آموزش خرید ساعت, اخبار سایت, برند ها, وبلاگ

چرا ساعت SEIKO طرفدارهای زیادی دارد؟

5 دلیل برای خرید ساعت سیکو

ساعت سیکو در طول تاریخ طولانی خود به یکی از مشهورترین و معتبرترین برندهای ساعت در جهان تبدیل شده است. این برند ابتدا به عنوان یک فروشگاه کوچک که متعلق به موسس این برند، کینتارو هاتوری بود، شروع به کار کرد. این مغازه ساعت و ساعت می فروخت و این ساعت ها را تعمیر می کرد. این چندین دهه تجربه به این برند اجازه داده است تا تخصص خود را در زمینه ساعت سازی رشد دهد و توسعه دهد. این تضمین می کند که هر ساعت ساخته شده از بالاترین کیفیت برخوردار است. سیکو در طول سال ها به دلیل قابلیت اطمینان و کیفیت ساعت های این برند، طرفداران وفادار خود را افزایش داده است. ساعت‌ سیکو از جمله قابل‌کلکسیون‌ترین ساعت‌ها در صنعت ساعت‌شناسی هستند. این برند به طور مرتب مدل های محدود بسیار مطلوبی را عرضه می کند. اگر هنوز این برند فوق العاده محبوب و معتبر را کشف نکرده اید، در اینجا 5 دلیل برای خرید ساعت سیکو آورده شده است.

ساعت سیکو کیفیت خوبی را در مقابل هزینه ای که پرداخت میکنید به شما ارائه می دهند

سیکو ساعت هایی را با طیف وسیعی از قیمت ها ارائه می دهد. این برند هم ساعت‌های گران‌قیمت و هم ساعت‌های مقرون به صرفه ایجاد می‌کند تا اطمینان حاصل کند که یک مدل سیکو کامل و در دسترس برای هر مجموعه‌ای وجود دارد. تجربه و تخصص سیکو در ساخت ساعت تضمین می کند که ساعت های آن در هر قیمتی از کیفیت برتر برخوردار باشند. این برند در مورد کیفیت حرکات و مواد ساعت های خود به خطر نمی افتد. در عوض، هزینه ها با استفاده انحصاری از حرکات داخلی کاهش می یابد. این به کلکسیونرها این امکان را می دهد که مدل سیکو کامل خود را بر اساس سبک شخصی و الزامات انتخاب کنند زیرا کیفیت در ساعت های با قیمت پایین تر لحاظ نمی شود. ارزش عالی سیکو برای پول یکی از 5 دلیل اصلی برای خرید ساعت سیکو است.


این ساعت دارای حرکت نمادین Seiko با استفاده از مواد با کیفیت بالا و قیمت قابل دسترس و مقرون به صرفه است. صفحه سبز رنگ باعث می شود که این ساعت روی مچ دست برجسته شود. این یک قطعه بیانیه کلیدی در هر مجموعه ای است. این صفحه دارای دیافراگم روز هفته و تاریخ برای زمان سنجی بهینه است. یک قاب فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا، حرکت کوارتز قابل اعتمادی را در خود جای داده است که ساعت را نیرو می دهد. این ساعت تا عمق 100 متری یا 10 بار در برابر آب مقاوم است، به این معنی که می توان آن را برای برخی از فعالیت های شنا استفاده کرد. ساعت با استفاده از یک بند چرمی قهوه‌ای کلاسیک که با دوخت سفید تزئین شده روی مچ دست محکم می‌شود. این ساعت به اندازه کافی سنتی برای استفاده روزانه است. با این حال، صفحه سبز پررنگ به آن پیچ و تاب معاصر می دهد و آن را گزینه ای عالی با قیمت مقرون به صرفه می کند.

مدل‌های تولید محدود این برند، ساعت‌های کلکسیونی محبوب هستند

برند ساعت سیکو اغلب نسخه های محدود برخی از محبوب ترین مدل های خود را برای تجلیل از این ساعت ها و میراث آنها عرضه می کند
ساعت‌های نسخه محدود بین کلکسیونرها محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارند و آن‌ها را به ساعت‌های بسیار مطلوبی تبدیل می‌کنند. این ساعت ها اغلب از نظر تعداد محدود هستند و بنابراین ارزش خود را به خوبی حفظ می کنند. ساعت‌های تولید محدود این برند اغلب با همکاری سایر شرکت‌ها، طراحان و سازمان‌های خیریه هستند. برخی از ساعت‌های نسخه محدود صرفاً بازسازی‌شده‌ای از ساعت‌های قدیمی سیکو هستند که تولیدشان را متوقف کرده‌اند که با تغییر و تحولی مدرن دوباره عرضه می‌شوند. نسخه‌های محدود سیکو راهی عالی برای مجموعه‌داران این است که احساس کنند صاحب افتخار بخشی از تاریخ این برند هستند.


این ساعت در نسخه محدود تنها به 1200 قطعه در سراسر جهان محدود شده است و آن را به یک ساعت بسیار جمع آوری تبدیل می کند. این ساعت به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ساخت اولین ساعت 1000 متری غواصی Saturation سیکو عرضه شد. این مدل از مجموعه Prospex این برند می باشد. این نام ترکیبی از کلمات “حرفه ای” و “مشخصات” است تا بر ویژگی های اصلی ساعت ها تأکید کند. این ساعت با استفاده از سرامیک و تیتانیوم ساخته شده است که به آن روکشی با کیفیت و مستحکم بخشیده است. یک حرکت کوارتز کالیبر 7C46 ساعت را نیرو می دهد و از دقیق و قابل اعتماد بودن آن اطمینان می دهد. این ساعت تا عمق 1000 متری یا 100 بار در برابر آب مقاوم است. از آنجایی که این ساعت یک مدل نسخه محدود است، هم بند سیلیکونی مشکی و هم یک دستبند سیلیکونی اضافی دارد. ساعت و لوازم جانبی آن در یک جعبه نسخه محدود ارائه شده است.

سیکو یک مبتکر در انقلاب کوارتز بود.

بحران کوارتز در دهه 1970 زمان تغییرات بزرگی در صنعت ساعت‌شناسی بود. برای بسیاری از برندها این دوره چالش برانگیز بود. بسیاری از برندهای ساعت سنتی با نوآوری جدید حرکات کوارتز مبارزه کردند. با این حال، سیکو در خط مقدم جنبش کوارتز قرار داشت. در دسامبر سال 1969، سیکو Astron را که اولین ساعت کوارتز جهان بود به بازار عرضه کرد. این امر شهرت و شناخت زیادی را برای برند به ارمغان آورد و از این نقطه به بعد سرآمد شد. سیکو به یکی از محبوب ترین برندهای ساعت در جهان تبدیل شده است. از آنجایی که سیکو اولین برندی بود که ساعت کوارتز با باتری را روانه بازار کرد، سیکو بیشترین زمان را برای تکمیل آنها داشته است. ساعت های کوارتز سیکو از بهترین های موجود در بازار هستند.


این ساعت نمونه ای از قدرت حرکات کوارتز سیکو است. این مدل دارای یک کرنوگراف با سه شماره گیری فرعی است. یک نمایشگر تاریخ نیز بین ساعت 4 تا 5 بر روی صفحه نمایش قرار می گیرد. علاوه بر این، یک مقیاس سرعت سنج در اطراف لبه صفحه تیره قرار دارد. تمام این عوارض، و همچنین عملکرد ساعت، دقیقه و ثانیه، توسط حرکت کوارتز که در بدنه فولادی ضد زنگ با روکش سیاه قرار دارد، تامین می‌شوند. این ساعت دارای طرح رنگ تیره است. این به آن ظاهری شیک و رسمی می دهد که هم برای لباس های روزمره و هم برای مجالس رسمی مناسب است.

این برند به استفاده از بهترین مواد افتخار می کند.

برند ساعت سیکو به خاطر ساعت‌های بسیار باکیفیتش معروف است. بسیاری از کلکسیونرها ساعت هایی را انتخاب می کنند که از بهترین مواد برای نوید طول عمر و استحکام استفاده می کنند. این برند اغلب از آبکاری PVD بر روی ساعت ها استفاده می کند تا ظاهری زیبا و ضد خش به آن ها بدهد. برخی از ساعت‌های سیکو با استفاده از تیتانیوم ساخته شده‌اند تا ساعتی سبک وزن و قوی داشته باشند. استفاده از این مواد با کیفیت بالا بخشی از چیزی است که به سیکو شهرت عالی می بخشد.


این ساعت با استفاده از تیتانیوم با روکش فوق العاده سخت در ساخت قاب و دستبند ساخته شده است. این تضمین می کند که ساعت برای استفاده سنگین برای ورزش و هر روز مناسب است. این دستبند با استفاده از یک گیره سه تایی با یک دکمه فشاری روی مچ دست محکم می شود تا اطمینان حاصل شود که در اثر سایش شدید نمی توان آن را گم کرد. صفحه بنفش برجسته و منحصر به فرد توسط کریستال یاقوت کبود دو انحنا محافظت می شود.

انرژی این ساعت توسط یک حرکت خورشیدی GPS تامین می شود. این حرکت در حالت استفاده تا 6 ماه و در حالت ذخیره انرژی تا 2 سال ذخیره انرژی دارد. این آن را به یک ساعت فوق‌العاده قابل اعتماد تبدیل می‌کند، زیرا زمانی که برای مدت زمان کوتاه‌تری از آن استفاده نمی‌شود، بسیار بعید است که متوقف شود. در کنار مواد با کیفیت بالا، ساعت دارای تقویم دائمی و عملکرد زمان جهانی نیز می باشد تا اطمینان حاصل شود که کاربر همیشه در هر نقطه از جهان سر وقت است.

سیکو ساعت هایی را با کیفیتی حرفه ای تولید می کند.

این برند به خاطر سری ساعت های غواصی خود که همگی مطابق با استانداردهای حرفه ای غواصی ساخته شده اند، به خوبی شناخته شده است. ترکیبی از حرکات و مواد باکیفیت سیکو به هر کلکسیونری این اطمینان را می‌دهد که ساعت‌ها را می‌توان با اطمینان و افتخار استفاده کرد. ساعت‌های سیکو در جامعه غواصی به خوبی مورد توجه قرار می‌گیرند، و بنابراین می‌توانند برای هر مجموعه‌دار ساعت یا غواصی مشتاق، یک مکمل عالی باشند.


این مدل که بخشی از مجموعه Seiko Prospex است، ظاهر حرفه ای و مشخصات عالی را کاملاً ترکیب می کند. این ساعت کاربردی، قابل اعتماد و بادوام است تا استانداردهای بالایی را که در محیط های شدید مورد نیاز است، برآورده کند. این باعث می شود ساعت برای دوستداران ورزش و ماجراجویان کاملاً مناسب باشد. این مدل تا عمق 200 متری یا 20 بار در برابر آب مقاوم است و برای پوشیدن در بسیاری از فعالیت های شنا مناسب است. ساعت با استفاده از یک بند سیلیکونی مشکی روی مچ دست محکم می‌شود که پوشیدن آن حتی در صورت خیس بودن راحت است. انرژی این ساعت توسط یک حرکت خورشیدی با کالیبر V147 تامین می شود. یک لنز کریستالی یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش و عقربه های درخشان و نشانگرهای ساعت، این ساعت را به بهترین ساعت غواصی تبدیل کرده است.

لینک های مهم

ساعت مچی

ساعت مچی مردانه

ساعت کاسیو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *