وبلاگ

ساعت و خوشتیپی : 30 نکته که باید بدانید!

ساعت و خوشتیپی

برای داشتن تیپ و ظاهری آراسته، وجود یک ساعت با ظاهر زیبا بسیار لازم می باشد. امروزه کاربرد ساعت، دیگر نشان دادن زمان نیست، بلکه وجود ساعت، یکی از ملزومات خوشتیپی می باشد. برند های گوناگون با ساخت ساعت های شیک و منحصر به فرد کمک شایانی به خوشتیپ بودن افراد می کنند.

اگر قرار های مهم دارید و می خواهید در مهمانی ها بهترین استایل خود را داشته باشید، دانستن نکاتی در مورد ساعت و خوشتیپ بودن، کمک زیادی به ظاهر شما می کند. با این مقاله از سایت تی تی بول همراه باشید.

ساعت های مچی کاسیو

نکات ساعت و خوشتیپی در سر کار

1- براي انتخاب ساعت بايد بدانيد كه كه اين ساعت را برای چه مکانی می خواهید استفاده کنید. هر مکان، ساعت مختص به خود را دارد. در سر کار باید ساعت هایی را انتخاب کنید که نه ظاهر خیلی ساده ای داشته باشد و نه خیلی تجملاتی باشد.

2- ساعتی که در دست دارید سر کار و موقع انجام دادن فعالیت های مورد نظر، نباید دست شما را اذیت کند. به جنس بند و بدنه ساعت دقت کنید و ساعتی را انتخاب کنید که باعث نارحتی دست شما نشود.

3- برند ها، یکی از اصلی ترین و مهمترین مولفه ها برای انتخاب یک ساعت در سر کار می باشند. ساعتی که هم طراحی فوف العاده داشته باشد و هم دارای قابلیت های منحصر به فرد باشد، بهترین انتخاب می باشد؛ ساعت های مچی کاسیو در این زمینه ها بهترین می باشند و هیچگاه شما را ناراضی نمی کنند. با خرید ساعت های مچی کاسیو، خوشتیپی را به خود هدیه داده اید.

4- سعی کنید از ساعت های اسپرت یا نامربوط به نوع فعالیت خود، استفاده نکنید.

5- یکی از سوال هایی که ممکن است برای هر کسی پیش بیاید این است که ساعت را باید روی کدام دستمان ببندیم. بر اساس برخی از قوانین گفته شده، اگر راست دست هستید، ساعت را روی دست چپ ببنید و اگر چپ دست هستید، ساعت را روی دست راست ببنید. البته بستگی به خوتان دارد. ساعت را روی هر دستی که راحت تر هستید ببنید.

6- سعی کنید که ساعت خود را با تیپ ظاهری خود ست کنید. برای مثال اگر در سر کار کت و شلوار به تن می کنید، از ساعتی استفاده کنید که با ظاهر کت و شلوار شما بخواند. رنگ بندی هم تاثیر بسزایی در تیپ شما دارد.

ساعت های مچی رولکس

نکات ساعت و خوشتیپی در مهمانی

7- برای مهمانی ها و مراسم ها، باید شیک ترین ساعت خود را انتخاب کنید. چه از نظر طراحی و چه از نظر جنس و رنگ بندی، ساعت شما باید در بالاترین پله خود ایستاده باشد. کاربرد ساعت دیگر درمهمانی مهم نیست؛ بلکه اصلی ترین ویژگی یک ساعت در مهمانی، بالا تر بردن سطح خوشتیپی شما می باشد.

اگر می خواهید یک ساعت فوق العاده زیبا داشته باشید، ما به شما خرید ساعت های رولکس را پیشنهاد می کنیم. ساعت های رولکس علاوه بر داشتن ظاهری خیره کننده، دارای کیفیت ساخت بالا هم هستند.

8- رنگ مولفه ای مهم که باعث مرتبط شدن پوشاک و ساعت، به یکدیگر می شود. سعی کنید رنگ بندی لباس هایتان با رنگ بندی ساعت دستتان مطابقت داشته باشند.

9- فکر نکنید که همه ساعت ها قیمت نجومی دارند. بعضی از ساعت ها در عین زیبایی و شیک بودن، قیمت مناسبی هم دارند و می توانند که شما را خوشتیپ کنند. خرید از یک فروشگاه مطمئن می تواند خیال شما را بابت قیمت ها جمع کنتد.

10- ساعت های رسمی یکی از بهترین گزینه ها برای مهمانی ها و مراسم های مهم هستند. ساعت های رسمی، به شما حس رسمی بودن می دهند. صفحه ساعت مهمترین قسمت از یک ساعت در زیبایی آن می باشد. همگام بودن جنس و رنگ عقربه ها با صفحه، اصلی ترین دلیل زیبایی یک ساعت می باشد.

11- ساعت های اسکلتون از آن دسته ساعت ها می باشند که واقعا چشمان هر کسی را به خود خیره می کنند. ساعت های اسکلتون یا همان قلب باز با طراحی کم های نظیر، سطح خوشتیپی را دو چندان می کند. موتور و بخش های داخلی ساعت های اسکلتون قابل مشاهده است؛ به همین دلیل به این ساعت ها، ساعت های قلب باز می گویند. پیشنهاد می کنم حتما چند مورد از ساعت های اسکلتون را مشاهده فرمایید.

12- لازم است بدانید که هر ساعتی در چه مکان و زمانی کاربرد دارد. برای مثال ساعت های غواصی هبچ ربطی به ست رسمی (مانند کت و شلوار) ندارند. البته در نهایت این سلیقه شماست که تعیین کننده تیپ و ظاهر شما می باشد.

ساعت های مچی اسکلتون

نکات ساعت و خوشتیپی در دانشگاه

13- داشجو ها علاقه زیادی به مرتب بودن ظاهر و تیپ خود دارند. دانشجویان باید سعی کنند که ساعتی که انتخاب می کنند نه خیلی رسمی باشد و نه خیلی ساده. ساعت مد نظر آن ها باید به راحتی در دستشان قرار بگیرد.

14- بند ساعت نقش اساسی بر قرار گرفتن ساعت روی دست شما دارد. نحوه تنظیم بند ساعت بسیار مهم است.

15- نوع و برند ساعت مورد استفاده هر کس بستگی به سلیقه او دارد. ساعت های صفحه بزرگ، از آن دسته ساعت هایی هستند که طرفدارن زیادی دارند. دانشجویان با توجه به سلیقه شان می تواند یکی از ساعت های صفحه بزرگ را انتخاب کنند و با تیپ خود آن را هماهنگ کنند.

16- وابسته به یک برند نباشید. امروزه کمپانی و برند هایی زیادی دست به کار شده اند و هر کدام حرفی برای گفتن دارند.

17- قیمت زیاد تضمین کننده رضایت شما از یک ساعت نمی باشد. با خود نگویید که چون فلان ساعت گران است، پس ساعت مورد علاقه من می باشد. ساعت مورد علاقه خود را پیدا کنید و با توجه به بودجه تان آن را خریداری کنید.

18- ساعت های اسپرت و ساده هم می تواند پیشنهاد خوبی برای استفاده در دانشگاه و آموزشگاه باشد.

نکات ساعت و خوشتیپی در اماکن ورزشی

19- ساعت های مخصوص اماکن ورزشی علاوه بر امکاناتی که برای شما فراهم می کند، باعث بهتر شدن تیپ ورزشی شما هم می شود.

20- ساعت های ورزشی موجود در بازار امکانات مختلفی را به مشتری ارئه می دهند. با توجه به نوع ورزشی که انجام می دهید باید ساعت مناسب را انتخاب کنید. امروزه رنگ بندی های متنوع ساعت های ورزشی باعث شده که راحت تر بتوانید ساعت خود را لباس های ورزشی تان ست کنید.

21- سعی کنید از ساعت های ضد آب و با صفحه کوچک استفاده کنید. صفحه کوچک هم می تواند هم در کارایی و هم در خوشتیپ بودن سما موثر باشد.

ساعت های مچی نیوی فورس

نکات ساعت و خوشتیپی در قرار های ساده و مراسم های خودمانی

22- با توجه به این که تعداد ساعت های فیک (قلابی) بالا رفته است، فریب قیمت و ظاهر آن ها را نخورید. همان طور که می دانید احتمال خراب شدن ساعت های فیک بالا می باشد. یک ساعت زیبا ولی خراب، هیچ کمکی به تیپ شما نمی کند. ضرب المثلی در این رابطه وجود دارد : “من آن قدر ثروتمند نشده ام که اجناس ارزان و بی کیفیت بخرم.”

23- جنس بدنه ساعت کمک زیادی در زیبایی ساعت و تیپ شما می کند.

24- ساعت های نیوی فورس زنانه در عین سادگی، بسیار شیک و خوش ساخت هستند. طراحی این ساعت با دقت زیادی انجام شده و برای استفاده در قرار های ساده و مراسم های خودمانی بسیار کاربرد دارند.

25- این نکته خیلی مهم است؛ پس ارزش چندین بار تکرار را دارد : متناسب بودن پوشاک شما با ساعت شما بسیار مهم است. برای مثال اگر قرار ساده ای دارید، علاوه بر داشتن پوشاک ساده، باید ساعت ساده ای هم داشته باشید. همانگ نبودن هر کدام از این موارد می تواند به تیپ شما آسیب بزند.

26- نباید قیمت ساعت های مردانه و زنانه را با هم مقایسه کرد. بلکه انتخاب درست بر اساس سلقه تان باعث خوشتیپی شما می شود. برای خرید ساعت از دیگران مشورت بگیرید، ولی در آخر خودتان تصمیم بگیرید. هیچکسی بهتر از خودتان با علاقه هایتان آشنایی ندارد.

نکات ساعت و خوشتیپی در قرار های مهم و مراسم های رسمی

27- برای قرار های مهم باید بهترین ساعت خود را انتخاب کنید. ساعت باید به درستی روی دست شما قرار بگیرد و به راحتی جابجا نشود. اگر می خواهید به نهایت شیک بودن و خاص بودن برسید، پیشنهاد من خرید ساعت های اتوماتیک می باشد. این نوع ساعت ها طراحی خاص و مثال زدنی دارند که این طراحی باعث خوشتیپ شدن شما می شوند.

28- توجه زیاد به ساعت خودتان در قرار های مهم، خوب نیست و احتمال دارد باعث دید منفی طرف مقابل به شما بشود. مخاطب شما شاید فکر کند که شما می خواهید ظاهر خود را به رخ بکشید یا اینکه حواستان به جای دیگری است.

29- بند ساعت مچی، نقش موثری در خوشتیپ بودن شما دارد. اگر جنس بند ساعتی که قصد دارید آن را تهیه کنید، بررسی نکنید، احتمال دارد بعدا با مشکل روبرو بشوید. بعضی از جنس ها، به ویژه برخی از جنس های چرمی، بعد از مدتی خراب می شوند.

30- ساعت را متناسب با اندازه مچ دستتان انتخاب کنید. هر چه ساعت با مچ دست شما و به صورت کلی، با تیپ شما سازگار تر باشد، تیپ بهتری خواهدی داشت.

 

جمع بندی

برای خرید یا انتخاب یک ساعت همه چی به سلیقه شما بستگی دارد. اما یک سری نکات و قوانین وجود دارند که رعایت آن ها باعث خوشتیپ تر شدن شما می شوند. در کنار احترام به سلیقه تان، این نکات را هم رعایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *