آموزش خرید ساعت, اخبار سایت, برند ها, گوناگون

بهترین برندهای ساعت فرانسوی

shuj l]d tvhks,d

بهترین برندهای ساعت فرانسوی

هنگامی که صحبت از ساعت می شود، معمولا در فرصت اول به برندهای معروف سوئیسی فکر می کنیم در حالی که شرکت ها و برندهای معتبر دیگری نیز هستند که هم سطح با برندهای سوئیسی، به تولید ساعت های خاص و ویژه می پردازند. از کشورهای موفق در زمینه ساعت سازی می توان به کشور فرانسه اشاره کرد. جاذبه های توریستی فرانسه زبان زد خاص و عام هستند اما در این میان، صنعت سازی سازی فرانسه نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. حتی قبل از اینکه صنعت ساعت سازی سوئیس در عرصه جهانی بدرخشد، کشور فرانسه با برند Haute Horlogerie در دنیا خودنمایی می کرد. هم زمان با مهاجرت هزاران هوگانوت، فرانسه بیشتر ساعت سازهای مستعد خود را از دست داد. به هر حال، امروزه برندهای فرانسوی توانسته اند جایگاه مناسبی در صنعت سازی سزی به دست آورند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین برندهای فرانسوی بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

ساعت مچی Cartier

ساعت مچی Cartier Tank یک ساعت مستطیلی نمادین است که در طول تاریخ توسط بسیاری از زنان برجسته استفاده شده و برندهای مختلفی از این نوع ساعت الهام گرفته اند. اگرچه کارتیه به عنوان یک برند ساعت سازی معروف شناخته می شود، اما در واقع یک شرکت بسیار عظیم است که کالاهای لوکس مانند جواهرات و ساعت های گران بها را طراحی، تولید و توزیع می کند. این شرکت توسط Louis-François Cartier در سال 1847 در پاریس آغاز به کار کرد. علی رغم اینکه در حال حاضر به گروه Richemont متعلق است، اما دفتر مرکزی شرکت هنوز در پاریس قرار دارد. کارتیه در طول تاریخ طولانی خود توانست ساعت های قابل توجه دیگری مانند سانتوس ، رمز و راز و تانک آمریکا را نیز تولید کند که هر یک نمایان گر تجمل، زیبایی و ظرافت بود. همچنین اولین ساعت خلبانی و حتی اولین ساعت مچی تجاری توسط این شرکت طراحی شد.

ساعت مچ کارتیر (Cartier)

ساعت مچی Cartierساعت مچی Bell & Ross

نام تجاری Bell & Ross از نام بنیانگذاران آن یعنی برونو بلامیچ و کارلوس روسیلو گرفته شده است. این دو دوست تجارت خود را از سال 1992 با چشم انداز تولید ساعت های سخت و کاربردی که می توانند شرایط مختلف را تحمل کنند، آغاز کردند.

هم اکنون، این برند به یکی از ساعت های محبوب در بین نیروهای ویژه، پلیس، خلبانان و حتی فضانوردان تبدیل شده است. بل و راس سال ها بود که ساعت های ممتازی تولید می کردند، اما سرانجام در سال 2005 مدلی را به بازار عرضه کردند که باعث شد این برند به طور گسترده ای شناخته شود. این ساعت، BR 01 بود؛ یک ساعت بسیار مقاوم و خاص که تمام ویژگی های یک ساعت استاندارد و لوکس را در خود جای داده بود. آنچه که این برند را در جامعه بین المللی مشهور ساخته، ساختاری سخت و محکم همراه با طراحی منحصر به فرد و ساده است. در این مدل، صفحه دایره ای شکا در داخل مربع محصور شده و در هر گوشه آن یک پیچ تنظیمی قرار دارد.

Bell & Rossساعت مچی

ساعت مچی Merci

برخلاف سایر مارک های ساعت فرانسوی، Merci کار خود را با ساخت ساعت آغاز نکرد. بلکه از قبل برای کالاهای خانگی اش مشهور بوده است. پس از مدت ها،Merci اولین ساعت خود را به بازار عرضه کرد که LMM-01 نام داشت و مخففLa Montre Merci  بود. این ساعت نسبت به کارایی، مقرون به صرفه بودن و نسبتا ساده و زیباست. در ترکیب این ساعت از سبک های مینیمالیستی استفاده شده است. جالب است بدانید که این ساعت در دست امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه نیز دیده شده است.

 

Merci ساعت مچی فرانسوی

Michel Herbelin

میشل هربلین یک مارک تجاری است که در سال 1947 در چارکومانت فرانسه تاسیس گردید. در سال 1972، ژان کلود هربلین، پسر میشل، به این شرکت پیوست. با ابتکار وی، این شرکت یک استراتژی بازاریابی جدید را در پیش گرفت و ساعت هایی با کیفیت بالا را در رده های متوسط ​​تا لوکس تولید کرد. ساعت های میشل هربلین ترکیبی از زیبایی طرح های فرانسوی و دقت مهندسی سوئیسی بود که نقطه عطف شکل میشل تلقی می شد. ساعت های میشل هربلین در حال حاضر در بیش از 50 کشور جهان به بازار عرضه شده است. غالباً ساعت های این برند دارای الماس بود. میشل هربلین به خاطر شاهکارهایش در زمینه ساخت ساعت های منحصر به فرد در سراسر دنیا شناخته شده است.

Michel Herbelin

ساعت مچس Dodane

Dodane یک مارک فرانسوی است که به دلیل ساخت ساعت های خلبانی منحصر به فرد با تکنولوژی پیشرفته، در عرصه جهانی درخشیده است. نه تنها ساعت های خلبانی ، بلکه ابزارهای کابین خلبان برای هواپیماهای غیرنظامی و نظامی نیز با این مارک تولید می شدند. این شرکت خانوادگی بوده و در سال 1857 توسط آلفونس دودان راه اندازی شد. اگرچه این شرکت تا سال 1994 منحل شد ، اما در اوایل دهه 2000  توسط سدریک دودان دوباره تأسیس گردید. از جمله معروف ترین مدل های این برند می توان به TYPE 21 اشاره کرد.

Dodane

 

ساعت مچی AWAKE

Awake یک برند ساعت فرانسوی است که توسط مهندسین خلاق و طراحان فرانسوی اداره می شود. یکی از ابتکارات این برند ، برنامه 360 نام دارد، که در آن مشتریان می توانند ساعت خود را، از جمله ساعت های هر مارک ، بازیافت کنند. یکی از مجموعه های ساعت مچی این برند، شامل پروژه La Bleue است که رئیس جمهور فرانسه ماکرون به شدت از آن حمایت کرده و به عنوان یک طرح نوآور پایدار نام برده است.

ساعت مچی AWAKE

ساعت مچی Fugue

Fugue، به معنی فرار، یک برند ساعت فرانسوی است که در سال 2017 توسط Leopoldo Celi آغاز به کار کرد. این ساعت، سبک بسیار ساده ای دارد اما آنچه ساعت های آن را متمایز می کند، رویکرد مدولار برند در ساخت ساعت است. با استفاده از ساعتهای Fugue، دارندگان می توانند ساعت های خود را با قاب، صفحه و بندهایی که ترجیح می دهند مونتاژ کنند. به همین ترتیب، این طرح مدولار آزادی زیادی در اختیار دارندگان قرار می دهد تا ساعت های خود را بر اساس روحیه ، شخصیت ، لباس و غیره شخصی سازی کنند. علیرغم اینکه به دلیل ملیت صاحب مجموعه به عنوان یک مارک ساعت فرانسوی به بازار عرضه شده است، در واقع Fugue از متریال سوئیسی در ساخت ساعت خود بهره می برد.

لینک مرتبط

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

ساعت مچی هوشمند

ساعت مچی کاسیو

ساعت مچی رولکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *