین ظرافت، به راحتی دیده می شدند و کیفیت بالایی داشتند، باعث محبوبیت زیاد این برند شد. در طراحی این ساعت ها بیشتر از رنگ های طوسی، نقره ای، طلایی و مشکی استفاده می شود.

5_ ساعت مچی زنانه فسیل 

ساعت زنانه فسیل

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

 

برند فسیل (FOSSIL) چهارمین تولید کننده ی بزرگ ساعت مچی در جهان امروز است. فسیل توسط برادران کارتسوتیس در سال 1986 در تگزاس تاسیس شد. این برند به گونه ای در صنعت ساعت مچی موفق است که سود سالیانه ی این برند از 2 میلیون دلار در سال 1987 به 32 میلیون دلار در سال 1990 رسید. با این وجود برادران کارتسوتیس شروع به خریدن کمپانی ها دیگر کردند و نمایندگی های خود را در جهان افزایش دادند. به طور مثال آنها در سال 1992 کمپانی چینی در هنگ کنگ خریداری کردند و اسم آن را به فسیل شرقی تغییر دادن و وظیفه اش تولید مواد اولیه ساعت برای نمایندگی اصلی یعنی آمریکا بوده است.

6_ ساعت مچی زنانه کیو اند کیو

ساعت زنانه ی کیو اند کیو

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

 

برند کیو اند کیو (Q&Q) در سال 1976 تاسیس شد. امروزه کیو اند کیو یک برند جهانی ساعت مچی است که در بیش از 120 کشور جهان نمایندگی دارد. موفقیت کیو اند کیو طی 45 سال گذشته به خاطر کیفیت و اعتماد مشتریان به این برند بوده است. نام تجاری این برند در اصل مخفف Quality & Quantity به معنای کیفیت و کمیت است. از سال 1976 تا اکنون بیش از 500 میلیون ساعت کیو اند کیو در سراسر جهان فروش رفته است.

7_ ساعت مچی زنانه رولکس

ساعت زنانه ی رولکس

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

 

برند رولکس  (Rolex) توسط هانس ویلدورف در سال 1905 در شهر لندن تاسیس شد. ساعت ‌های مچی رولکس ساخته می‌شوند تا ماندگار باشند، به لطف ساعت‌سازان، طراحان و مهندسان که مهارت‌ها و دانش خود را در ساخت این ساعت‌ها به نمایش می‌گذارند. خریدن ساعت رولکس واقعا یک سرمایه گذاری جدی به حساب می آید. به طور کلی ساعت های مچی رولکس با کیفیت هستند و طول عمر خوبی نیز دارند.

8_ ساعت مچی زنانه رومانسون

ساعت مچی زنانه رومانسون

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

 

برند رومانسون (Romanson) یکی از شرکت های کره‌ای فعال در صنعت ساعت سازی است که فعالیت خود را در برای اولین بار در سال 1988 آغاز کرد. این شرکت نام خود را با الهام از نام شهری در سوئیس یعنی رومنسون که زادگاه بسیاری از ساعت های مطرح سوئیسی به شمار می‌رود، انتخاب کرده است. در ابتدا این کمپیانی توسط کیم کی مون تاسیس شد و کار را با دو کارگر شروع  کرد. اکنون رومانسون به یک سازنده ی جهانی ساعت تبدیل شده است که سالانه حدود 25 میلیون دلار فروش صادراتی دارد و در بیش از 70 کشور جهان محصولات خود را به فروش می رساند.

9_ ساعت مچی زنانه کاسیو

ساعت مچی زنانه ی کاسیو

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

 

ساعت مچی زنانه برند کاسیو (CASIO) یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین ساعت های موجود در بازار است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. اگر شما هم قصد خرید محصولات کاسیو را دارید باید بگوییم که شما از خوش سلیقه هایی هستید که کیفیت برای شما در اولویت هر چیز دیگری قرار دارد!لازم به ذکر است که تمام ساعت های تولید شده توسط این شرکت از مواد با دوام و با کیفیت ساخته شده‌ است. کاسیو از اولین تولیدکنندگان ساعت های کریستالی، دیجیتالی، کوارتز و آنالوگ در دنیا نیز است.

10_ ساعت مچی زنانه شوپارد

ساعت زنانه شوپارد

ساعت زنانه برتر برای خانم ها

 

برند شوپارد (Chopard) در سال 1860 توسط لویی اولیس شوپارد در سونویلر سوئیس تاسیس شد. این برند با قدمت 161 سال یکی از بهترین و محبوب ترین برند ساعت مچی در جهان به شمار می رود. شوپارد بیشتر به دلیل ساخت ساعت و جواهرات سوئیسی با کیفیت شناخته شده است و مشتریان این برند تزار نیکلاس دوم روسیه را نیز شامل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *