آموزش خرید ساعت, وبلاگ

معرفی ۵ برند ساعت مچی با سبک اسپرت

ساعت مچی با سبک اسپرت

یکی از محبوب ترین اکسسوری ها در بین افراد، ساعت مچی می باشد. ساعت مچی به استایل افراد جان میبخشد. و سبب بالا رفتن اعتماد به نفس نیز می شود. ساعت مچی اسپرت، از سبک هایی می باشد که بسیار پر طرفدار است. و برای همه ی سنین مناسب و قابل استفاده است. ساعت های اسپرت برای خانم ها از ظرافت و رنگ بندی های خاصی نسبت به ساعت اسپرت برای آقایان برخوردار است. اما امروزه به دلیل وجود ساعت های یونیسکس دیگر تفاوتی میان ساعت های اسپرت مردانه و زنانه وجود ندارد. در ادامه به معرفی ۵برند محبوب از تولید کننده های ساعت مچی اسپرت می پردازیم.

ساعت مچی با سبک اسپرتساعت اسپرت زنانه و مردانه برند سواچ:

سواچ یک برند سوئیسی محبوب می باشد. که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. ساعت های اسپرت برند سواچ علاوه بر زیبایی از کیفیت و دوام بالایی نیز برخوردارند. ساعت سواچ مدل SUOB149-1یکی از جذاب ترین برندهای سواچ می باشد. که با ترکیب رنگ زرد و مشکی، زیبایی ظاهر و جذابیت استایل شما را دو چندان می کند. موتور ساعت الکترونیکی و یا کوارتز می باشد. جنس شیشه و بدنه از کریستال معدنی و پلاستیک مقاوم است. بندهای سیلیکونی ساعت سواچ نیز بر زیبایی آن افزوده است.

ساعت مچی با سبک اسپرتساعت اسپرت زنانه و مردانه کیو اند کیو:

کیو اند کیو زیر مجموعه برند سیتیزن است. این برند ژاپنی با هدف تولید ساعت های با قیمت مناسب، زیر مجموعه برند سیتیزن قرار گرفته است. ساعت های کیو اند کیو علاون بر تنوع در طرح و رنگ، از کیفیت بالا و قیمت ومناسبی برخوردارند. بنابراین اگر به دنبال ساعت فوق العاده از نظر زیبایی و کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستید، ساعت کیو اند کیو گزینه مناسبی می باشد.

ساعت مچی مردانه کیو اند کیو Q&Q Q892J432Y

ساعت مچی با سبک اسپرتساعت اسپرت زنانه و مردانه فراری:

برند فراری را بیشتر از خودرو و عطرهایش می شناسند. اما سال هاست که این برند توانسته در تولید ساعت مچی فعالیت کند‌. و بسیار محبوب نیز می باشد. مدل ۸۳۰۴۷۹ این برند قابل استفاده برای خانم ها و آقایان می باشد‌. جنس بدنه و بند ساعت از پلاستیک می باشد. که از مقاومت بالایی برخوردار است. در برابر رطوبت و آب نیز ماندگاری و دوام بالایی دارد.

ساعت زنانه برتر برای خانم ها : با هر بودجه ای!

ساعت مچی با سبک اسپرتساعت اسپرت مردانه و زنانه آیس واچ:

در سال ۲۰۰۷ شخصی به نام ژان پیر لوتگن برند آیس واچ که یک برند بلژیکی محسوب می شود را تأسیس کرد. با سال ها تولید موفق و مقرون به صرفه در صنعت ساعت سازی خوش درخشیده است. آیس واچ مدل ۰۱۶۹۳۸ یک طرح خاص و جذاب برای همه ی سنین و سلیقه ها می باشد. که علاوه بر زیبایی ظاهری، کیفیت و ماندگاری بسیاری دارد. شیشه ی معدنی به کار برده شده در این ساعت، ضد ضربه و خط و خش می باشد. بند سیلیکونی به کار برده شده در این ساعت راحتی و سادگی را برای شما به همراه خواهد داشت.

ساعت مچی با سبک اسپرتساعت اسپرت مردانه کاسیو مدل جی شاک:

برند کاسیو یکی از محبوب ترین برندها در بین جوانان محسوب می شود. که با تولید و ساخت ساعت های ضد ضربه محبوبیت و شهرت خود را دو چندان کرده است. ساعت های جی شاک با قیمت ها و طرح های متنوعی تولید می شوند. که برای قشرهای مختلف جامعه قابل دسترسی باشد. از نظر کیفیت و دوام، از درجه ی بالایی برخوردار هستند. مقاوم و ضد ضربه می باشند. اگر به دنبال یک ساعت با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، می توانید مدل های مختلف ساعت های اسپرت جی شاک را بررسی و سپس خریداری نمایید. ساعت عقربه ای کاسیو مدل GA-2000-1A2DR3نیز یک ساعت مردانه اسپرت لاکچری و شیک می باشد. که ظاهری جذاب را برای شما به ارمغان می آورد. از کیفیت و قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

سخن پایانی

برای داشتن یک انتخاب عالی و بی نظیر، باید راحتی ساعت روی دست را نیز در نظر بگیرید. که بهتر است از بندهای سیلیکونی یا استیل که حساسیت پوستی نیز ایجاد نمی کنند استفاده کنید. برای داشتن هماهنگی میان رنگ ساعت و استایل خود، بهتر است در انتخاب رنگ دقت کنید. تا استایلی دلنشین و جذاب داشته باشید. اصل بودن ساعت نیز یکی از فاکتورهایی است که باید در نظر بگیرید. و برای داشتن خریدی مطمعن بهتر است از مراکز معتبر خرید نمایید.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *