آموزش خرید ساعت, وبلاگ

معرفی ۵ برند ساعت مچی با سبک مجلسی

معرفی ۵ برند ساعت مچی با سبک مجلسی

ساعت مچی یکی از بهترین اکسسوری ها برای تکمیل کردن استایل افراد خوش پوش و خوش سلیقه می باشد. انتخاب ساعت مچی متناسب با سلیقه و استایل مورد نظر، ظاهری خاص و شیک را برای شما به همراه دارد. یکی از انواع ساعت مچی ها که وجود آن در کمد شما ضروری است، ساعت مجلسی می باشد. ساعت های مجلسی برای شرکت در مراسم های خاص، مهمانی ها و حتی گپ های دوستانه قابل استفاده است. و ظاهری جذاب را به شما هدیه میدهد. هم چنین با استفاده از ساعت های مجلسی در مهمانی ها، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. برند های بسیاری به تولید و طراحی ساعت مجلسی می پردازند. که ما بهترین ها را در این مقاله به شما معرفی می کنیم.

ساعت زنانه برای مهمانی

ساعت مچی با سبک مجلسیساعت مجلسی برند فیلیپ پلین:

برند فیلیپ پلین، یک کمپانی امریکایی است. که با طراحی های متفاوت و خاص برای ساعت های مردانه، توانسته افراد بسیاری را به خود جذب کند. استفاده از نگین های رنگی برای ساعت های مردانه، طراحی های این برند را خاص و جذاب کرده است. این ساعت ها برای آقایانی که ساعت های براق و پیچیده را دوست دارند، کاملا مناسب است. این برند از نماد جمجه سر در اغلب ساعت های خود استفاده کرده است. که طراحی ساعت های مجلسی آن را از سایر طراحی های خود متمایز ساخته است.

ساعت مچی با سبک مجلسیساعت مجلسی برند جویسا:

جویسا یک برند سوئیسی موفق در زمینه تولید و طراحی ساعت مجلسی زنانه می باشد. گاهی ساعت مردانه نیز تولید می کنند. برند جویسا بیشتر تمرکز خود را در تراش شیشه ی ساعت های مجلسی قرار داده است. که جلوه گر ظاهری خاص  روی دست شما می باشد. علاوه بر ظاهر شیک و لاکچری، از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است. استیل ضد زنگ، بند چرم طبیعی، استفاده از نگین و صدف زیبایی آن را دو چندان کرده است.

ساعت مچی با سبک مجلسیساعت مجلسی برند مایکل کورس:

تمامی محصولات و تولیدات برند مایکل کورس سبک مجلسی و فشن می باشد. و خط تولید این برند از ابتدا دارای هدف مشخص بوده است. نماد طراحی این برند استفاده زیاد از نگین در صفحه و بدنه آن می باشد. این برند امریکایی است. که با تولیدات لاکچری و نمادین توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند.

ساعت مردانه برای مهمانی

ساعت مچی با سبک مجلسیساعت مچی برند متی تیسوت:

متی تیسوت نیز یک برند سوئیسی با متریال با کیفیت و با دوام می باشد. که در تولید ساعت های زنانه و مردانه، در سبک های کلاسیک و فشن بسیار موفق و زبان زد بوده است. هم چنین انتخاب مناسبی برای زوج هایی که به ساعت های ست علاقه مندند، می باشد.

ساعت مچی برند امیل شوریه:

یکی از برندهای تولید کننده ساعت مچی با سبک مجلسی و یا فشن، برند امیل شوریه می باشد. این برند در طراحی ساعت های فشن بسیار موفق بوده است. و در بین طرفداران خود از محبوبیت بالایی برخوردار است. علاوه بر سبک فشن، در سبک های کلاسیک و اسپرت نیز کاملا معروف و شناخته شده است. این برند از متریال های با کیفیتی در ساخت ساعت مچی استفاده می کند. بند چرم طبیعی، استیل ضد زنگ، شیشه ضد خش و… نمایانگر کیفیت و خاص بودن ساعت های این برند می باشد.

ویژگی های یک ساعت مچی مجلسی خوب:

جنس بدنه: یکی از ویژگی های مهم در ساعت مچی، جنس بدنه ی آن می باشد. که علاوه بر تأثیر بر زیبایی ظاهری، کیفیت و دوام ساعت را نیز نشان میدهد.

جنس شیشه: صفحه نمایش ساعت به وسیله شیشه پوشانده، یا به عبارتی محافظت می شود‌. بنابراین جنس شیشه و ضد خط و خش بودن آن بسیار مهم می باشد.

جنس بند: بند ساعت تأثیر مستقیم و بسزایی در زیبایی ظاهر دارد‌‌. بندهای ساعت قابل تعویض هستند. و به راحتی می توان آن ها را تغییر داد. هم چنین در راحتی و روی دست قرار گرفتن نیز حائز اهمیت اند.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *