دسته‌بندی نشده

معرفی ساعت های هوشمند شیائومی

معرفی ساعت های هوشمند شیائومی

کمتر کسی است که نام برند شیائومی را نشنیده باشد. با اینکه مدت زمان زیادی از ورود شیائومی به صنعت تکنولوژی نگذشته است، اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته در از بسیاری از رقیبان خود پیشی بگیرد. در حال حاضر، اکثر برندهایی که در تولید موبایل و لپ تاپ پیشرو هستند، به تولید گجت های هوشمند نیز می پردازند. در ادامه به معرفی ساعت های هوشمند شیائومی معتبر در بازار ایران پرداخته ایم…

در حالی که شیائومی تا سالیان متمادی، گجتی مانند ساعت های هوشمند را به بازار عرضه نکرده بود. تا اینکه بالاخره صنعت تکنولوژی متحول گشت! ساعت های هوشمند شیائومی در مدت زمان کوتاهی، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد و به سراسر جهان صادر گردید. اما این ساعت ها، چه ویژگی هایی دارند و برای چه افرادی مناسب هستند؟ در ادامه مقاله به بررسی خصوصیات ساعت های هوشمند شیائومی می پردازیم. با تی تی بول همراه باشید.

درباره شرکت ساعت مچی شیائومی

محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، تقریبا نیاز همه افراد جامعه است. شیائومی یک شرکت چینی است که در زمنیه تولید لوازم الکترونیکی فعالیت می کند. این شرکت در بیش از 100 کشور نمایندگی دارد و در سال 2014 به عنوان با ارزش ترین استارتاپ فناوری جهان شناخته شده است.

شیائومی در حال حاضر در رتبه ا70 در بین 100 مارک با ارزش برتر جهانی در سال 2021 توسط Kantar BrandZ قرار دارد. لی جون در آوریل سال 2010، شرکت شیائومی را تاسیس کرد. شیائومی توانست در سال 2014، عنوان بزرگ ترین شرکت تولید کننده تلفن همراه را در چین کسب کند.

این شرکت همچنین به تولید لپ تاپ، انواع گجت هوشومند، لوازم جانبی موبایل و… می پردازد. در چند ماه اخیر، ساعت های هوشمند شیائومی محبوبیت زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. ساعت های هوشمند شیائومی در مدل های مختلفی تولید می شود که مهم ترین آن ها شامل Amazfit، MI band،  Redmi band و Haylou اشاره کرد. در ادامه، به شرح ویژگی هر یک از این مجموعه ها می پردازیم.

آمازفیت (Amazfit)، جلوه زیبایی

آمازفیت (Amazfit)، جلوه زیبایی

تا قبل از ورود شیائومی به حوزه ساعت های هوشمند، اپل پرچمدار این مسیر بود. همچنین، ساعت های اندرویدی نیز محبوبیت چندان زیادی نداشتند تا اینکه شیائومی وارد این میدان شد. کیفیت فوق العاده بالا و قیمت مناسب سبب شد تا بسیاری از نگاه ها به سمت شیائومی هدایت شود. در نهایت گروه هائومی، یکی از بزرگنرین زیرمجموعه های شرکت شیائومی، به تولید ساعت های منحصر به فرد آمازفیت پرداخت. آمازفیت، دیدگاه تعداد زیادی از افراد را به ساعت های مچی اندرویدی تغییر داد. مدل های متنوعی از سری آمازفیت عرضه شده که هر یک ویژگی خاص خود را دارند و شامل موارد زیر می شوند:

  • Amazfit Verge: اگر به دنبال یک ساعت هوشمند خاص برای زندگی رومزره هستند، قطعا آمازفیت مدل verge انتخاب مناسبی خواهد بود. این محصول بر برنامه های تناسب اندام متمرکز بوده و شامل صفحه نمایش AMOLED، بدنه پلی کربنات و بند ساعت سیلیکونی می باشد. این ساعت 43 میلی متری در رنگ های خاکستری، آبی و سفید مهتابی عرضه می شود. باتری این ساعت در صورت استفاده عادی، 5 روز عمر می کند. این ساعت هرچقدر اسپرت به نظر می رسد، اما در برابر آب مقاوم نیست. به همین دلیل بهتر است در استخر از آن استفاده نکنید!
  • Amazfit Bip: ممکن است ساعت های گرد مورد پسند شما نباشد، پس حتما نگاهی به Amazfit Bip بیندازید. قاب پلی کربناتی آن، استحکام بالایی به ساعت می بخشد وهمچنین وزن چندان زیادی ندارد. در این صورت فشار زیادی به دست شما وارد نمی شود. عمر باتری ممکن است به اندازه برخی دیگر از ساعت های Amazfit نباشد، اما با استفاده معمولی می تواند 9 روز دوام بیاورد. این مدل بیش از 30 حالت ورزشی را پشتیبانی می کند.
  • Amazfit GTS: اگر برای اولین بار است که وارد دنیای ساعت های هوشمند می شوید، بهتر است که از ساده های هوشمند ساده استقاده کنید. Amazfit GTS یکی از همین انتخاب هاست. این ساعت از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار بوده و جنس بدنه آن از آلومینیوم می باشد. صفحه نمایش AMOLED این ساعت، وضوح بالایی را در اختیار شما قرار می دهد. عمر باتری آن نیز در صورت استفاده عادی به 14 روز می رسد.
  • Amazfit GTR: اگر به دنبال یک طراحی کلاسیک و در عین حال مدرن هستید، Amazfit GTR می تواند انتخاب مناسبی باشد. این مدل در در نوع کلاسیک و اسپرت تولید می شود. مدل اسپرت از آلومینیوم و کلاسیک از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. هر دو ساعت هوشمند آمازفیت دارای صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی AMOLED با دو دکمه جانبی هستند.

MI band، انتخاب ساعت  حرفه ای ها!

MI band، انتخاب ساعت  حرفه ای ها!

می بند قطعا یکی از محبوب ترین ساعت های هوشمند در سراسر جهان است. این ساعت ها سبک، کوچک و ارزان هستند اما کارایی فوق العاده بالایی دارند. شارژر مغناطیسی و صفحه نمایش OLED از بارزترین ویژگی می بندها محسوب می شود. بندهای این ساعت معمولا از سیلیکون بوده و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. بندهای این مدل قابل تعویض بوده و می توانید از هر رنگی استفاده کنید. بهتر است به جهت جلوگیری از خط و خش، از شیشه محافظ صفحه بهره بگیرید. می بند، انواع مختلفی از حالت های ورزشی را پشتیبانی کرده و می تواند ضربان قلب و اکسیژن خون شما را اندازه بگیرد. می بند، قطعا یکی از بهترین گزینه ها در بین ساعت های هوشمند میان رده است.

Redmi band، انتخابی مناسب برای روزمره!

Redmi band، انتخابی مناسب برای روزمره!

در نگاه اول ممکن است با دیدن ردمی بند ها، به یاد ساعت های هوشمند اپل بیفتید! ردمی بندها در ساعت های میان رده بسیار عالی هستند. این ساعت ها وزن کمی دارند و فشاری به مچ دست وارد نمی کنند. TPU مورد استفاده در آن ها، از خط و خش جلوگیری خواهد کرد. طراحی کلی این محصول ساده است و برای استفاده روزمره مناسب می باشد.

صفحه از نظر روشنایی عملکرد خوبی دارد. این ساعت در رنگ های آبی، مشکی و عاجی موجود است. بندها از جنس سیلیکون هستند و انعطاف پذیری بالایی دارند. پشتیبانی از یازده حالت ورزشی، جی پی اس، شتاب سنج، قطب نما، فشار سنج، مانیتور ضربان قلب و… از دیگر ویژگی های این محصول محسوب می شود.

Haylou، فراتر از ساعت هوشمند!

Haylou، فراتر از ساعت هوشمند!

شیائومی و زیر مجموعه های آن، فراتر از حد انتظار عمل می کنند. Haylou یکی از بهترین مارک های چینی در ساعت های هوشمند بوده که در زیر مجموعه شیائومی قرار دارد. طراحی مدرن، امکانات منحصر به فرد و قیمت باورنکردنی از مهم ترین مشخصات این محصول است.

این ساعت وزن کمی داشته و از حالت های ورزشی متعددی پشتیبانی می کند. رنگ تمام بدنه این ساعت مشکی است. اگر به دنبال یک ساعت شیک، اسپرت و دایره ای شکل هستند، هایلو سلار یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *