اخبار سایت, برند ها, گوناگون, وبلاگ

بهترین ساعت های اقتصادی زنانه

بهترین ساعت های اقتصادی زنانه

همیشه لازم نیست برای خرید یک ساعت ساده و روزمره، میلیون ها تومان هزینه کنیم. تعدادی از افراد تصور می کنند که ساعت های زیر یک یا دو میلیون تومان، کارایی لازم را ندارند. اما هستند ساعت هایی که با قیمت مناسب، کارایی لازم و بهینه را در اختیار مشتریان قرار می دهند. مهم ترین قدم این است که ما اطلاعات کافی درباره ساعت مورد نظر خود داشته باشیم. همچنین خرید ما باید با شرایط کاری نیز مطابقت داشته باشد. به طور مثال، اگر غواص هستید، ممکن است پیدا کردن ساعت غواصی و ضد آب با مبلغ 500 هزارتومان اندکی سخت باشد، اما با همین سرمایه می توان یک ساعت روزمره، ساده و شیک را تهیه کرد. سایت تی تی بول، با در نظر گرفتن همه اقشار جامعه، به معرفی ساعت های بهترین ساعت های اقتصادی می پردازید. شما به راحتی می توانید با خرید از سایت تی تی بول،  یک ساعت منحصر به فرد با قیمت مناسب را دریافت کنید. برای آشنایی با ساعت های اقتصادی زنانه، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین ساعت های اقتصادی مردانه

ساعت مچی زنانه لی کوپر LEE COOPER LC06331.420

لی کوپر، از جمله برندهای معروف انگلیسی است که در سال 1908 توسط موریس کوپر تاسیس گردید. لی کوپر فعالیت خود را با لباس های جین آغاز کرده و سبب وارد سایر حوزه های مد و پوشاک شده است. ساعت های لی کوپر، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. یکی از بهترین ساعت های اقتصادی مربوط به برند لی کوپر می شود. LEE COOPER LC06331.420 از جمله ساعت هایی است که علاوه بر زیبایی و کیفیت، قیمت بسیار مناسبی دارد. جنس شیشه ساعت از نوع کریستال معدنی می باشد. کریستال معدنی از چندین عنصر تشکیل شده که تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند. در این صورت یک سختی مناسب ایجاد خواهد شد که به مقاومت در برابر خط و خش کمک می کند. این ساعت آنالوگ بوده و با باتری کار می کند. همچنین دقت داشته باشید که مقاومت چندانی در برابر آب ندارد. بند آن استیل بوده و حساسیت ایجاد نمی کند. با خرید از سایت تی تی بول، یک سال ضمانت به شما تعلق می گیرد.

ساعت مچی زنانه لی کوپر LEE COOPER LC06331.420

ساعت مچی زنانه کاسیو CASIO LTP-V300L-7A2

استفاده از ساعت های اسپرت برای جلسات اداری، ممکن است مناسب به نظر نرسد! به همین دلیل بهتر است از ساعت های رسمی استفاده کنیم. اگر به دنبال یک ساعت ساده و شیک هستید، پیشنهاد ما CASIO LTP-V300L-7A2 است. این ساعت توسط شرکت معروف کاسیو تولید می شود. وزن سبک این ساعت باعث می شود که دست شما خسته نشود. جنس بند آن از چرمقهوه ای بوده که جهت ست کردن با لباس های اداری مناسب می باشد. جنس شیشه نیز از نوع کریستال معدنی است. این ساعت آنالوگ بوده و نشانگر تاریخ و روز نیز بر روی صفحه درج شده است. با صرف یک هزینه مناسب، حداقل سه سال می توانید از این ساعت استفاده کنید. چنین مدلی در برابر آب، مقاومت چندانی ندارد پس هنگام شست و شوی دست و یا دوش گرفتن، آن را از دست خود خارج کنید.

ساعت مچی زنانه کاسیو CASIO LTP-V300L-7A2

ساعت مچی زنانه تیتان TITAN 2565WAB

جالب است بدانید که شرکت هندی تیتان، بزرگ ترین تولید کننده ساعت در هند و ششمین تولید کننده ساعت در جهان است. ساعت های این شرکت در عرصه های بین المللی بسیار خوش درخشیده و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این شرکت با سرمایه گذاری مشترک گروه تاتا و شرکت صنعتی تامیل نادو در سال 1984 تأسیس شد. این شرکت 150 میلیون ساعت در سراسر جهان فروخته است و سالانه بیش از 15 میلیون ساعت تولید می کند. TITAN 2565WABساعتی با زیبایی منحصر به فرد که نظر بانوان شیک پوک را به خود جلب می کند. بند حصیری استفاده شده در این ساعت جلوه خاصی به آن بخشیده است. کریستال معدنی استفاده شده در این ساعت در برابر خط و خش مقاوم خواهد بود. موتور این ساعت نیز کوارتزی بوده و مقاومت کمی در برابر آب دارد.

ساعت مچی زنانه تیتان TITAN 2565WAB

ساعت هوشمند شیائومی مدل MIBRO AIR xpaw001

امروزه، ساعت های هوشمند طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. البته دور از انتظار نیست. ویژگی های منحصر به فرد ساعت های هوشمند، هر فردی را مجذوب خود می کند. برند شیائومی، یکی از شرکت هایی که در چند سال اخیر در ساخت وطراحی کالاهای دیجیتال، پیشرفت بسیار زیادی داشته است. MIBRO AIR xpaw001 یکی از ساعت های هوشمند اقتصادی است که ارزش خرید بالایی دارد. این ساعت می تواند به تلفن همراه شما متصل شده و اعلان های آن را نمایش دهد. حسگر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر اپتیکال ضربان قلب، کالری سنج،گام شمار، کرنومتر، آلارم و تقویم از دیگر ویژگی های آن است. البته دقت داشته باشید که این ساعت از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. باتری این ساعت ظرفیت فوق العاده مناسبی دارد به طوری که میتوانید 25 روز به صورت پیاپی از آن استفاده کنید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل MIBRO AIR xpaw001

ساعت مچی زنانه فسیل FOSSIL ES3887

همانطور که مشاهده کردید، ساعت های بالا مقاومت کمی در برابر آب دارند. اما اگر به دنبال ساعتی هستید مقاومت و توانایی بیشتری در برابر آب داشته باشد، پیشنهاد ما FOSSIL ES3887 است. البته این ساعت قیمت بالاتری نسبت به سایر موارد داشته اما ویژگی های بیشتری دارد. FOSSIL ES3887، دارای شیشه ای از کریستال معدنی است که توانایی بالایی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. بند این ساعت از جنس چرم طبیعی است. ترکیب رنگ های سرمه ای، رزگلد و نقره ای جلوه خاصی به آن بخشیده است. نشاگر تاریخ، ساعت شبانه روز و روز های هفته از دیگر ویژگی های این مدل می باشد. در حقیقت ساعت FOSSIL ES3887 در دسته بندی کرونوگراف قرار داشته که در مقالات قبلی به آن پرداخته ایم.

ساعت مچی زنانه فسیل FOSSIL ES3887

تی تی بول، انتخابی مطمئن در خرید ساعت

برای خرید ساعت حتما باید از سایت ها و فروشگاه های مطمئن اقدام کنید. فروشگاه تی تی بول، از فروشگاه هایی است که در کنار کالای مرغوب و با کیفیت، خدمات ارزنده و اطمینان را به شما هدیه می کند. با خرید ساعت از سایت تی تی بول، از گارانتی یک ساله تی تی بول بهره مند خواهید شد. مسلما مسیری بهتر از تی تی بول برای خرید ساعت پیدا نخواهید کرد!

لینک مرتبط

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی زنانه

1 دیدگاه در “بهترین ساعت های اقتصادی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *