گوناگون, وبلاگ

انواع ساعت کاسیو (Casio)

انواع ساعت کاسیو casio)

امروزه کمتر کسی پیدا می شود که آشنایی دنیای تکنولوژی و ساعت آشنا باشد، اما با انواع ساعت کاسیو (casio) آشنایی نداشته باشد. شرکت کاسیو یک کمپانی چند ملیتی است که در در سال ۱۹۵۷ تاسیس شد.

مرکز اصلی آن در توکیو ژاپن بوده و سابقه زیادی در تولید ماشین حساب های دیجیتالی نیز دارد.
کاسیو از اولین تولید کنندگان موتورهای کوارتز هم از نوع آنالوگ و هم دیجیتال بوده و در همین مدت ساعت های ماشین حساب دار زیادی نیز توسط این شرکت تولید شد. اگر به دنبال یک ساعت هستید که ترکیبی از امکانات مختلف را ارائه کند و در عین حال ظاهری زیبا و دوام بالا داشته باشد، انتخاب شما کاسیو خواهد بود.

 

مدل های مختلف ساعت کاسیو

از محصولات و زیر مجموعه های تولید شده توسط این شرکت می توان به جی شاک (G-Shock)، بیبی جی (Baby-G)، ادیفایس (Edifice)، پروترک (Protrek) شین (Sheen) و بیساید (Beside) اشاره کرد.

جی شاک (G-Shock) از معروف ترین انواع ساعت کاسیو (Casio)

جی شاک که یکی از معروف ترین محصولات شرکت کاسیو است که در سال ۱۹۸۳ توسط این کمپانی تولید شد. همچنان هم تولید آن ادامه دارد. شاید بتوان گفت استحکام و مقاومت در برابر همه چیز از جمله باد، ضربه و حتی عمق ۲۰۰ متری آب یکی از بارزترین ویژگی های جی شاک است.

در کل می‌توان که جی شاک را یک ساعت مناسب برای کارهای تخصصی ورزشی، مهندسی، پزشکی و نظامی دانست.

از قابلیت های فراوان محصول جی شاک می توان به لرزاننده، شمارش معکوس، زمان سنج، نور در شب و ضد آب بودن آن اشاره کرد. که با توجه به داشتن این قابلیت ها است که این محصول در رشته های نظامی، ورزشی و همچنین علمی محبوبیت خاصی دارد. صفحه ساعت های جی شاک معمولاً از جنس کریستال های معدنی بوده و به این ساعت ها مقاومت خوبی در برابر خش و ضربه در هنگام فعالیت های بدنی می دهد. ساعت های هوشمند جی شاک قادر هستند زمان های محلی متفاوتی تا ۴۸ شهر را به صورت همزمان نمایش داده و حتی اختلاف میان آن ها را نیز تخمین بزنند.

خرید ساعت مچی جی شاک

 

این محصول جی شاک را که در تصویر می بینید دارای نشانگر زمان 48 شهر متفاوت بوده. ضد آب و ضد حساسیت است و در طراحی صفحه آن از شیشه معدنی ضد خش استفاده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر  کافی است که بر روی تصویر آن کلیک کنید.

برای خرید ساعت مچی کاسیو (Casio) از فروشگاه اینترنتی تی تی بول با خیال راحت اقدام کنید!

ادیفایس (Edifice)

ساعت مچی کاسیو ادیفایس 552

مجموعه ادیفایس را می‌توان شامل طیف مختلفی از ساعت های ترکیبی بین کلاسیک و اسپرت دانست. که معمولاً مجهز چندین موتوره هستند. در گذشت زمان این ساعت ها ویژگی هایی را از جی شاک را به ارث برده و و دارای قابلیت هایی نظیر ترکیب آنالوگ و دیجیتال و قابلیت اتصال به موبایل های هوشمند و باتری های قابل شارژ خورشیدی شدند.
سری ساعت های ادیفایس مناسب استفاده‌های روزمره است و کیفیت ساخت مطلوب و همچنین طراحی زیبا و جوان پسندی هم دارد.

 

پروترک (Protrek)

اگر شما یک جهانگرد ماجراجو در دل طبیعت یا یک صحرا نورد کاوشگر و در پی آرامش هستید. پروترک می‌تواند بهترین و قابل اعتماد ترین همسفر شما در این ماجراجویی ها باشد. پروترک با داشتن ویژگی های خاصی همچون باتری خورشیدی، قطب نمای دیجیتال، ارتفاع سنج، فشار سنج، تکنولوژی کالیبراسیون رادیویی، نشانگر وضعیت ماه، نشانگر جزر و مد، میزان رطوبت، دسترسی سریع و دماسنج  بهترین انتخاب برای کسانی باشد که در پی سفر به کوه ها، جنگل ها، دشت ها، دریاها و دیگر مناطق طبیعی و آزاد هستند.

بیبی جی(Baby-G) :از انواع ساعت های کاسیو(Casio)

بیبی جی را می‌توان می توان مدل زنانه شرکت ساعت سازی کاسیو دانست که با وجود رنگ بندی جذاب و طراحی ظریف همچنان قابلیت‌های موجود در اکثر زیر مجموعه هایش همچون استحکام و مقاومت در برابر ضربه، ایجاد خش و ضد آب بودن را حفظ کند.
طراحی اعداد روی صفحه و عقربه‌های این ساعت ها معمولا به گونه‌ی لایه ‌لایه و چند بعدی است. که در نوع خود طراحی جدیدی محسوب می‌شود. در طراحی بند این ساعت ها از رزین استفاده شده است که این ساعت ها را به گزینه ایده آلی برای ورزش کردن تبدیل می کند. همچنین شیشه صفحه آن ها از نوع کریستال معدنی بوده تا آنها را در مقابل ضربه های احتمالی و ایجاد خش در ورزش یا دیگر فعالیت های بدنی محافظت کند.

شین (Sheen)

شین یک از نوع ساعت های کاسیو بوده که علاوه بر ساعت های مردانه ساعت های مطرحی نیز مخصوص بانوان طراحی می کند. طراحی شین با ظرافت خاصی را صورت گرفته و توانسته طرفداران خاصی را از دنبال کنندگان برند کاسیو به خود جذب کند. بعضی معتقدند که تولید این نوع ساعت ها الهام گرفته از تفکرات فمینیستی موجود در دهه ۸۰ میلادی باشد. به هر حال ساعت های شین همیشه گزینه مناسب برای بهره مندی همزمان از زیبایی و هوشمندی برای بانوان و آقایان می باشد.

ساعت مچی مردانه کاسیو CASIO ae-1200whd-1avdf

محصول بالا نیز از محصولات کاسیو، اورجینال بوده و دارای ضمانت نامه اصالت، دارای نشانگر زمان 48 منطقه مختلف دنیا و همچنین دارای کرنومتر و نشانگر موقعیت جغرافیایی است. برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه محصول روی تصویر آن کلیک کنید.

بیساید (Beside)

چندی است که کاسیو در اغلب زیر مجموعه هایش به خصوص محصولات بیساید. رویکرد خود را تغییر داده و تمرکز خود را از طراحی حجیم و محکم به سمت طراح های جوان پسندانه تر و ساعت های مدرن تر و شیک تر از نظر ظاهری برده است. داشتن صفحه های گرد و استفاده از رنگ های طلایی در این مدل از ساعت ها، نمونه هایی از این نوع طراحی می باشد.
از ویژگی های دیگر ساعت های بیساید کاسیو می توان به ویژگی هایی همچون نمایش همزمان چندین زمان به وقت محلی آن ها و ضد آب بودن اشاره کرد. همچنین در طراحی ساعت های بیساید اغلب از بند های فلزی و خصوصا استیل ضد زنگ استفاده شده که محبوبیت بالایی دارند.

صفحه استفاده شده در این مدل بیشتر صفحه های دایره ای و خصوصا مربعی می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *