آموزش خرید ساعت, وبلاگ

مقایسه میزان نگهداری  شارژ اپل واچ و سامسونگ واچ

مقایسه میزان نگهداری  شارژ اپل واچ و سامسونگ واچ

با پیشرفت روز افزون در زمینه ساخت ساعت مچی هوشمند، و هم چنین افزایش قابلیت ها و توانایی های این مدل، عمر باتری ساعت مچی به چالش کشیده شده است. برخی کمپانی های ساعت سازی به دنبال کاهش قابلیت ها، و طولانی بودن عمر باتری می باشند. اما برخی شرکت ها، مانند کمپانی اپل، به دنبال افزایش سرعت در شارژ کردن ساعت مچی هستند. سرعت شارژ در اپل واچ سری ۷نسبت به سری های قبلی خود بیشتر شده است.

عمر باتری اپل واچ:

کمپانی اپل به دنبال دادن بهترین ارائه به طرفداران خود می باشد. بنابراین، توجهی به عمر باتری ندارد. و بیشتر به دنبال افزایش قابلیت ها در محصولات خود می باشد. با این حال ادعای نگهداری شارژ تا ۱۸ساعت را دارد. که با فعالیت نرمال امکان پذیر است. در صورت استفاده ی زیاد و همزمان از قابلیت های ساعت، از عمر مفید آن کاسته می شود.(بهترین مدل های ساعت مچی لمسی)

مقایسه میزان نگهداری  شارژ اپل واچ و سامسونگ واچمقایسه میزان نگهداری شارژ در اپل و سامسونگ:

اپل واچ و سامسونگ واچ، دو برند متفاوت از هم شناخته می شوند. که عمر باتری در هر دو کاملا متفاوت است. میزان نگهداری شارژ در اپل واچ سری ۷، ۱۸ساعت اعلام شده است. در صورتی که سامسونگ واچ تا ۴۰ساعت توانایی نگهداری شارژ را خواهد داشت. اگر از افرادی هستید که میزان نگهداری سارژ برایتان اهمیت دارد، میتوانید از ساعت های هیبریدی استفاده کنید. که دوتم و عمر بسیار بالایی نسبت به سایر ساعت های هوشمند دارند.

ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Watch 3 41mm global

مقایسه میزان نگهداری  شارژ اپل واچ و سامسونگ واچروش های افزایش عمر باتری:

کاهش روشنایی صفحه نمایش: کم کردن میزان روشنایی صفحه نمایش ساعت های هوشمند، به میزان قابل توجهی در افزایش عمر باتری مؤثر و مفید واقع می شود.

خاموش کردن صفحه نمایش همیشه روشن: با غیر فعال کردن این قابلیت در ساعت های هوشمند می توانید به عمر مفید باتری خود بیافزایید.

عدم بروز رسانی بک گراند: اپل واچ قابلیت بروزرسانی خودکار پس زمینه خود را دارد. با غیر فعال کردن این قابلیت می توانید عمر مفید باتری خود را افزایش دهید.

بستن اپلیکیشن های غیر ضرور: قطعا به تمامی برنامه های موجود در ساعت های هوشمند نیازی نخواهید داشت. بنابراین با بستن برنامه های غیر ضروری باتری عمر مفید بیشتری خواهد داشت.

فعال کردن صرفه جویی در مصرف باتری: در ساعت های هوشمند، قابلیتی به نام صرفه جویی در مصرف باتری وجود دارد. کن لا فعال کردن آن، تمامی برنامه های ساعت هوشمند، بسته می شوند. تنها امکان نمایش زمان را خواهد داشت. با فعال کردن این قابلیت، به عمر مفید باتری خود می افزایید.

مقایسه میزان نگهداری  شارژ اپل واچ و سامسونگ واچسخن پایانی

ساعت های گلکسی واچ۴برای ارزیابی سلامت جسمی و هم چنین قابلیت های متفاوت دیگری را در اختیارتان می گذارد. اما اپل واچ سری ۷ برای هدف تناسب اندام می توان. کاملا کاربردی و مؤثر واقع شود. با در دست داشتن گوشی های سامسونگ، گلکسی واچ۴ و با داشتن اپل واچ، سری ۷آن را به شما پیشنهاد می دهیم. کاربرانی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند، می توانند برخی از قابلیت های گلکسی واچ ۴ نیز بهره مند شوند. با مقایسه های انجام شده می توان گفت که گلکسی واچ ۴دارای قابلیت و شرایط بهتری نسبت به اپل واچ سری ۷قرار دارد‌.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *