وبلاگ

چگونه ساعت مچی خود را بفروشیم؟

خرید و فروش ساعت های دست دوم و کارکرده برای افراد بسیاری که می خواهند کم تر هزینه کنند و ساعت لوکسی داشته باشند. و یا افرادی که به کوچک کردن کلکسیون خود فکر می کنند، ایده ی بسیار خوب و جذابی می باشد. اما مشکلات و دغدغه های خاص خود را دارد. ساعت شما قبل از فروش مورد بررسی و رصد قرار می گیرد. فروش ساعت دست دوم، مقدماتی را میطلبد که باید به آن اشراف کامل داشته باشید. در غیر این صورت ساعت شما به فروش نمیرود. و یا به قیمت پایین تر از ارزش آن مجبور به فروش می شوید. بنابراین برای فروش ساعت دوم خود، قبل از هر چیزی به رعایت نکات مربوطه، و هم چنین با آگاهی کامل اقدام کنید. در ادامه برخی از این نکات را که از متخصصان مجرب در این زمینه جمع آوری شده است، در اختیارتان می گذاریم.

راه های تشخیص ساعت کاسیو اصل و تقلبی

  1. پیدا کردن پلت فرم مناسب: راه های مختلف و بسیاری برای فروش ساعت وجود دارند. راه هایی مانند، فروختن به دلال، آگهی کردن و یا خریدارانی که خانگی هستند. بنابراین بهتر است قبل از هر چیزی و در مرحله اول یک راه حل و خریدار خوب و واقعی را انتخاب کنید. اطلاع از قیمت و ارزش ساعتتان باعت می شود که شما بهترین مسیر را برای فروش ساعت خود انتخاب کنید. اگر ساعت شما از ارزش بالایی برخوردار است، بهتر است که در سایت ها و فروشگاه های معتبر قرار دهید. اگر ساعت خاص و منحصر به فردی است، در حراج های تلگرامی قرار دهید. زیرا به صورت مزایده در می آید. و بر سر قیمت آن رقابت می شود. اگر ساعت شما از ارزش متوسطی برخوردار است و دسترسی به آن برای همه امکان پذیر است، بهتر است که به دلال بفروشید. انجمن های مختلفی نیز جهت خرید ساعت دست دوم و با ارزش شما وجود دارد. که با توجه به برند ساعت خود می توانید یکی از راه های ذکر شده را برای فروش ساعت خود انتخاب کنید‌.
  2. تهیه فهرست: برای فروش ساعت خود باید فهرستی از اطلاعات در مورد ساعت تهیه کنید. که مشخصات ساعت شما را به طور کامل بیان کند‌. زمان خرید ساعت، میزان استفاده از آن، تعویض قطعات، دفعات سرویس کردن، نوع کارکرد، اصل و یا فیک بودن آن را در چند پاراگراف شرح دهید.

  1. نگهداری سوابق: مدارک موجود و مربوط به ساعت را نگهداری کنید. تا در زمان فروش در اختیار مخاطب قرار دهید. وجود مدارک و سوابق ساعت، از ارزش ساعت کم نمی کند. و همان قیمتی که انتظار می رود به فروش میرسد. وجود جعبه، شناسنامه، قبض های مربوط به سرویس که انجام داده اید، همگی دال بر صحت کلام شما می باشد. و با این عمل شما ثابت میکنید که قیمت و ارزش واقعی ساعت شما چقدر است. عدم ارائه مدارک موجب میشود که ساعت را به قیمت کمتری به فروش برسانید.
  2. گرفتن عکس های خوب: گرفتن عکس های خوب و با کیفیت، یکی از مؤثر ترین عوامل در فروش ساعت می باشد. با گرفتن عکس از ساعت در مکانی با نور و زاویه مناسب، افراد بسیاری را به سمت خرید ساعت خود جذب می کنید. اگر ساعت در محیطی پر از نور و یا محیطی تاریک عکس برداری شود، تصویری نامناسب و نامعقول خواهید داشت. بنابراین عکسبرداری از مهم ترین عوامل در فروش ساعت می باشد.

  1. تبلیغ در فضای مجازی: فضای مجازی ابزاری بسیار قدرتمند و پر مخاطب است. که شما می توانید بعد از گرفتن عکس های خوب و با کیفیت، آن را در اینستاگرام قرار دهید. زیرا منبعی پر از مشاغل و پیج های فروش و تبلبغاتی است. که ساعت های دست دوم و کارکرده نیز می توانند در این فضا به خوبی فروخته شوند.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *