وبلاگ

مزایای ساعت هوشمند : 16 تا از مهم ترین ها که باید بدانید!

مزایای ساعت هوشمند

ساعت هوشمند یا همان اسمارت واچ جزء آن دسته از ساعت هایی هستند که  از ساعت های معمولی پا فراتر گذاشته و مزایا و  منتوعی را به مصرف کنندگان هدیه می کند. با توجه به رنج قیمتی که برای خرید اسمارت واچ در نظر گرفتید، می توانید توقع قابلیت های مختلفی را داشته باشید. اما در هر محدوده قیمتی می توانید ساعت مورد نظر و سلیقه خودتان را پیدا کنید. چرا که امروزه تنوع ساعت هوشمند ارزان، افزایش پیدا کرده است.

یکی از اصلی ترین دلایل ساخت ساعت های هوشمند، ساخت یک یار کمکی برای گوشی های هوشمند می باشد. ساعت هوشمند، فقط برای نمایش زمان نیست؛ بلکه سعی دارد مزایای یک موبایل یا گجت هوشمند را به شکلی آسان در اختیار مردم بگذارد. همراه تی تی بول باشید با مطلب مزایای ساعت هوشمند.

مزایایی که شما را قانع می کنند که یک ساعت هوشمند بخرید

1- google map

بسیاری از ساعت های هوشمند اجازه نصب اپلیکیشن های مختلف را می دهند. بعضی از اپلیکیشن ها هم به طور پیش فرض روی اسمارت واچ ها نصب هستند. در واقع این اپلیکیشن ها هستند که ارزش و کارایی یک گجت هوشمند را بالا می برند.

یکی از مورد نیاز ترین اپلیکیشن های موجود، گوگل مپ (google map) می باشد که موقعیت لحظه ای شما را خیلی سریع به نمایش می گذارد. این قابلیت که شما بتوانید خیلی سریع موقعیت جغرافیایی خود یا مقصدتان را مشاهده و بررسی کنید، را اسمارت واچ های زیادی به شما رائه می دهند.

2- قیمت های متنوع

تقریبا با هر بودجه ای می توانید یک ساعت هوشمند خوب تهیه کنید. خوشبختانه اسمارت های موجود در بازار، رنج قیمتی بسیار گسترده ای دارند. در نتیجه دست شما برای انتخاب یک اسمارت واچ مناسب، باز است. می توانید گزینه های متعددی را مورد بررسی قرار دهید. ساعت هوشمند شیائومی از بهترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید.

3- شمایل های جذاب !

شاید برایتان پیش آمده باشد که بعد از مدتی، شکل و ظاهر ساعت برای شما تکراری شده باشد. شما برای حل این مشکل چاره ای به غیر از خرید یک ساعت دیگر ندارید. تعداد فراوانی از اسمارت واچ ها این امکان را به شما می دهند که نوع نمایش ساعت خود را تغییر دهید. به عنوان نمونه می توانید نمایش زمان را از حالت دیجیتالی به آنالوگ تغییر دهید، یا اینکه تم و رنگ استفاده شده در ساعت را به سلیقه خود تغییر دهید.

ساعت هوشمند SMART WATCH a1 w

4- قدم شمار

قابلیت شمردن تعداد قدم ها واقعا یکی از بهترین مزایای ساعت های هوشمند می باشد. این مزیت برای افرادی که زیاد پیاده روی می کنند . طبق برنامه ورزشی خاصی عمل می کنند، عالی است. نمایش زمان، وجود GPS و نمایش تعداد گام های برداشته شده، از بهترین امکاناتی است که یک فرد می تواند از آن بهره ببرد.

 5- اتصال به گوشی هوشمند

یکی دیگر از اساسی ترین و پایه ترین مزایای ساعت های هوشمند، اتصال و همگام شدن آن با گوشی های هوشمند می باشد. برای مشاهده تماس ها و پیام ها، زمانی که گوشی در دسترستان نیست، قابلیتی فوق العاده است که نمی توان به سادگی، از کنار آن گذشت. به یاد داشته باشید که هدف پیشرفت تکنولوژی، افزایش سرعت و سهولت در فعالیت های روزانه انسان ها می باشد.

6- حس خود را با موزیک کوک کنید

یکی از بهترین حس هایی که هر انسانی در زندگی تجربه می کند، گوش دادن به موزیک است. اگر بخواهید این حس مطلوب را خیلی سریع و آسان، دریافت کنید، اسمارت واچ ها می توانند پاسخگوی این نیاز شما باشند. سایز کوچک و همیشه در دسترس بودن اسمارت واچ از مهمترین خصلت هایی است که هر گجت دیگری، دارای آن نیست.

7- ضربان قلب

یکی از عرصه هایی که اسمارت واچ ها در آن قدم برداشته اند و موفق هم شده اند، عرصه سلامتی است. در مزایای قبلی به ویژگی شمردن گام ها اشاره کرده بودیم. این بار، به سراغ ویژگی تشخیص ضربان قلب می رویم.

قطعا یکی از المان های تشخیص وضعیت سلامتی بدن، تشخیص ضربان قلب است. حالا اگر یک ساعت داشته باشید که علاوه بر نشان دادن زمان، قابلیت هایی همچون تشخیص ضربان قلب را به شما ارائه دهد، می توانید به سلامتی خود کمکی هم کرده باشید.

8- نمایش ساعت هر منطقه جغرافیایی

شما برای مطابقت دادن ساعت خود، با منطقه جغرافیایی یا کشوری که در آن قرار دارید، باید به صورت دستی، آن را تنظیم کنید. اما یکی از مزایای برجسته ساعت های هوشمند، تطابق هوشمند ساعت به نمایش گذاشته، با ساعت ناحیه جغرافیایی می باشد. این ویژگی، با وجود GPS، ایجاد می شود.

9- پیدا کردن دستگاه های متصل به ساعت

اغلب اسمارت واچ ها، ویژگی خاصی به نام تلفن یاب دارند. اگر گوشی خود را گم کرده اید، می توانید به کمک اسمارت واچ خود آن را پیدا کنید؛ به شرط آن که اسمارت واچ شما دارای ویژگی تلفن یاب باشد و از قبل به گوشی همراه شما متصل شده باشد.

ساعت هوشمند SMART WATCH DT78 NO.1

10- تقویم

برای تنظیم قرار هایتان یا منظم کردن زندگی روزمره تان، احتیاج به تقویم یا اپی مشابه آن دارید. خوشبختانه بیشتر اسمارت واچ های موجود در بازار دارای تقویم هستند.

11- طراحی های شیک

کمتر ساعت هوشمندی را می توانید پیدا کنید که لقب زیبا و شیک، برازنده آن نباشد. در ساخت ساعت های هوشمند سعی می شوند که زیبایی به بهترین شکل به مصرف کننده القا شود. البته جنس مواد به کار رفته در ساختار ساعت هم بسیار حائز اهمیت هستند و نقش مهمی را در مقاومت ساعت ایفا می کنند.

علاوه بر ظاهر زیبایی که برند تولیده کننده به شما ارائه می دهد، شما می توانید بیشتر اسمارت واچ ها را با سلیقه خودتان، شخصی سازی کنید و به زیبایی های آن بیفزایید. ساعت های هوشمند بسیار مدرنی، هم برای مردان و هم برای زنان ساخته شده است. ساعت هوشمند مردانه و ساعت هوشمند زنانه، از نظر ظاهری تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

12- آلارم ها

آلارم ها یا همان هشدار ها، از مواردی هستند که تقریبا همه افراد برای یک بار هم شذه از آن استفاده کردند. این ویژگی، مانند تقویم به ویزگی های اسمارت واچ ها افزوده شده تا واقعا بتوانید استفاده کاملی را از یک ساعت هوشمند ببرید. تنظیم برنامه های روزانه و قرار دادن آن ها روی مچ دست، می تواند، پیشرفت قابل توجهی را در زندگی شما رقم بزند.

13- کنترل سلامتی خود را بدست بگیرید

مواردی از قبیل تشخیص ضربان قلب و شمارش تعداد گام ها، کمک زیادی به سلامتی شما می کنند. اما مزایای ساعت های هوشمند برای سلامتی به همین جا ختم نمی شوند. برخی از اسمارت واچ ها، میزان فشار خون، کالری، تب و مواردی دیگر را به نمایش می گذارند. 

14- مکالمه

تعداد اسمارت واچ هایی که شما بتوانید، به وسیله آن ها مکالمه کنید، زیاد نیستند. ولی این قابلیت یکی از ارزشمند ترین ثمرات پیشرفت تکنولوژی می باشد. شاید در آینده بشتر از این قابلیت بشنوید. این گونه از ساعت ها، به سیمکارت نیاز دارند.

15- کورنومتر

این خاصیت، بیشتر برای ورزشکاران مفید است. در واقع با داشتن یک اسمارت واچ، دیگر نیاز به خرید کورنومتر نیست. تصور کنید که که کورنومتری دارید که به دست شما بسته شده است؛ علاوه بر نشان دادن ساعت، می توانید از دیگر قابلیت های آن هم استفاده کنید.

 ساعت هوشمند SMART WATCH T55 P

16- نمایش اعلانات

یکی از مسائلی که روزانه با آن ها سر و کار داریم، بررسی اعلانات (notifications) گوشی می باشد. بار ها در طول روز اعلاناتی در گوشی شما ظاهر می شود. این اعلانات اتفاقاتی را به شما گزارش می دهند. بعضی از این اعلانات اهمیت کمی و برخی دیگر اهمیت زیادی دارند. اعلانات با اهیمت بالا، تیازمند بررسی و پاسخ هستند.

یکی از ویژه ترین مزایای ساعت های هوشمند نمایش اعلانات است. شما با مشاهده اعلانات از طریق ساعت خود خیلی راحت می توانید به آن ها پاسخ دهید. 

از کجا باید اسمارت واچ تهیه کنیم ؟

قطعا یکی از مواردی که باید برای تهیه یک ساعت، به خصوص یک اسمارت واچ به آن توجه کنید، انتخاب فروشگاهی مطمئن می باشد. فروشگاهی مطمئن است که دارای المان های اعتماد خرید باشد. همچنین از قیمت ساعت های موجود در یک فروشگاه و مقایسه آن با فروشگاه های دیگر می توانید، فروشگاه را مورد سنجش قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی تی تی بول یک پیشنهاد عالی برای خرید ساعت، مخصوصا خرید ساعت اسمارت واچ می باشد. می توانید با مراجعه به این سایت از دسته بندی های آن آگاه شوید و یک ساعت مناسب تهیه کنید.

 

جمع بندی

خرید ساعت هوشمند، قطعا مزایا و فواید زیادی را به همراه دارد. وجود این همه قابلیت و ویژگی در یک جسم کوچک روی دست شما واقعا شگفتی آور است.امروزه فروشگاه و مغازه های بسیاری، اسمارت واچ به فروش می رسانند.

یکی از مسائل مهمی که باید به آن توجه کنید، آشنایی با اصول خرید است. به عنوان مثال، امکان دارد فروشگاهی، ساعتی را با قیمتی بیشتر از قیمت واقعی اش به فروش برساند. راهکار ساده این است که قیمت همان ساعت را با چندین فروشگاه دیگر مقایسه کنید تا دجار ضرر نشوید.

لینک مرتبط

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی رولکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *